Skocz do zawartości

przednie hamulce w wirówce


Palo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dziś pogoda dopisala,stwierdzilismy ze trza futro przewietrzyc, a ja stwierdzilem ze moje przednie hamulce ( 2 tarcze) paskudnie piszcza przy wolniejszej jezdzie,tarcze ciutke sie grzeja.Jaka moze byc przyczyna? dodam ze gdy wypycham motor z garazu do tylu za cholere z czyjas pomoca sie nie uda...gdy stoi na podnozkach a krecac kolem do tylu ciezej sie kreci niz do przodu,wkurzajace to bo przejazd przez miasto z piskiem nie jest efektowny...czyzby odpowietrzanko 2 zaciskow mnie czeka? :)

Edytowane przez Palo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierz zaciski i przeczysc prowadnice klocków, i wszystko co tam jest, bo pewnie są zasyfione i klocki się zacinaja, nie chodzą przód/tył. Możesz prowadnice nasmarować specjalnym smarem do prowadnic klocków.

 

A odpowietrzanie? Po co? Nie masz chyba zapowietronego układu, chyba, że przy okazji chcesz wymienić płyn na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popsiukaj tarcze WD40 a potem dokładnie smarem nasmaruj hłehehe

Albo wsadz głośniejsze wydechy co by to piszczenia nie było słychać:)

Jakby co to był żart!!!!!!!!!!

Ale zgadzam się z przedmówcami jakiś syf ci musi tłoczki blokować rozbież przeczyść wymień

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami piszczenie pochodzi od zapieczonych tłoczków (niepełe chowanie się do cylinderka). Radzę albo samemu rozebrać zacisk i dokładnie obejrzeć stan gumowej osłonki bo może być zabrudzona i trochę blokowac tłoczek a jeżeli ona jest w porządku sprawdzić ruchomość tłoczka. Jeżeli samemu nie umiesz lub trochę się boisz to lepiej daj to zrobić mechanikowi. Pamiętaj od stanu przedniego hebla DUŻO zależy a moto trzeba zatrzymać czasem. Rozebranie zacisku nie jest trudne i możliwe samemu ale trzeba wiedzieć jak. Zobacz też rowek kontrolny klocka. Może trzeba go wymienić (klocek nie rowek) bo piski mogą pochodzić od tarcia blachy o tarczę. Sprawdź stan tarcz czy nie ma świeżych rowków lub podonych. Tak czy owak nie olewaj problemu. :)

Pozdrawiam Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh,tarcz nie smarowalem ale wszystko zregenerowalem i jest git ale pojawil sie inny problem,wykrecajac srube prawego zacisku,wykrecilem ja razem z gwintem :banghead: tera szukam u majsterkowiczow gwintownika 11*1,5 mm zeby zrobic nowy gwint :icon_razz: srube se utoczylem ale z gwintownikiem jest trouble bo nietypowy. chyba ze ma kto dobra czesc tego zacisku do ktorej sie wkreca 2 *m10*1.5 mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh,tarcz nie smarowalem ale wszystko zregenerowalem i jest git ale pojawil sie inny problem,wykrecajac srube prawego zacisku,wykrecilem ja razem z gwintem :D tera szukam u majsterkowiczow gwintownika 11*1,5 mm zeby zrobic nowy gwint :smile: srube se utoczylem ale z gwintownikiem jest trouble bo nietypowy. chyba ze ma kto dobra czesc tego zacisku do ktorej sie wkreca 2 *m10*1.5 mm?

 

Oj stary ta wiosna chyba ci nie służy:)

Może na wzór starych dragów chamój tylko tylnim?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...