biker Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 witam pomozcie mi bo nie wiem co mam zrobic w mojej hondzie cr 125 z roku cos okolo1988 jets iskra ale bardzo malutka jechalem motorem i nagle mi zgasl i tyle. sprawdzam iskre i jest ale malutka sprawdzalem nawet fajke ma rezystancje 4,55kilo ohma cewka wysokiego napiecia ta co jest pod bakiem ma rezystancje wraz z przewodem 5,37 kilo ohma a cewka plus przewod i plus fajka maja rezystancje 10kilo ohm z silnika wychodzi mi 3 kable zielony czerwony i bialy jest na nich takie napiecie czerwony i bialy daja 7 volt czerwony i zielony ddaja 20 volt zielony i bialy daja 15 volt a z tego modulu co idzie przewod na cewke wysokeigo napiecia wychodzi okolo100 volt i nie wiem co mam teraz zrobic bo motor nie plai na tej malej iskrze dzieki bardzo z apomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 świece zmień na nową Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemoo Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Jeśli jest tak jak pomierzyłeś i jest ok to może świeca ma przebicie albo jest już poprostu złurzyta kup sobie NGK i bedzie działać :) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Jeśli jest tak jak pomierzyłeś i jest ok to może świeca ma przebicie albo jest już poprostu złurzyta kup sobie NGK i bedzie działać :) :notworthy: a jaka ta swiece mam kupic NGK a jakie paremerty czyli te cyferki i nrumerki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Jak pójdziesz ją zamówić to powinni mieć tam katalog i wtedy podajesz markę, model i rok i już mają numerek :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 a jaka ta swiece mam kupic NGK a jakie paremerty czyli te cyferki i nrumerki?? Świece NGK prosze bardzo ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 30 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 wiec kupilem sobie swiece iskra jest spoko honda cr125 pali od razu tylko ze zaraz gasnie pochodzi 10 sekund i gasnie sam a jak mu dam gazu to tez gasnie aha po odpaleniu ma takie jakies wysokei oborty nie wiem czego wiec kto mi powie co teraz mam zrobic aby bylo wszystko dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 (edytowane) Prawdopodobnie regulacja gażnika będzie potrzebna i sprawdż czy gdzieś nie łapie lewego powietrza najlepiej rozkręci cały gażnik i zobaczy czy czasem nie ma jakiś syfów możę też ci się zawiesza pływak i dostaje zbyt mało paliwa Edytowane 31 Marca 2006 przez omka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwwp Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 racja, może dłubałeś coś wczesniej przy gazniku nie wiedząc ze to wina swiecy i zmniejszyles dawke paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 sprawdzilem polaczenie gfaznik cylinder i gaznikj filtr powietrza wszystko jest 9okej ale nadal ma wysokie obroty i nie wie co mam teraz zrobic wiec prosze o porade ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 więc spróbuj wyrególowa gażnik a jak nic nie da to sprawdż czy paliwo dopływa odbrze i czy nie masz zasyfionego gażnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 rozebralem gaznik i jest czysty nie ma zadnych syfow. a jak sie reguluje gaznik bo tego nie wiem.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 masz w swoim 2 srubki od obrotów i mieszanki najpierw regulujesz mieszanke , muszisz poszuka jak ma byc wyregulowana bo nie wiem , a nastepnie obroty regulujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 z tego co sie orientuje to mam tylko jedna srubke i ona jest ze sprezynko i podejrzewam ze jest ona od obratow a jesli chodzi o druga to tez jest ale wydaje mi sie ze ona od mieszanki tyo nie jest bo znajduje sie ona w tym miejscu co jest przepustnica a dokadniej po odkreceniu jej widac przepustnice z boku jest to srubka o rozmiarze 6 na klucz 10 aha ja mam stary gaznik bo honda jest z roku 88. wiec co teraz zrbic mam ???? prosze o jaka porade bo kurde fajna pogoda jest a moj motot stoi i nie jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 No więc masz tutaj uniwersalną instrukcję regulacji gaznika: Podczas wkręcania wkrętu regulacyjnego zmniejsza się dopływ paliwa (mieszanka staje się uboższa).Natomiast podczas wkręcania wkrętu regulacji wolnych obrotów następuje wzbogacenie mieszanki na wolnych obrotach.Gaźnik regulować należy w następujący sposób 1. Obydowa wkręty zakręcić do oporu a następnie wykręcić je na 1-1,5 obrotu.2. Uruchomić silnik i pozwolić mu popracować kilka minut3. Ustalić minimalne obroty biegu jałowego4. Obracając wkręt regulacji wolnych obrotów w jedną lub drugą stronę ustawić minimalne ustabilizowane obroty biegu jałowego5. Przestawić silnik na pełny gaz , następnie obracając wkrętem regulacyjnym dyszy głównej wprowadzić silnik na maksymalne obroty6. Powoli zakręcać wkręt regulacyjny do początku zmniejszania się obrotów silnika i odkręcić go od tego położenia o 1/6-1/4 obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.