Skocz do zawartości

Jak przerobić ogara200 aby ciągną te 70km/h?


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak przerobić ogara200 aby ciągną te 70km/h?

Uważam Ze to bujda na resorach ku*wa man ogara od 13 lat i nie ciągnie mi więcej niż 60km/h wku**ia mnie takie gadanie ze "mój leci 70km/h" to nie możliwe!!!!!!Jeśli to możliwe to powedzcie mi jak bo na razie w to nie wierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogar w danych serwisowych ma pisane Vmax chyba 50 km/h, więc 70 to raczej nie z górki a przez okno :) Przydałby się jakiś rzetelny pomiar prędkości, ale pamiętajcie że liczniki w moto ZAWSZE zawyżają.

No i tak swoją drogą to motorowery to nie są raczej maszyny do bicia rekordów prędkości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprostsza przerobka jesli zalezy Ci na predkosci to zmienic zebatke z tylu o rozmiar mniejsza. Wtedy bedziesz mial mniejsze przyspieszenie ale za to lepsza v-max. Mozna tez zrobic szlif cylindra, ale to raczej jak masz juz go troche dobitego bo tak bez niczego to szlif jest raczej nie wskazany. Wtedy powieksza sie srednica krateru (chyba sie to co szlifujemy nazywa krater w cylindrze ale nie jestem pewien) i teoretycznie szerszy krater to wieksza pojemnosc, a wieksza pojemnosc to troche lepsza moc. Mozesz jeszcze kupic zamiast mixola olej np.Castrola. Co prawda jest drozszy ale podobno na nim pyrkacz lepiej ciagnie (ja tam jezdze na mixolu i na moc nie narzekam). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie

 

to sie nie nazywa karter tylko po prostu cylinder albo tuleja albo gładź albo coś tam jeszcze

 

2- szlifu sie nie robi po to aby zwiększyć pojemność tylko poto aby wygładzić rysy itp no i ogólnie to jak sie zużyje cylinder

czyżby "śp" Gościu ci tych bredni naopowiadał :?

 

3- olej nie ma wpływu na moc, no może jakiś znikomy

a miksol jest do bani bo słabo smaruje i robi o wiele więcej nagaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze sie nie robi zeby zwiekszyc pojemnosc, ale jesli zrobisz szlif to powieksza sie srednica cylindra, kupuje sie wiekszy tlok, a wiekszy tlok i wieksza srednica to jest zwiekszenie pojemnosci skokowej. Mozna tego nie brac z technicznego punktu widzenia, ale na sama logike. A nie radzilem sie Goscia jak to pisalem :)

 

Z tym olejem sie nie zgodze moj koles przestal uzywac mixola i zaczol castrola no i jeszcze wymienil swiece i lepiej ciagnie jego maszyna niz wczesniej. Co do robienia nagaru to sie moge zgodzic w 100%, w koncu Castrol ma lepsza technologie produkcji i troche inne "lepsze" skladniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...