piotrass Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 witam. podajcie jakieś opinię zanim coś popsuję. jesienią kupiłem moto 2003 rok, 9600 km przebiegu, sprzęgło hydrauliczne miało mocno ciemny płyn, biegi wbijały się podczas jazdy całkiem normalnie, bez oporów. przy ruszaniu jednak trzeba było moto rozgrzać, bo na zimnym wbicie jedynki dusiło silnik. Minęły miesiące, zlałem olej, postał dwa dni bez i zalałem nowy olej. zmieniłem płyn hamulcowy bez zapowietrzenia ( tak myślę ). no i zacząłem się zastanawiać - dlaczego podczas przemieszczania moto na wyłączonym silniku, wbitym biegu i wciśnietym sprzęgle tak wszystko opornie idzie? dlaczego na zimnym silniku wbicie jedynki gasi silnik przy szarpnięciu? regulacja klamki na maxa. SPALONE SPRZĘGŁO czy COŚ Z POMPĄ? pytanie troche naiwne bo sprzęt bardzo świeży a zużycie sprzęgła raczej powodowałoby jego ślizganie się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 u mnie jest to samo, ale gdy temperatura otoczenia przekracza 25 st C problem znika, dlatego zanim odpale sprzęta wbijam 1 i ciągne do tyłu żeby sprzęgło ruszyć ale jak wbijesz zdecydowanie to nie gaście Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 byl post na temat klejenia sie sprzegla. Jak masz mokre sprzeglo - to przyczyna moze byc olej. Generalnie jest to problem wielu motocyklistow i jest kilka sposobow na zycie z tym. Np tutaj, ale tamten post byl dluzszy - niestety szukajka troche zawodzi - ale poprzegladaj posty wstecz.http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...jone+sprzeg%B3o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrass Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 zastosuj zadki olej syntetyczny to napewno pomoze ale nie koniecznie rozwiaze ten problem calkowicie :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.