Skocz do zawartości

Problem - Regulator elektroniczny CZ 350


Anarch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem , na regulatorze są 3 wejścia na przewody o oznaczeniach : szcz., +6V, wzb.

na starym nie ma takich oznaczeń są tylko literki, ponizej jest link do schematu instalacji w CeZecie, jak to podłączyć ?

http://www.anarch.master.pl/instalka.JPG

Mam jeszcze jedno pytanie, ma ktoś patent na elektroniczny przerywacz kierunkowskazów 6V , lub sposób by działały bez parusekundowego opóźnienia na bimetalicznym ? ( elektronicznych 6V nie da sie nigdzie kupić )

Pozdrawiam,

Anarch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam mam taki sam problem nie wiem jak podlaczyc elektroniczny regulator napiecia, na starym mam oznaczenia: D, M, B a na nowym: szcz, +6V, wzb. Czy jak polacze je w kolejnosci D=szcz, M=+6V, B= wzb., bedzie wszystko wporzadku ???

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na zdrowy rozsadek musza isc 2 kable od stacyjki do regulatora i 2 od pradnicy

Od stacyjki kabel + podłacz do +6V na regulator

od stacyjki kabel - podłącz do masy regulatora(regulator musi być dobrze przykręcony do motocykla żeby miał mase

od prądnicy M podłącz do Wzb

od pradnicy D podłącz do Szcz.

Powinno byc dobrze ale dobrze żeby to ktoś kto ma taka Jawe się wypowiedział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem , na regulatorze są 3 wejścia na przewody o oznaczeniach : szcz., +6V, wzb.

na starym nie ma takich oznaczeń są tylko literki,

 

Przerabiałem ten problem kilka km przed Parczewem jak w CZ padło ładowanie na drodze :icon_exclaim: Miałem elektroniczny w zapasie.

W mechanicznym są czerwone biale i niebieskie

 

+6V to ta kupa czerwonych kabli (trzy sztuki).

Szczotki to niebieskie (CHYBA)

Wzbudzanie to białe (CHyBA).

 

Zdejmiesz boczny dekiel to obczaisz napewno. Bo o ile dobrze pamiętam to niebieski idzie do jednej szczotki prądnicy a biały idzie do uzwojenia prądnicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam serdecznie. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Otóż Panowie zakupiłem ten regiel ( do Jawy ) i mam małe pytanie - mechaniczny miał na obudowę podpiętą masę - gdzie mam ją podpiąć w elektroniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Nie bede robic nowego tematu, mam taki problem w CZ350 ze jest w niej Regulator napiecia MECHA?NICZ?NY oraz drugi od Poloneza przed 83rokiem, moto stracil ladowanie i pojawiy sie problemy z pradem, teraz moto pali normalnie ale ten regulator z poloneza zostal wyciagniety a wlozony zamiast niego kupiony w sklepie motoryzacyjnym, natomiast ten mechaniczny odlaczylem i motor zaczal normalnie pracowac lecz niema ladowania, teraz mam pyt, czy maja byc dwa regulatory?? bo w chwili obecnej nie mam ladowania i niewiem co z tym fantem zrobic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...