Wulkan Opublikowano 17 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2002 Czesc Jak na razie to bezproblemowo jezdze na 3,75 ale i 4.0 pewnioe by sie dalo wmaslic 8) A co do ,,trzymacza", to slyszalem, ze nawet z nowych Junakow ludzie toto usuwali przy najblizszej okazji... a ja juz troche jezdze bez takowego i nic sie nie dzieje ( jesli oczywiscie ma sie odpowiednie cisnienie) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrol Opublikowano 17 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2002 Czesc ( jesli oczywiscie ma sie odpowiednie cisnienie) Pozdrawiam :D O! cholera bede sobie musial kupic pompke :D dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietek Opublikowano 27 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2002 Moj Junaczek to oryginal, przynalmniej tak mi sie zdaje. W kazdym razie na pewno nie jet pocienty. Moze brakuje mu kilku drobnych detali, ale Silnik mu chodzi jak maznie, al jeszcze na nim nie jezdilem bo dntki nie mam. W miare nie dawno mial polozony czarny lakier, wyglada naprawde spoko. Byl ni jezdzony o 9 lat. Trza go troszke oczyscic, wyregulowac zaworki, wsadzic akumulator, wkrecic zarowy, zrobic jeszcze pewnie wiele innych rzeczy, ale ogolnie jest wporzadku. Junakofcuf zapraszam na strrone listy yskusyjnej o Junaczku http://pl124.lublin.sdi.tpnet.pl/~junak/. aA tak apropos to ni wie nikt gdzie i za ile mozna kola wycentrowac? najlepij w okolicach Warszawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bialyb Opublikowano 28 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2002 Moj kolega ma do sprzedania Junaka M10 po remoncie silnika na wiosne pomalowany-bardzo ladny-niedrogi-dzwonic do niego Lublin(0-81) 50-19-694-KAMIL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrol Opublikowano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2003 . aA tak apropos to ni wie nikt gdzie i za ile mozna kola wycentrowac? najlepij w okolicach Warszawy. Hej, nie wiem gdzie w okolicach w-wy, sam u siebi oddalem kolesiowi od rowerow za 20zlociszy sztuka jeszcze nie jezdzilem, ale wyglada nie najgorzej............ :?: :?: :?: :?: CZY KTOŚ ZAŁOŻYŁ OPONE 4.0 JAŚKOWI :?: :?: :?: :?: ( iczy nie tarla o tylny blotnik przy amortyzowaniu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 12 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2003 Na stronie Jacota pojawił się artykuł o Junaku przeznaczonym do USA . Są fajne zdjęcia. Ciekaw jestem co sądzicie na temat tej maszyny?http://www.junak.riders.pl/junak.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 12 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2003 Junaczek miodzio.takie gmole bym sobie przysposobił(xciekawe jak były mocowane).M67-wejdż na stronkę [/img]http://www.dzikijunak.motocykle.org Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 18 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2003 :) Trafiła mi się możliwość kupna za niewielkie pieniądze Junaka przejściówki. Silnik jak w 7-ce, już głebokie błotniki i bębny aluminiowe, lampa jak w 7-ce. Co sądzicie o tej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 18 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2003 Jaki to silnik????Ja mam u siebie silnik od jednej z pierwszych 07-pod silnikiem idą dwa kanały olejowe,zupełnie inny filtr-zamykany dekielkiem na 3 szpilki,iskrownik mocowany na 4 szpilki,wyjście odmy z prawej strony przedniego mocowania silnika.Jeżeli to będzie taki silnik-bierz bez zastanowienia,bo to unikat.Jak nie,też bierz,bo przejściówk(czyli bębny,głębokie błotniki i indywidualna lampa) to wg.mnie najładniejsze były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 18 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2003 No to nie pozostaje mi nic innego, jak jechać i brać. Będę miał już pół strychu Junaków. Ale co tam!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 30 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2003 :) Hello !!! Jestem z Lublina i centruję koła do motorków. Sporo już tego przerobiłem, od weteranów jak również od japoni. Biorę średnio 25,- od sztuki, wszystko zależyod tego, ile trzeba posiedzieć przy kole, Mam przyrząd z czujnikiem tak, że jeżeli nie jest skatowana felga to mogę to zrobić z dokładnością do 0,1-0,2 mm. Nie stety do Warszawki jest kawałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szc_zur Opublikowano 31 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2003 a nie wiecie czasem jak dobrze na slasku kupic junaka? :cry: bylbym bardzo wdzieczny :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 2 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2003 No i mam już Junaczka przejściówkę. :evil: Trochę niekompletny, ale dam radę. Przednie zawieszenie jak w 7-ce, lampa bez obudowy. Bardzo fajnie przesunięta do tyłu kierownica. :) Błotniki , jak już pisałem, głębokie, bębny aluminiowe. Największy ból to rama. W okolicach główki niestety była popękana i spawana przez strasznego partacza. :cry: Coż, trzeba szukać nowej. Bardzo fajnie wygląda 7-kowy silniczek bez nadlewu do łańcucha. I tu nasuwa mi się pytanie. Jaka osłona łańcucha była w tych modelach :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 2 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2003 a nie wiecie czasem jak dobrze na slasku kupic junaka? :cry: bylbym bardzo wdzieczny :lol: Na slasku tak jak wszedzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 2 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2003 M67-wytęż wyobraźnię-osłona idzie tylko gorą,z tyłu dochodzi gdzięś do połowy zębatki, a bo jej wewnętrzbej stronie(między łańcuchem a wachaczem) jest blacha,bo olej na motocykl nie bryzgał.Ja tego nie możesz sobie wyobrazić to spróbujemy inaczej:wyobraż sobie jakbyś z osłony od 10 uciąl dól,tak,że zostaje sama górna część.teraz z tej gornej części odcinasz spód,,i do wewnętrznej strony jest wlaśnie ta blacha.Zresztą wyślę ci zdjęcie-silnik jest od 10,ale osłona siódemkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.