kakanogaja Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Kupilem amortyzator skretu LSL 7 stopniowy tylko ze sie pocil wiec postanowilem go rozebrac ,aby wymienic oringi. Pytanie czy po wymianie oringow bedzie tak samo dzilal i nie robil problemow oraz najwazniejsze kto wie ile oleju trza wlac??????? i jaki olej polecamy. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalF Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 obawiam sie ze z tego nic nie wyjdzie, a jak wyjdzie to charakterystyka tegoz elementu bedzie ....''odbiegac'' od fabrycznej-ale moze dzialac...nigdy takiego elementu nie rozbieralem..i nie wiem czy jest rozbieralny i da sie go hehe zlozyc....:-) spytaj osobe: Piotr Dudek... czlowiek sie zna...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Marca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Wszystko zależy od modelu. Jedne są rozbieralne, inne nie. Mój akurat był rozbieralny. Ilość oleju też zależy od modelu, tutaj polecam poszukania jakiegoś manuala, a nie robienie "na oko".pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakanogaja Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 mauala ale gdzie? moze znasz zrodlo informacji? pozdroTo czy ktos wie o amortyzatorach skretu slyszalem ze sa firmy tez ktore tym sie zajmuja???? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Podczepiam się pod pytanko. Sam mam pocącego się LSL'a i pewnie trzeba będzie oddać go do regeneracji. Byłbym wdzięczny za adresy osób, które się tym zajmują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ja mam u siebie amorek od gsxra ,pocił się ale po wymianie simmeringu i nalaniu nowego oleju takiego jak do zawieszenia (valvoline 10W) smiga lepiej niż wcześniej,może warto spróbować .pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Sprawa ucichła a nie ma rozwiazania a ja mam ten sam problrm w Hyper wiec moze opiszcie jak sprawa zostala rozwiazana. U mnie nie cieknie ale sa luzy na połaczeniach z mocowaniem + sparciale gumki co powoduje ze przy mocnym skrecie amorek leci mi po baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelmoto2 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 mauala ale gdzie? moze znasz zrodlo informacji? pozdroTo czy ktos wie o amortyzatorach skretu slyszalem ze sa firmy tez ktore tym sie zajmuja???? pozdro moj kolezka naprawial ostatnio amor skretu w r1 bo tez sie pocil, jutro zapytam go gdzie to robil i zeby dal jakies namiary(z tego co mowil naprawiali go w niemcowni za ok20 euro) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Czerwca 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 U nas kosz regeneracji to 100-150 zł.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.