baumi Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Cześć, wymieniłem dzisiaj w moim Bandicie 600 ('97) filtr powietrza na K&N. Po tej zmiance przy dynamicznym odkręceniu gazu motor dławi się między 6000 a 8000 obrotów. Wydaje mi się, że może to być wina zbyt ubogiej mieszanki. Poradźcie jak reguluje się skład mieszanki w tym motocyklu. W oryginalnej instrukcji jest tylko info o regulacji wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slash Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Niestety stary nikt Ci nie pomoże. Dobijałem się o to samo.Sami teoretycy......ja mam taki sam problem z xs1100. Cytuj Serwis Motocyklowy KrosnoPużaka 22609248264 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 pojechac do serwisu, poradzic sobie swieca colrtune Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baumi Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 faktycznie nie za dużo odpowiedzi, chyba czeka mnie serwis, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 ja mam Kn w bandziorze 1200...niestety zeby go dostroiic musialem jechac do mechanika i Tobie tez bym radzil zrobic to samo, no chyba ze znasz sie dosc dobrze na mechanice...sam zabieg nie byl zbyt skomplikowany, tylko trzeba wiedziec co i gdzie podniesc i pozniej dokonac obserwacji pracy silnika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 A niby jak cos takiego koledzy Slash i Baumi sobie wyobrazacie ???Korespondencyjne ustawianie silnika na odleglosc polaczone z korespondencyjnym kursem budowy i obslugi gaznikow ???Chcecie robic przerobki, to niestety za wiedze i niezbedne oprzyrzadowanie trzeba becelowac - nikt wam tego za darmo nie zrobi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baumi Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 ja mam Kn w bandziorze 1200...niestety zeby go dostroiic musialem jechac do mechanika i Tobie tez bym radzil zrobic to samo, no chyba ze znasz sie dosc dobrze na mechanice...sam zabieg nie byl zbyt skomplikowany, tylko trzeba wiedziec co i gdzie podniesc i pozniej dokonac obserwacji pracy silnika :) a dysze musialeś wymieniać czy pomogła sama regulacja gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Ja w tamtym roku chciałem zaoszczędzić i sam kupiłem w larsonie filtr powietrza hiflofiltro, wymieniłem no i lipa musiałem jechać do serwisu bo moto tęż się dławił. Serwis oczywiście powiedział że ten filtr to lipa i jak chce go zostawić to regulacja, której nie polecali bo w moto jeszce nikt nie grzebał 9 ustawienia fabryczne).Skończyło się tym że założyli oryginalny filtr i tyle zaoszczędziłem. Nie polecam grzebania przy regulacjach gaoźników, skoro autoryzowany serwis nie polecał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 pod koniec ubiegłego roku załozyłem temat o podobnym problemie po włożeniu K&N w Bandycie 1200,padło tam kilka konkretnych i cennych rad, przy odrobinie szczęścia może go znajdziesz w archiwum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.