Skocz do zawartości

URAL GEAR UP (RANGER)


kedzior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... a mozecie mi powiedzieć dokłądnie jaka jest cena?? i czy na granicy musze również uiscić jakies opłaty?? i co z gwarancja czy moge go serwisować gdzieś w polsce??

:icon_razz:

 

Chłopie nie przesadzaj, masz google - powiedziano Ci żeby kupić np u czechów - masz e-mail, telefon, trochę wysiłku. Kurs korony chyba sobie przeliczysz. :banghead:

 

Widzisz dr.Big ja uważam, że niezależnie czy nowy Ural czy MW - nie są to motocykle dla ludzi co pojęcia zielonego o tym nie mają - rok temu pomagałem kupić ładnie zrobionego Urala i pojechaliśmy po niego 600km w jedną stronę i sobie teraz stoi od roku w garażu nie ruszany a gość dostał od rodziców Skodę i Urala chce sprzedać, a ja jak frajer straciłem na to kupę czasu.

 

Pozdrawiam wszystkich miłośników boxerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość przelotowa na szosie 60 km/h i 22 konie- w terenie, pomimo przełożeń i dużego stosunkowo momentu to trochę mało.----

 

 

chyba za duzo bajek sie nasłuchał kolega

 

Dolny silnik z wozem spokojnie daje rade 100km/k, góra 110km, chyba ze kolega jeździł na jakimś kartoflu zajeżdżonym na wiosce.Sam mam dolniaka i wiem ze górniak przy nim wysiada,górniaka trzeba mocniej wkręcać , dolniak ciągnie od wolnych obrotów.W terenie nie ma sobie równych,ładna praca silnika dla ucha. Zauważ też że w tych silnikach nie moc sie liczy a moment obrotowy .Sahara miałą 26 koników a jakoś nikt nie narzekał. MW ma aż 28...

Edytowane przez karolsawiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik BMW R 75 jest konstrukcją górnozaworową, dwucylindrową typu boxer, o pojemności 750 ccm. cały slilniczek jest tak dograny aby osiągnąć nie maksymalną moc, lecz długotrwałą żywotność i sprawność skrócone dane techniczne: 26 KM przy 4400 o/min. Silnik osiąga maksymalny moment obrotowy przy 3600 o/min. tyle wyczytałem w ksiązce "motocykle BMw R12, R75 w II wojnie światowej" jesli ktoś chce coś wiecej to zapraszam... :)

 

Wlasnie wrócilem z motobazaru o jestem mile zaskoczony;) dowiedziałem się sporo na temat urala ranger-a np. że kosztuje ok. 3500 dolarów co mnie bardzo zaskoczyło... ogolnie na bazarku było spoko;) POZDRAWIAM!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczny Student - te 26 KM R75 to byly dobre i dokladnie sprawdzone niemieckie perszerony, i zareczam ci ze zaden z ruskich sprzetow jakie mialem okazje objezdzac nie robil wrazenia silniejszego niz BMW.

Jakkolwiek byl jeden sprzet zdecydowanie szarpiacy zaprzeg z obciazeniem z wiekszym niz BMW animuszem i byl to Zundapp KS750 majacy zarowno wal jak i rozrzad zdecydowanie zaprojektowany do stalej pracy z koszem w ciezkich warunkach terenowych - "kwadratowy" silnik BMW mozna bylo latwo dosyc przerobic na "sciganta" a konstrukcja walka rozrzadu jako zywo przypominala duzo pozniejszy sportowy walek z R69S ze sztucznie obcietymi czasami otwarcia zaworow. Ja mysle ze BMW miala po prostu taki silnik gotowy do zabudowania w nowym modelu motocykla projektowanego na lata 40 te i zaadoptowala go do motocykla terenowego na ktory akurat bylo zamowienie armii.

KS750 byl motocyklem od podstaw zbudowanym jako wojskowa terenowka z koszem.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, spoko :icon_razz: . W sumie to rzeczywiście zabrzmiało, jakby pytanie zadawał ktoś z mentalnością "lapsa i dresa" :wink: . Wiem co to moment obrotowy, po co on... Nie wiedziałem że moc była mniejsza. Dwa znaki "??" miały podkreślić moją ciekawość, a nie niedowierzanie. Następnym razem użyję emotki " :bigrazz: ". Ja się tu cały czas uczę :wink: . Pozdrawiam Panowie :crossy: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.ural.com/

wszysko o uralach

http://www.imz-ural.com/company/story.aspx...torypics/19.jpg - to jest niezłe

a opzatym ural w USA kosztuje około 8-10 tyś papierów widziałem na wystawie Bike show ładnie wyglada ale ta cena

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie nie rozszyfrowałem jednego, dlaczego osoby zawodowo zajmujace sie sprowadzaniem motocykli mówią ze ural kosztuje 3500$ (trzy i pół tysiaca dolarów) a np. w czechach i w niemczech kosztuje 8100euro?? skąd bierze się taka rozbierzność w cenach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gdzie on kosztuje te $ 3500 ???

Bo w Stanach wersja ktora "przerabiaja" na tutejsze warunki kosztuje kolo dychy ($ 10 000 ).

Niestety zmienil sie importer Urala na Stany i rowniez zmienil sie website - nie moglem znalezc strony o ktorej pisalem poprzednio z wymienionymi zmianami w tym motocyklu - sama marketinowa papka, do ktorej link podany zostal w jednym z poprzednich postow.

Jezeli wersja sprzedawana w Czechach i Niemczech jest podobna do amerykanskiej ( w tym wypadku nazwijmy ja wersja eksportowa ) to opolaca sie ja kupic, choc podejrzewam ze z serwisem w Polsce nie bedzie slodko.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3500$ to cena obowiązująca podobno w Rosji i to jest nowy motocykl a w takim razie nie opłaca sie moim zdaniem kupować motocykla za8,100euro jesli moge sobie go sam poskrecać i powyjmowac z silnika szmaty, pety i klucze jak pieknie ujoł to pan na wczorajszym motobazarze...:wink:) Tylko teraz poszukuje nr. telefonu lub adresu to fabryki bo ten co jest podany na stronie jest zły :wink: serdecznie pozdrawiam :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jezeli chcesz kupic motocykl robiony na rynek wewnetrzny a potem samodzielnie zakupic i zamontowac wszystkie czesci i podzespoly uzyte w wersji eksportowej to jest to oczywiscie twoja sprawa i zycze powodzenia. Rowniez radze zwrocic uwage na kwestie rejestracji motocykla w Polsce, bo o ile sie orientuje to motocykl sprowadzony z rosyjskimi papierami jest w Polsce legalnie nie do zarejestrowania.

Nie wiem rowniez czy zdajesz sobie sprawe jak bardzo te 2 wersje moto moga sie od siebie roznic.

Ja nie porownywalem osobiscie takich 2ch Urali ale mialem okazje ogladac Dniepry, gdzie wersja eksportowa miala wszystkie felgi proste i chromowane, a wersja krajowa krzywo zespawane ( wszystke 4 ) i malowane chyba pedzlem. Rozumiem ze na takich roznicach oparta jest roznica w cenie miedzy motocyklami, ktore mozesz kupic z fabryki za $ 3.5 tys, a w Niemczech za E 8.8 tys.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może rzeczywiście nie jest tak źle z tymi nowymi Uralami :D . Oglądałem właśnie wyprawę Czechów po Uralce do Irbitu. Polecieli tam samolotem, a wrócili na kołach :smile: . 22 dni i 5700km po ruskich drogach. Jak dla mnie mistrzostwo świata. :banghead:

 

 

http://www.ural.cz/galerie/Ural2004/index.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...