bubek29 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Witam. Od wielu lat interesuje sie tematyką enduro/cross i przez wiele lat też zbierałem na motocykl tego typu , aż przyszedł wkońcu ten czas. Jestem w totalnej kropce , czytałem fora , ale każdy pisze coś innego , czasem opinie są niemalże skrajne.. Chciałbym , żebyśmy w jednym topiku doszli do ładu i przyjeli jakiś punkt dyskusyjny. Będzie to mój pierwszy motocykl , wiadomo , nie chce stracić tych pieniędzy a uzbierało sie 7 tys. zł. Spróbuje opisać , co mnie mniej więcej interesuje i liczyłbym na wszelkie rady , pomoc. Interesuje mnie wygląd typowo crossowy , firma nie jest zbyt ważna byle miałbym dostęp do części i nie miał częstych problemów z maszyną(jasna sprawa). Chciałbym też , żebykoszt sezonowego remontu nie był jakiś gigantyczny , tak jak w przypadku 125 w 2t cr czy yz. Najlepiej , żeby nie przekraczało 1.500 zł oczywiście ta kwota nie jest stała , mogą być wachania co do kosztów . Na homologacji również zbytnio mi nie zależy , nie zamierzam go rejestrować. Rocznik jaki mnie interesuje to coś w granicach 98-00. I to co chciałby każdy , żeby przyzwoicie palił.. Krótko , mam nadzieje , że treściwie.. Skupiałem sie na Husqvarnie WR 125 , Yamasze YZ250F.. lecz pewnie błędnie. Prosze o szybką odpowiedź i pomoc , z pozdrowieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 utrzymanie Husqvarnie WR 125 wynosi prawie tyle co CR czy YZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 utrzymanie Husqvarnie WR 125 wynosi prawie tyle co CR czy YZ WR jest sporo tansza tak samo jak EXC jest tańszy w utrzymaniu niż SX. Widze co sie dzieje na servisie i mam znajomych z tymi motocyklami. Fakt ze tez to jest kosztowne ale remot raz dwa razy w sezonie a że kolega zaczyna to mysle ze jak przygotuje do sezonu - nowy tłok, korba i łozyksa to przy amatorskiej jezdzie powinno starczyć.Druga sprawa to taka, że trzeba o taki motocykl bardzo dbac zeby uniknąc awarji a co za tym idzie kolejnych kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Strzalek to zależy też od roczników w tych starszych rocznikach np. 98 Huska WR a CR mają ten sam silnik tak słyszłem więc nie dam za to sobie głowy uciąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubek29 Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Strzałek naprawde chętnie poddam sie Twoim radom. Jakie konkretne modele mógłbyś polecić studiując mój opis . Myślisz , że WR 125 będzie sie nadawać , rocznik myśle 98-00 , w gre wchodzi również Husquvarna od Adama87 , opinii na jej temat też chętnie wysłucham.. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Yamasze YZ250FWedług mnie jeśli masz 15 lat i to będzie twój pierwszy sprzęt do full 250 będzie zdecydowanie za mocny, najpierw kup sobie jakąś lajtową 125, ewentualnie KDX, ale tak na początek i żeby się nie zniechęcić polecam coś w stylu KMX, CRM (żeby ciągle nie gadać o dt), koszty utrzymania i zakupu znacznie niższe więc zostanie Ci na jakieś ciuchy, a jak nabieżesz troche wprawy to znajdziesz coś mocniejszego, ale na pierwszy sezon powinno wystarczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 R 99-00 jest dobrym motocyklem. EXC najlepiej od 01 bo wcześniej miały jeszcze jedno pierscieniowy tłok. Ta od Adama jest zabdna i sumienie servisowna bo Adam zna sie bardzo dobrze na tym i dbał o motocykl.YZF 250 moim zdaniem za mocna i za mało kasy masz na to. Jeżeli chcesz miec jeszcze tańsze koszty to KDX lub KLX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubek29 Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Może to zabrzmieć nieskromnie , ale nie wyglądam i nie zaliczam sie raczej do typowych piętnastolatków, pozatym chodzi też o to , żebym nie wyglądał na motocyklu jak na motorynce. Mam 182 cm i 75kg , wydaje mi sie , że jestem dość silny i mógłbym przeżyć i przyzwyczaić sie do YZF tylko jest jeszcze sprawa utrzymania tego modelu.. Więc czekam na odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 To nie chodzi o siłe tylko o umiejętności pozatym jak nie zadbasz dobrze o yzf to koszta beda siegac kilku tys zł. Za ta kowte co masz nie kupisz yzf a jak dostaniesz do w bardzo kiepskim stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubek29 Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Hmm.. i jeszcze jedno [ sorry za dubla ] Ile wynosi wartość takiej huski WR , 99 , 00 rocznik ? Bo na allegro można spotkać nawet za 8-10 tys. A z tego co przyszło mi sie orientować to raczej sporo taniej chodzą :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M154389 ja bym Ci radził taki motorek. KTM EGS 125 :-) z tym ze kupisz taniej bo ten to jest troszke za drogi ale chodziło mi tylko o zdjecie modelu. To jest naprawde swietny motor. Sam do nie dawna jezdziłem na 125 GS z 93r (do sprzedania) i byłem bardzo zadowolony. Myślę jednak ze wyczynowe enduro nie bardzo rózni sie w utrzymaniu niż CR itp. Ale ja bym się juz na Twoim miejscu nie ładował w kdx mtx dt itp. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Myślę jednak ze wyczynowe enduro nie bardzo rózni sie w utrzymaniu niż CR itp. Te starsze nie ale te nowsze różnią sie i to bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 w gre wchodzi również Husquvarna od Adama87 Zapraszam na gg lub PW jak chcesz sie dowiedzieć szczegółów :PBo na allegro można spotkać nawet za 8-10 tys.Ostatnio widziałem WR 125 identyczną jak moja za 9800zł :P ale to chyba tylko marzenie sprzedawcy. Takie huski chodzą w przedziale powiedzmy 6800zł-8000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEKAONE Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Moj pierwsz motor to Ktm sx 125 z '03 frajdy full :twisted: mam podobna wage i wzrost do Ciebie i czasem mi nie wystarcza ... juz sie rozgladam za 200 sx lub 250 F. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Moim zdaniem EXC jest w sam raz :P, ale za 7kz to moze byc ciezko, tymbardziej ze Strzalek radzi moto od 01 :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.