pitersky Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 A taka SV'ka??? Wiem, że coś tu śmierdzi, Nawet po dołożeniu za rejestrację za tania chyba jest? No z przodu wydaje się być kombinowana wg mnie - błotnik, chłodnica, śrubki od stelaża. Z tyłu nieseryjna tarcza. Niestety, patrząc na sprzęty w tych dziwnie niskich cenach, wydaje mi się, że trzeba być nadzwyczaj ostrożnym ;) Powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Co jest nie tak z chlodnica i blotnikiem? Tarcze sam musialem zmienic bo za ciezko bylo sprawdzic stan klockow :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Nie mówię, że nie tak, ale że kombinowane ;) Trzeba zwrócić na tą większą uwage w czasie oglądania - dlaczego, po co, itp. Trzeba być ostrożnym, okazji NIE MA. Nikt kto mógłby wziąć większe siano za sprzęt, który sprzedaje nie odda go za mniej. Nie ma szans. Nie tu, nie w tym kraju niestety. Ogólnie zresztą, to nie logiczne. Można przytaczać przykłady, że starszy pan sprzedaje, nie zna cen rynkowych, oddaje za śmieszne pieniądze, bo nie jest w temacie. Ale bardzo rzadko się to zdarza, a jeśli zdarza, to takie 'okazje' wychwytują właśnie handlarze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Dobrze, ale co tam widzisz kombinowane? Nie mowie, ze jest ok, pytam tylko co konkretnie zwrocilo Twoja uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Dobrze, ale co tam widzisz kombinowane? Nie mowie, ze jest ok, pytam tylko co konkretnie zwrocilo Twoja uwage. No na pierwszy rzut oka to mnie w oczy kłuje chłodnica. Ale w gołych SVkach obrywają jako pierwsze, więc może tylko nieznaczny paciak i się wygięła i trzeba było wymienić, a crash-pady zamontowane już "po szkodzie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Słyszałem ze gołe Sv'ki są trochę tańsze niż wersje z owiewkami? Prawda to? Czy to powiedziane na przykładzie np tylko paru ogłoszeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Dobrze, ale co tam widzisz kombinowane? Nie mowie, ze jest ok, pytam tylko co konkretnie zwrocilo Twoja uwage. Zmieniana chłodnica albo to zwykła obudowa. Błotnik dwukolorowy. Chyba, że to chlapacz (gumowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 No na pierwszy rzut oka to mnie w oczy kłuje chłodnica. Ale w gołych SVkach obrywają jako pierwsze, więc może tylko nieznaczny paciak i się wygięła i trzeba było wymienić, a crash-pady zamontowane już "po szkodzie". Ok, rzeczoznawca nie jestem, na ktorym zdjeciu widac, ze chlodnica byla uszkodzona i gdzie to uszkodzenie jest? Zmieniana chłodnica albo to zwykła obudowa. Błotnik dwukolorowy. Chyba, że to chlapacz (gumowy) To swiecace to nakladka na chlodnice, ozdoba: http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-SV650S-SV650-...otorcycle_Parts Blotnik 2 kolorowy to przedluzka, tzw fenda extenda, zapobiega chlapaniu wody z przedniego kola na 1szy cylinder. Znany problem w SV, ze w deszczu perzestaje palic 1szy gar. http://cgi.ebay.co.uk/FENDA-EXTENDA-FENDER...otorcycle_Parts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Jak dobrze. Człowiek dowiedział się kilku nowych rzeczy ;) Nie zmienia to jednak faktu, że trzeba przyjrzeć się tej chłodnicy ;) No i przy tym stelażu do lampy śrubki jakieś takie nie takie same. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Ok, rzeczoznawca nie jestem, na ktorym zdjeciu widac, ze chlodnica byla uszkodzona i gdzie to uszkodzenie jest? Nie widać tego na żadnym zdjęciu i nikt nie twierdzi, że to mina. Nie zmienia to faktu, że u mnie wzbudziło by zainteresowanie, co jest pod nakładką (i dlaczego nie jest jak powinno :icon_mrgreen: :wink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Aaaaa... no jasne, ze warto sprawdzic, myslalem, ze widzicie cos ewidentnie walniete :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 siemka, mam głupie pytanko, da się lecieć Sv'ka przez 150-200km załóżmy na to w granicach 70-90 kmh czy łapy mocno będą boleć? Przy takich prędkościach wiatr już odciąża ręce, czy jeszcze jest to za wolno? Ciągnie mnie do wersji z clip-on'ami, ale trochę boje się, że może mnie to przerosnąć, a latam często z kolegą właśnie w takich ślimaczych prędkościach. na 90% jest zdecydowany na suzuki, ale jeszcze nie wiem czy bardziej będzie mi odpowiadać eN'ka czy eS'ka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Ale czemu taka prędkość? Kolega szybciej nie może? A czy mocno Cie będą boleć nadgarstki to ciężko powiedzieć, zależy od Twojego wzrostu, progu bólu itd. :P, na pewno bardziej będą boleć niż na eNce. Nigdy nie przejechałem na strzała 200km eSką ale po około 60km wszystko było OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tipmann85 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Jeżdże eską od roku wersja z 2000 roku gażnikowa zresztą moje pierwsze moto jestem bardzo zadowolony przeważnie latam ok 160 km/h w trasie na początku z nadgarstki troche wymiękały ale teraz już jest oki poecam super sprzęcik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 siemka, mam głupie pytanko, da się lecieć Sv'ka przez 150-200km załóżmy na to w granicach 70-90 kmh czy łapy mocno będą boleć? Przy takich prędkościach wiatr już odciąża ręce, czy jeszcze jest to za wolno? Ciągnie mnie do wersji z clip-on'ami, ale trochę boje się, że może mnie to przerosnąć, a latam często z kolegą właśnie w takich ślimaczych prędkościach. na 90% jest zdecydowany na suzuki, ale jeszcze nie wiem czy bardziej będzie mi odpowiadać eN'ka czy eS'ka. Przy takiej prędkości to będą boleć i po 50km. Po 200 pewnie generalnie będziesz nieco "zbolały". Do najwygodniejszych to to moto nie należy, ale jak już trochę w klatę wieje, to też bardzo nie męczy. Mówię oczywiście o wersji S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.