piotr123 Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Witam.Jaki polecacie olej do starego singla?Mam na myśli DR800 BIG z 93roku?CZy Mobil T4 10W40 bedzie tu na miejscu?To jeden z tańszych produktów...Jakie są wasze spostrzezenia?pozdrawiam-PIOTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 polsyntetyk/syntetyk 15 lub 20W jako ze DR chlodzona wiatrem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Osobiscie polecam ci troche inna alternatywe niz mobil, chodzi mi tu o motula 5100 10w40 polsyntetyk. Jest dostepny w 4 litrowym baniaku za 98 zl na allegro wiec tragedi cenowej nie ma. Kumpel uzywa takiego w dr600 i przy katowaniu w ostrym blocie daje rade :icon_razz: z reszta teraz juz chyba nie produkuja zlych olei.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 polsyntetyk/syntetyk 15 lub 20W jako ze DR chlodzona wiatremChłodzenie wiatrem nie ma nic do odporności na niską temperaturę, za co odpowiada liczba stojąca przed W w oznaczeniu klasy lepkości. Pomijam fakt upierdliwego sklejania sprzęgła na zimno przez olej klasy 20W...Ważniejsza jest liczba określająca zachowanie oleju w wyskokich temperaturach, czyli stojąca za W, druga w oznaczeniu.Nie zaszkodzi wlanie oleju klasy cośtamW50, jako odporniejszego na rozrzedzenie niż np. cośtamW40. Zużycie oleju lepiej znoszącego wysoka temperaturę i obciążenie, będzie mniejsze. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Ja mam taki sam motocykl. Nawet rocznik ten sam. Używam Castrol GPS 10W-40. W terenie nie katuję, lecz na trasie i owszem. Sprzęgło się nie klei. Silnik nie wykazuje tendencji do przegrzewania. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Ja mam taki sam motocykl. Nawet rocznik ten sam. Używam Castrol GPS 10W-40. W terenie nie katuję, lecz na trasie i owszem. Sprzęgło się nie klei. Silnik nie wykazuje tendencji do przegrzewania. Polecam. DR 800 na żadnym oleju nie wykaże tendencji do przegrzewania się. Ale przy ostrej eksploatacji faktycznie mniej pójdzie xW50 niz xW40. Ja jezdziłem DR 800 na QS 20W50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.