Skocz do zawartości

slaba iskra


biker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam pomozcie mi bo nie wiem co mam zrobic w mojej hondzie cr 125 z roku cos okolo1988 jets iskra ale bardzo malutka jechalem motorem i nagle mi zgasl i tyle. sprawdzam iskre i jest ale malutka sprawdzalem nawet fajke ma rezystancje 4,55kilo ohma cewka wysokiego napiecia ta co jest pod bakiem ma rezystancje wraz z przewodem 5,37 kilo ohma a cewka plus przewod i plus fajka maja rezystancje 10kilo ohm z silnika wychodzi mi 3 kable zielony czerwony i bialy jest na nich takie napiecie czerwony i bialy daja 7 volt czerwony i zielony ddaja 20 volt zielony i bialy daja 15 volt a z tego modulu co idzie przewod na cewke wysokeigo napiecia wychodzi okolo100 volt

i nie wiem co mam teraz zrobic bo motor nie plai na tej malej iskrze

dzieki bardzo z apomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec kupilem sobie swiece iskra jest spoko honda cr125 pali od razu tylko ze zaraz gasnie pochodzi 10 sekund i gasnie sam a jak mu dam gazu to tez gasnie aha po odpaleniu ma takie jakies wysokei oborty nie wiem czego wiec kto mi powie co teraz mam zrobic aby bylo wszystko dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie regulacja gażnika będzie potrzebna i sprawdż czy gdzieś nie łapie lewego powietrza najlepiej rozkręci cały gażnik i zobaczy czy czasem nie ma jakiś syfów możę też ci się zawiesza pływak i dostaje zbyt mało paliwa

Edytowane przez omka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie orientuje to mam tylko jedna srubke i ona jest ze sprezynko i podejrzewam ze jest ona od obratow a jesli chodzi o druga to tez jest ale wydaje mi sie ze ona od mieszanki tyo nie jest bo znajduje sie ona w tym miejscu co jest przepustnica a dokadniej po odkreceniu jej widac przepustnice z boku jest to srubka o rozmiarze 6 na klucz 10 aha ja mam stary gaznik bo honda jest z roku 88. wiec co teraz zrbic mam ???? prosze o jaka porade bo kurde fajna pogoda jest a moj motot stoi i nie jezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc masz tutaj uniwersalną instrukcję regulacji gaznika:

 

Podczas wkręcania wkrętu regulacyjnego zmniejsza się dopływ paliwa (mieszanka staje się uboższa).

Natomiast podczas wkręcania wkrętu regulacji wolnych obrotów następuje wzbogacenie mieszanki na wolnych obrotach.

Gaźnik regulować należy w następujący sposób

 

1. Obydowa wkręty zakręcić do oporu a następnie wykręcić je na 1-1,5 obrotu.

2. Uruchomić silnik i pozwolić mu popracować kilka minut

3. Ustalić minimalne obroty biegu jałowego

4. Obracając wkręt regulacji wolnych obrotów w jedną lub drugą stronę ustawić minimalne ustabilizowane obroty biegu jałowego

5. Przestawić silnik na pełny gaz , następnie obracając wkrętem regulacyjnym dyszy głównej wprowadzić silnik na maksymalne obroty

6. Powoli zakręcać wkręt regulacyjny do początku zmniejszania się obrotów silnika i odkręcić go od tego położenia o 1/6-1/4 obrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...