Plaster83 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Jak dla mnie moto jest ok. Z polskiego salonu od drugiego wlasciciela, serwisowany, realny przebieg. Te 61 tys km nie robia na tym silniku wrazenia. Nic tylko jechac i ogladac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak07 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 (edytowane) Ostatnio mialem okzaje jezdzic Sv-ka z 2008r. podobno jakas wzmocniona z czerwonym siedzeniem kierowcy. Tylko cos mi sie zdjae ze jest zdlawiona wiecej jak 170 nie chciala leciec. Motorek jest z angli. Czy te sv-ki byly jakos dlawione jesli tak to jak bo cos slabo jak na jej mozzliwosci i nie wiemy co z tym fantem zrobic? Edytowane 30 Czerwca 2009 przez zwierzak07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) YUBY - Ty miałeś kiedyś SV 650. Powiedz mi jak to sie sprawuje? Głownie zawieszenia jak dają rade przy winklach, i czy jakieś niespodzianki z silnikiem były? Tak, i wiem że to Suzuki.....tylko pytam. :D Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) YUBY - Ty miałeś kiedyś SV 650. Powiedz mi jak to sie sprawuje? Głownie zawieszenia jak dają rade przy winklach, i czy jakieś niespodzianki z silnikiem były? Tak, i wiem że to Suzuki.....tylko pytam. :D Pytanie co prawda nie do mnie, ale mialem sv 2 lata. 30k mil i sinik chodzil bardzo dobrze, w pierszej generacji podobno moga wystapic problemy z napinaczem. Zawieszenie, warto wstawic np sprezyny progresywne i olej 15w, i lepszy amor z tylu (np hagon). Ja wpakowalem zx636 c1h. Ale nawet w standardzie Sv do dobra bryka, zwlaszcza za ta cene, tylko wydech trzeba obowiazkowo zmienic ;) EDIT: Co to? posty znikaja? Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez dyziowg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Wstawiłem posta nie w tym dziale, z tad padło bezpośrednie do kogos pytanie, sorry. Jestem na etapie zmiany moto. Chcę zeby to była V własnie (bede sie strał przynajmniej). Sv nigdy nie miałem, nie siedziałem i nie znam nikogo z tym moto wiec dla mnie jest nowe, dlatego o nie pytam, i juz czytam co zescie tu popisali przez te 5 stron :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 hej, skoro Yuby nie odpowiada (pewnie na jakiejś sekseskapadzie :icon_mrgreen: ) to pozwolę sobie odpowiedzieć. Nakulałem 1200km, silnik bajka (na wybebeszonym kominie urywa głowę - musiałem wstawić zwężkę i brzmi bardzo fajnie), zawieszenie nie jest tragiczne, ale ja ważę jakieś 70kg więc daje radę, pod kimś dużo cięższym już podono średnio się zachowuje (moto staje się niestabilne, a zwiększenie napięcia sprężyn powoduje niestabilność w winklach - tylko opinia wyczytana na forach), ale łatwo przeszczepić przód z giksera na USDy z zaciskami radialnymi i będzie mega wypas plus super hamulce, tylny amor można zaadoptować z innych rumaków. Po zawiasach niestety widać, że motocykl bardzo budżetowy, ale ja ze zmiany jestem bardzo zadowolony... W pierwszym genie były problemy ze smawowaniem, którejś panewki - juz nie pamietam której i problemy się pojawiały przy śmiganiu na kole - podobno silniki po 2003 nie do zabicia chociaż to Suzuku - stuki i puki (dlatego zalecana jest wymiana wydechu - zagłuszacz) :icon_twisted: Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 O panewkach słyszłem, ze ta V niebardzo nadaje sie do jazdy na gumie ale to jest akurat najmniej ważne u mnie. Byle jest stabilny w winklach na kolanie, to juz +. Czyli wymieniałeś u siebie na upsy z GSXR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Silniki po 2003 roku są używane du stuntu - poprawione smarowanie - wystarczy wlac więcej oleju i lata jak ta lala. Co do zawiszeń to w tej chwili jestem totalnie spłukany więc nic w SVce nie zmieniałem, ale planuję, efekt tu: zawiecha od giksera w SV 650S, szczegóły techniczne na forum SV Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 O panewkach słyszłem, ze ta V niebardzo nadaje sie do jazdy na gumie ale to jest akurat najmniej ważne u mnie. Byle jest stabilny w winklach na kolanie, to juz +. Czyli wymieniałeś u siebie na upsy z GSXR ? Stabilny w winklach i na kolanie można polatać ... tylko podnóżki trzeba trochę podnieść bo szybko przycierają.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Dzięki za cenne informacje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostekw Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 (edytowane) Jakieś 2 tygodnie temu kupiłem SV'ke jako swoje pierwsze moto. Jest to wersja z 2000 roku, golas. Pierwsze wrażenia ciężko opisać, bo to moje pierwsze moto i mogę go porównać najwyżej do GN250, co nie ma kompletnie sensu :D Wyzwanie - jeździć płynnie, bez szarpnięć - zaczyna mi to wychodzić, czasami przy redukcji i międzygazie, jak puszczę sprzęgło to moto przyspiesza :D, ale wiem, że niedługo to też opanuję. Jeżdżę sobie powoli, stosując się do ograniczeń. Fajnie, że nie muszę go jakoś wysoko kręcić, bo moto ciągnie od dołu i w mieście używam zazwyczaj tylko 2giego biegu :D Maksymalnie jechałem nią 110 na drodze ekspresowej dwupasmowej i więcej narazie nie mam ochoty i pewnie nie będę miał. Hamowanie silnikiem to poezja, w zasadzie przy mojej jeździe, używanie hamulców to rzadkość (nie mówię tu o pełnym zatrzymaniu) No w każdym razie jeżdżę tak, żeby zawsze mieć nad wszystkim kontrole, bo wtedy jazda sprawia mi przyjemność. Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez kostekw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 110 to mila predkosc na sv :D bedzie z kazdym dniem cieszyl coraz bardziej Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 110 mil to mila predkosc na sv :D bedzie z kazdym dniem cieszyl coraz bardziej Poprawione ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 bardzo mozliwe ze taka predkosc kiedys bedzie mila narazie jako poczatkujacy wystarcza mi ta predkosc :) i oczywiscie ubiegajac osoby mowiace o odpowiedzilanosci itp, jezdze tam gdzie czuje ze tak moge :) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 bardzo mozliwe ze taka predkosc kiedys bedzie mila narazie jako poczatkujacy wystarcza mi ta predkosc :) i oczywiscie ubiegajac osoby mowiace o odpowiedzilanosci itp, jezdze tam gdzie czuje ze tak moge :) :clap: Na wszystko jest czas i miejsce :flesje: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.