kubryn Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 witam wszystkich!mam nastepujace pytanie do Was!otoz w listopadzie zakupilem motocykl CBR F2 i mam nastepujacy problem!motocykl mial robiona pelna regulacje i synchronizacje gaznikow i fakt byl syf w nich na maxa, motocykl stal w Niemczech 2 lata wyrejestrowany i prawdopodobnie w ogole nie odpalany(paliwo walilo jak byk :smile: )no i tu mam pytanie otoz jak odpalam motocykl to na poczatku chwyta obroty a pozniej nagle slabnie i nie moze wkrecic sie na wieksze obroty przy rozgrzanym silniku problem prawie zanika(tzn. odpala juz z o wiele mniejszymi problemami)na poczatku jak jest zimny to slychac takie stukanie jakby nie mogl zassac paliwadodatkowo na wolnych obrotach np. na 2 motocykl lapie dziure(nie moze uciagnac na nizszych po czym jak odkrece mocniej manetke i wkreci sie na wieksze obroty gwaltownie wyrywa)na wiekszych obrotach ciagnie bezproblemowowiem ze mozliwe ze starczy tylko go porzadnie przegrzac i mzoe wszystko sie ustabilizuje jednak pisze z wyprzedzeniem poniewaz chcialbym wiedziec jakie moga byc inne przyczyny takiego zachwania motoz gory dziekuje za podpowiedzi i rady!pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 ja odkręciłbym kranik paliwa i przeczyścił. Tam jest zaworek, który zostaje zwalniany przez gumową membranę w trakcie pracy silnika. Może na niskich obrotach jest zbyt słaby zasysanie z cylindra i kranik ledwo co popuszcza do gaznikow. Ale to tylko moje domysły....pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 dzieki no wlasnie tak mysle co to moze byc kazda rada sie przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Skoro miales syf w gazniku to musi miec gdzies swoje zródło i jest to napewno zbiornik. Takze ja bym obstawiał na kranik. Według mnie domaga sie przeczyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 mozliwe sprawdze to, oby to bylo tylko to niestety to nie to :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Ja mam ten sam problem. Moto stało x czasu i trzeba było wybrać trochę syfu z gażników. Były zaklejone syfem. Tak jabyś pokostu do nich zalał. A teraz ma dziurę zajebistą pomiędzy 1500, a 4000 obrotów. Pomimo wyczyszczenia gaźników.. i nie jest to bynajmniej wina kranika. Moto narazie wygrało ze mną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 A jak byly te gazniki czyszczone ?Czy obaj macie oryginalne wydechy ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 w moim przypadku gazniki byly tak za*eb... ze moj mechanik nprmalnie oplalal je zeby ten syf wydostac bo Niemiec glupi zostawil moto na 2 lata i ponoc byla tam nawet az taka jakby smola!!!to samo co ROGER moj motocykl ma dziure ja mam wydech oryginalny mozliwe ze jak go porzadnie PRZEPALUJE to bedzie lepiej???dzis wlasnie dopiero go zarejestrowalem takze dopiero go bede mogl teraz porzadnie przegrzac ale nie wiem czy to pomoze!moze rzeczywiscie komin jest zababany??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 (edytowane) Gazniki były rozbierane w drobny mak, potem elegancko złożone, nastawy fabryczne, wakuometry itp.. Co do wydechów to ktoś coś z nich wyjmował chyba, bo brak dekli na końcówkach. Dodam ze jest to Honda CB 1000 Custom, amerykańska wersja z reduktorem i podciśnienie w gażnikach jest jeszcze na tłokach, a nie membranach.Generalnie silnik zachowuje się tak jakby w dolnym zakresie obrotów dostawał za mało paliwa, bo po zaciągnięciu ssania mu przechodzi. A zdrugiej strony, co dziwne, przy ustawianiu gażników paliwo ze zbiorniczka ubywało w oczach w postępie geometrycznym.. :) Edytowane 8 Kwietnia 2006 przez