Anarch Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Mam mały problem , na regulatorze są 3 wejścia na przewody o oznaczeniach : szcz., +6V, wzb. na starym nie ma takich oznaczeń są tylko literki, ponizej jest link do schematu instalacji w CeZecie, jak to podłączyć ? http://www.anarch.master.pl/instalka.JPGMam jeszcze jedno pytanie, ma ktoś patent na elektroniczny przerywacz kierunkowskazów 6V , lub sposób by działały bez parusekundowego opóźnienia na bimetalicznym ? ( elektronicznych 6V nie da sie nigdzie kupić )Pozdrawiam,Anarch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Witam mam taki sam problem nie wiem jak podlaczyc elektroniczny regulator napiecia, na starym mam oznaczenia: D, M, B a na nowym: szcz, +6V, wzb. Czy jak polacze je w kolejnosci D=szcz, M=+6V, B= wzb., bedzie wszystko wporzadku ???Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 tak na zdrowy rozsadek musza isc 2 kable od stacyjki do regulatora i 2 od pradnicy Od stacyjki kabel + podłacz do +6V na regulatorod stacyjki kabel - podłącz do masy regulatora(regulator musi być dobrze przykręcony do motocykla żeby miał maseod prądnicy M podłącz do Wzbod pradnicy D podłącz do Szcz.Powinno byc dobrze ale dobrze żeby to ktoś kto ma taka Jawe się wypowiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Mam mały problem , na regulatorze są 3 wejścia na przewody o oznaczeniach : szcz., +6V, wzb. na starym nie ma takich oznaczeń są tylko literki, Przerabiałem ten problem kilka km przed Parczewem jak w CZ padło ładowanie na drodze :icon_exclaim: Miałem elektroniczny w zapasie.W mechanicznym są czerwone biale i niebieskie +6V to ta kupa czerwonych kabli (trzy sztuki).Szczotki to niebieskie (CHYBA)Wzbudzanie to białe (CHyBA). Zdejmiesz boczny dekiel to obczaisz napewno. Bo o ile dobrze pamiętam to niebieski idzie do jednej szczotki prądnicy a biały idzie do uzwojenia prądnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitros66 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Witam serdecznie. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Otóż Panowie zakupiłem ten regiel ( do Jawy ) i mam małe pytanie - mechaniczny miał na obudowę podpiętą masę - gdzie mam ją podpiąć w elektroniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawSki88 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Nie bede robic nowego tematu, mam taki problem w CZ350 ze jest w niej Regulator napiecia MECHA?NICZ?NY oraz drugi od Poloneza przed 83rokiem, moto stracil ladowanie i pojawiy sie problemy z pradem, teraz moto pali normalnie ale ten regulator z poloneza zostal wyciagniety a wlozony zamiast niego kupiony w sklepie motoryzacyjnym, natomiast ten mechaniczny odlaczylem i motor zaczal normalnie pracowac lecz niema ladowania, teraz mam pyt, czy maja byc dwa regulatory?? bo w chwili obecnej nie mam ladowania i niewiem co z tym fantem zrobic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.