Aristo6 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Haj :notworthy: Odswieze temat w nowym watku, bo poprzedni wpadl w ciemne czelusci forum :) Nareszcie! Zwiazalem sie ze sliczna NX 650 z 97 :D To moje pierwsze moto wiec prosze o wyrozumialosc kiedy bede zadawal naiwne pytania :wink:. Jak tylko doprowadze do porzadku formalnosci i serwis obiecuje walnac pare fotek, a w pozniejszym terminie jakies video. Z opinii ludzi, ktorzy ja ogladali wynika, ze ma rzeczywiscie nakrecone 23 tys. Pomimo lodowych kolein na ulicach pozwolilem sobie rozdziewiczyc ja i siebie i zrobilem 12 km celujac w strumyki plynace miedzy nimi :icon_mrgreen:Moto ma niesamowitego zrywa (jak dla mnie) 2 razy przyblokowalem kolo podczas redukcji z 2 na 1 - musze popracowac nad tym... Zdarzylo mi sie, ze zgasl mi z 3 razy podczas redukcji kiedy probowalem zrobic przygazowke, zanim puscilem klamke sprzegla a raz kichnal w gaznik kiedy wygrzebywalem sie ze sniegu. Generalnie dlugo sie rozgrzewa i zanim odpuszcze calkowicie ssanie musze poczekac pare minut (temperatura otoczenia?). Jak juz sie rozgrzeje, to chodzi sobie nawet przy 1000 obrotow. Wyregulowalem ja na jakies 1300. Co poza zaworami mozna wyregulowac? Mam zamiar zalac ja Motulem 5100 Ester 10W40 i tu wynikl duzy problem: nikt nie wie, co bylo wczesniej wlane. Jesli byl mineral, to boje sie, ze rozwale silnik. Nie ma zadnej nalepki, czy karteczki - doslownie nic. Sprzedajacy mowi, ze olej byl wymieniany w serwisie w niemczech ale sam nie wie co tam wlali. Czy jest jakas mozliwosc, zeby sprawdzic jaki typ oleju smaruje silnik? Bo tego Motula juz mam - troche pochopnie -a nie wiem czy nie zamienic na mineral, tylko czy nie szkoda stosunkowo mlodego silnika mineralem zalewac?... Zamowilem komplecik Pirelli MT 60 ale dzis sie dowiedzialem, ze z nich nici wiec zamowilem ContiEscape - wydaje mi sie, ze maja podobna rzezbe bieznika. Jezdzil ktos na nich? Za jakies 500-1000 kmow szykuje sie nowy zestaw napedowy. I tu znow mam rozterke... Kupowac fabrycznie zakuty RK i rozkrecac wahacz, czy tez DIDa ze szpuli i na zapinke czy zakuwac? Co doradzicie? Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 (edytowane) Cześć, ja też śmigam na NX 650 Dominator 93 rok, sezon już zaczęty :) olej w moim silniku to pół syntetyk Aral 10 W40, motocykl kupiłem przed zimą wcześniej jeździłem już na kilku motocyklach. Co do regulacji to: wymiana świecy, ustawienie zaworów co 6 tys km, wymiana oleju co 3 tys km, no i czyszczenie filtru powietrza i regulacja gaźnika. Motocykl jest super śmigałem nim ostatnio 140 km/h na dobrej drodze, kopyto jak na enduro ma super, nawet jadąc we dwoje ostatnio też miałem okazję kumpla powozić też daje radę z mojego moto jestem bardzo zadowolony :bigrazz: Edytowane 29 Marca 2006 przez alfonso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aristo6 Opublikowano 30 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Hej Alfonso Powiedz mi, jak Ci wychodzi redukowanie biegow? Bo mi zdarza sie ze gasnie wlasnie pomiedzy 2 a 1 jak go przygazuje i zanim sprzeglo odpuszcze. Czasem z kichnieciem w gaznik. Moge prosic do Ciebie GG czy inny namiar zeby pogadac online? Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Cześć sorki, że się tak długo nie odzywałem. U mnie ze skrzynią biegów nie ma problemów, biegi chodzą znakomicie. Jeździłem do Rycha w Jedwabnem na regulacje, jest super. Nowa świeca NGK, regulacja zaworków (okazało się że na zaworze ssącym nie było luzu tak więc dobrze,że zostało to poprawione a i nie dokręcona świeca!, moto nie miało przeglądu jak od roku jest w kraju, tak mi mówił poprzedni właściciel), wolne obroty się znalazły tą śrubą z prawej strony koło gaźnika można łatwo też doregulować, moto łatwiej zapala. Co do zestawu napędowego to mechanik mi polecał łańcuch w którym zakuwa się ogniwo ponoć jest jakieś do tego urządzenie. Jak masz jakieś pytania to wal śmiało na moją skrzynkę: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Kupowac fabrycznie zakuty RK i rozkrecac wahacz, czy tez DIDa ze szpuli i na zapinke czy zakuwac? ooo daj sobie spokoj ze spinka!!! tylko zakuwac albo wahacz rozkrecac jesli ci zycie mile! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Monkey ma rację, ja na spinkę też się nie namówię, najłatwiejszym sposobem jest zakuwanie. Kiedyś czytałem chyba nawet na forum jak motocykliście w ZZR Kawie (chyba to była) rozpiął się łańcuch na szczęście na światłach miał szczęście. Taką kichę w serwisie na dodatek mu odstawili. Pozdrowienia i lewa w górze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.