roger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 no ja w ten weekend troche przepalowalem moj motocykl jest troche lepiej mysle ze jeszce dobrze by bylo kupic kurde taki srodek co sie wlewa do paliwa i on oczyszcza gazniki i wszystkie te pierdoly z syfow krazac z paliwem po calym ukladzie tylo kurde nie wiem nawet jak to nazwac i jak szukac patzrylem na allegro i ciezko nie wieciue moze gdzie to znalezc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 W obu waszych przypadkach sadze ze, chociaz gazniki byly czyszczone to albo nie zostaly doczyszczone do konca, albo zostaly zanieczyszczone pozniej po raz drugi syfem z niewyczyszczonych zbiornikow. Za przejscie z wolnych obrotow odpowiedzialny jest "usmiech" przepustnicy, jezeli chodzi o powietrze i bardzo waski przelot z kanalu benzynowego wolnych obrotow jesli chodzi o benzyne.Czyli przy przejsciu benzyna powinna byc podawana dwoma dziurkami umieszczonymi na dnie gardzieli gaznika - jezeli w kanale benzynowym jest zwezenie przeswitu z powodu zanieczyszczen to przeplyw moze byc wystarczajacy na wolnych, ale za maly gdy wlacza sie drugi przelot. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Co do syfu w zbiorniku to raczej nie, bo go wypłukałem i od razu zarzuciłem nowy filtr. A jeśli chodzi o wyczyszczenie gaźników to bardzo możliwe.. Te kanały mają dość małą średnice, a zważywyszszy że gażniki były dosłownie zalakowane (moto stało ze 4 lata nieużytkowane..). Trzeba je wydłubać i jeszcze raz przejrzeć, choć przyznam, że sprawdzałem wcześniej czy wszystkie kanały są drożne. Fakt że czasem wystarczy mała drobinka. Narazie wielkie dzięki Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Bardzo polecam zanurzenie korpusow gaznikow w carbcleanerze na noc, po wyjeciu z nich wszystkich czesci. Dysze i zaworki rowniez warto zanurzyc na noc. Czesci gumowych bym nie zanurzal, choc wielu producentow twierdzi ze ich carbcleaner nie rusza gumy.Potem przedmuchanie wszystkiego sprezonym powietrzem.Jak nie masz sprezonego powietrza, zanies do warsztatu i popros o przedmuchanie.Aha, i to jest zawsze mala drobinka zaplatana przypadkiem tam gdzie nie trzeba. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam, a ja mam pytanko: jakie są szanse, że takie dziury są de facto zalewaniem się z powodu brudnego filtra, doświadczył ktoś tego? piszę bo mam ten sam problem, co prawda w innym sprzęcie i wychodzi na to że domniemane zubożenie objawiające się bardzo mocną dziurą okazało się domniemanym zalewaniem - bez filtru tylko na samej szmacie żadnej dziury, sprawdzałem na jedynce... może i u was to jest zalewanie, sam nie wiem mój prychał i wygądało na zubożanie, no nie wiem, nie wiem :D http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...t=0#entry566916 może spróbujcie spatrwdzić co się dzieje po przytkaniu lub wręcz wyjęciu filtra, na szmatkę na przykład... tylko żeby śmieci z airboxu nie wziął.... u mnie wyszedł nonsens z przewagą zalewania bo i to niby pomogło i to, tyle że w różnych dniach, może miał inne humory, pozdrawiam Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja bym skłaniał się raczej ku zubożeniu mieszanki, bo na zaciągniętym ssaniu "dziura" wyraźnie zanika. A ssanie w tych akurat gaźnikach jest skonstruowane tak, że jest dodatkowa przepustnica dłąwiąca przwpływ powietrza przed gardzielą. Z drugiej strony sam nie wiem, bo moto pożera ogromne ilosci etyliny, ale może ten typ tak ma?Żeby nie było wątpliwości to filtr założony tak jak fabryka przewiduje :D Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez roger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.