Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Jak przerobić ogara200 aby ciągną te 70km/h?Uważam Ze to bujda na resorach ku*wa man ogara od 13 lat i nie ciągnie mi więcej niż 60km/h wku**ia mnie takie gadanie ze "mój leci 70km/h" to nie możliwe!!!!!!Jeśli to możliwe to powedzcie mi jak bo na razie w to nie wierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 To jest mozliwe ,ale w 200 w 205 nie wiem ale przy dobrym wietrze i lekko z górki 200 polecisz 70km/h.Wiem bo juz druga 200 mam.Sa rózne patenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 to że twój tyle nie ciągnie to nie znaczy że każdy musi jechać poniżej 70km/hzależy jaki się komu trafi. z ogarami tak samo jak z simsonami ( no w simsonach większy rozstaw prędkości ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Ogar w danych serwisowych ma pisane Vmax chyba 50 km/h, więc 70 to raczej nie z górki a przez okno :) Przydałby się jakiś rzetelny pomiar prędkości, ale pamiętajcie że liczniki w moto ZAWSZE zawyżają.No i tak swoją drogą to motorowery to nie są raczej maszyny do bicia rekordów prędkości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Dodam ze dla mnie obojetnie w jakim motocyklu liczy sie jego dusza ,a nie predkosc maksymalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Dodam ze dla mnie obojetnie w jakim motocyklu liczy sie jego dusza ,a nie predkosc maksymalna święte słowa ;) kochajmy motocykle takimi jakimi są, wszystkie są piękne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2003 Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Ja mam OGARA 205 i jedzie mi 70 km/h 8) Jest to możliwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Ja mam OGARA 205 i jedzie mi 70 km/h 8) Jest to możliwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Można wiedzieć jak sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2003 Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Ojciec jechał za mną furą :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Najprostsza przerobka jesli zalezy Ci na predkosci to zmienic zebatke z tylu o rozmiar mniejsza. Wtedy bedziesz mial mniejsze przyspieszenie ale za to lepsza v-max. Mozna tez zrobic szlif cylindra, ale to raczej jak masz juz go troche dobitego bo tak bez niczego to szlif jest raczej nie wskazany. Wtedy powieksza sie srednica krateru (chyba sie to co szlifujemy nazywa krater w cylindrze ale nie jestem pewien) i teoretycznie szerszy krater to wieksza pojemnosc, a wieksza pojemnosc to troche lepsza moc. Mozesz jeszcze kupic zamiast mixola olej np.Castrola. Co prawda jest drozszy ale podobno na nim pyrkacz lepiej ciagnie (ja tam jezdze na mixolu i na moc nie narzekam). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 nie to sie nie nazywa karter tylko po prostu cylinder albo tuleja albo gładź albo coś tam jeszcze 2- szlifu sie nie robi po to aby zwiększyć pojemność tylko poto aby wygładzić rysy itp no i ogólnie to jak sie zużyje cylinderczyżby "śp" Gościu ci tych bredni naopowiadał :? 3- olej nie ma wpływu na moc, no może jakiś znikomya miksol jest do bani bo słabo smaruje i robi o wiele więcej nagaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Wiem ze sie nie robi zeby zwiekszyc pojemnosc, ale jesli zrobisz szlif to powieksza sie srednica cylindra, kupuje sie wiekszy tlok, a wiekszy tlok i wieksza srednica to jest zwiekszenie pojemnosci skokowej. Mozna tego nie brac z technicznego punktu widzenia, ale na sama logike. A nie radzilem sie Goscia jak to pisalem :) Z tym olejem sie nie zgodze moj koles przestal uzywac mixola i zaczol castrola no i jeszcze wymienil swiece i lepiej ciagnie jego maszyna niz wczesniej. Co do robienia nagaru to sie moge zgodzic w 100%, w koncu Castrol ma lepsza technologie produkcji i troche inne "lepsze" skladniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 wiekszy tlok i wieksza srednica to jest zwiekszenie pojemnosci skokowej zwiększasz pojemność skokową -> zmniejszasz stopień sprężania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2003 Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Mixol jest do bani!Nie używaj go!Zrób sobie z niego lepiej rozpałkę do grila :) Od mixolu jest pełno nagaru!Karteru się nie szlifuje :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2003 Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Najprostsza przerobka jesli zalezy Ci na predkosci to zmienic zebatke z tylu o rozmiar mniejsza. Lepiej z przodu na większą -13 zębów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.