Skocz do zawartości

GSX-R przestał palić


DavidS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem ze swojim GSX-R600 K3 którego sprowadziłem nie dawno i zaczeły się problemy :P Ogólnie jeździłem już nim troche koło domu ale powoli zaczynało coś się z nim dziać. Pierw zaczoł przerywać w czasie jazdy, a później gasł na postoju. Wkońcu miałem problemy, by w ogóle go odpalić więc przepaliłem i przeczyściłem świece dzisiaj. Efekt taki, że już w ogóle nie chce palić :banghead: Motocykl ma przjechane 1100km także nie wiem co jeszcze mogło ,by mu dolegać. Zamówiłem już nowe świece w larssonie ale czy to możeliwe by w ogóle nie pelił przez świece?? Z góry dzięki za pomoc.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko mozliwe ale jest to najczestszy problem tutejszych nowicjuszy, ktorzy: - nie moga odpalic moto po zimie,

- odpalaja w zimie co jakis czas az wreszcie moto przestaje zapalac.

Problem polega na tym ze motocykl, ktory zostanie wystartowany pracuje za krotko albo za delikatnie i silnik nie osiaga odpowiedniej temperatury pracy.

W zwiazku z tym swiece nie osiagaja temperatury samooczyszczenia i ulegaja zalaniu i przestaja pracowac. Swiece NGK uzywanie najczesciej w japonii sa na to szczegolnie uczulone, o wiele wieksza odpornosc na ten problem maja swiece Denso.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to właśnie taki miałem zamair by pojeździć nim i go pożądnie przepalić. Cyrki zaczeły się dziać po 15min jezdzenia więc troche dziewne. Jest jakiś sposób by go wskrzesić awaryjnie?? Przeczyściłem i przepaliłem na palniku świece ponownie i dalej nie chwyta. Aku już ledwo dawało więc podłączyłem prostownik ale nie wiem co dalej :P

Edytowane przez DavidS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo świece nie nadają się już do użytku, musisz założyć nowe, wtedy będzie ok. Stare pewnie już isky nie dają. Wyczyszczenie nic nie da.

Edytowane przez Domieniek

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nowicjuszy to sie zgadzam :cool: Ja jestem jednym z nich. Moto kupilem w pazdzierniku 2005 i w lutym wymienilem swiece, zrobilem regulacje itp. I w marcu zalatwilem wszystkie 4 swiece przez zalanie. Dostaly przebicia i byly do wyrzucenia. Ta lekcja kosztowala mnie 120zl. Teraz juz wiem jak sie obchodzic z moto :banghead:

 

P.S Pisalem o tym problemie.

Pozdrowienia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki sam problem, ale okazało sie że to wina paliwa.

 

Zatankowałem motocykl, zrobiłem około 10km, po czym miałem takie same objawy jak ty.

 

Nie mówie że ty tez masz ten sam problem, ale warto sprawdzić jeśli nowe świece nie pomogą.

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:P Nie wiem czy dobrze napisalem ale tak nazwali to w serwisie: chodzilo o to ze iskra nie idzie w szczelinie do tego na dole tylko zawija do porcelanki. U mnie tak bylo :icon_razz: Sorki za brak

fachowego jezyka :banghead:

 

Jak najbardziej można tak to ująć :P nie ma iskry pomiędzy elektrodami tylko iskra ucieka na boki. Chyba jest to trudniejsze do opisania, niż zrozumienie tego zjawiska :cool:

 

pzdr

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...