Czarny Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Mam pytanie odnośnie zapłonu elektronicznego Prameti dzik-7. Jakie ma zalety jakie wady ? Czy się sprawdz w działaniu ? Czy ktoś go w ogóle używa ? POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Może jakaś stron intenetowa z opisam albo coś co kolwiek o tym zapłonie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Link do strony producenta http://prameti.webpark.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Dzięki za linka, ale nie o to chodzi. Ponieważ poniważ prameti produkuje obecnie dzika-8 a to jest starsza wersia (dzik-7) i wydaje mi się że na stronie firmy opisany jest nowszy model. Szukałem w necie i nigdzie nie moge znaleść nic o dziku-7. Jak by ktoś coś znalazł to pisać proszę !!!!dzięki POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Dzięki za linka, ale nie o to chodzi. Ponieważ poniważ prameti produkuje obecnie dzika-8 a to jest starsza wersia (dzik-7) i wydaje mi się że na stronie firmy opisany jest nowszy model. Szukałem w necie i nigdzie nie moge znaleść nic o dziku-7. Jak by ktoś coś znalazł to pisać proszę !!!!dzięki POZDRO Ja chyba taki mialem, a jakie masz pytania, bo cos tam pamietam, ale nie gwarantuje ze wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Chodzi mi o awaryjność, spalanie czy się połaca ??? Więcej pytań patrz wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Chodzi mi o awaryjność- awaryjnosc jest minimalna, mi sie uszkodzil poniewaz miala przepalony prostownik (czyli nie jego wina), dodam ze pan ktory je produkuje zaprawil go w ramach gwarancji i bylo lux teraz sluzy on komu innemu i tez nie narzeka spalanie lepiej ale bez wodotryskow. palil z tym modulem kolo 4,5, ale pamietaj ze 2T wiecej ciagna czy się opłaca - jak najbardzej to co zaoszczedzisz na benzynie, to jedno, drugie to to ze dzieki zmienej charakterystyce konta wyprzedzenia zaplonu oszczedza wal i lozyska!! Jakie ma zalety jakie wady ?zalety wyzej + to ze jak raz ustawisz te swiatloczule elementy to masz juz spokoj a z przerywaczami to padaka... wady- trudne/ pracochlonne (bo trzeba zrobic dokladnie) ustawienie zaplonu Czy się sprawdz w działaniu ? sprawdza moto ciagnie juz z dolu a nie jak w jawie normalnie od 2600 rpm Czy ktoś go w ogóle używa ? ja uzywalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Dzik 7 to byl dobry uklad, ale 8 to nowa generacja oparta na innych elementach elektroniki i bioraca dlatego o wiele mniej pradu.Oba uklady poprawiaja rownomiernosc pracy silnika i troszke osiagi.Nie pisalem w tym watku bo nie sprawdzalem go w dwusuwie.Jezeli chcesz znac moje komentarze o Dziku w 4 suwie ( Dniepr / Junak ) uzyj po prostu opcji szukaj. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.