PavloS Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Osłony, ale takie plastikowe tylko chroniące od przodu, bo jak sie założy gumowe harmonijki albo te kondony neoprenowe to zużywa sie jeszcze szybciej bo błoto sie tam gromadzi, a ty nawet o tym nie wiesz. tak sie złożyło że wiem o tym, że tam czesto sie syf zbiera..., i dlatego pisałem żeby sie popatrzeć od czasu do czasu pod wymienione wyżej gumowe harmonijki lub te neoprenowe "kondony" i ew. wyczyścić właśnie ja myślałem o tych neoprenowych osłonach, ale stwierdziłem że pod nimi nie widać czy jest jakieś błoto albo czy lagi ciekną, a ściągać za każdym razem żeby sobie sprawdzićto też bez sensu. mi sie wydaje że to nie ma dużo roboty poluzować trytytke i zobaczyć co i jak :P zreszta i tak każdy zrobi jak uważa, i zakonczmy ta kwestie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 (edytowane) dołacze sie do tematu i go troche odnowie własnie jestem w trakcie zmiany simeringów i nie wiem ile oleju zalac :/ czytałem wczesniej ze +/- 500ml koles w z seba motor doradził mi zeby zalac 300 i zwiekszac do takiego momentu az zawieszenie przestanie sie spotykac alle w rzeczywistosci to nawet zawiecha bez oleju nie spotka sie 2 wczesniej czytałem ze potrzeba zalac 5w a ja kupiłem 10w bo koles mi tak doradził czy moze sie cos stac z zawiecha? mam pełna regulacje dobicia odbicia i czegos tam jeszczeczytałem tez wersje ze należy zalać do ok 13cm od gornej krawedzi olejem Edytowane 22 Czerwca 2007 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 jak wlejesz 10 w a ba nawet 20 w to nic sie nie stanie , ale amor bedzie za twardy i ciezko bedzie trafic w droge pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Czerwca 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 dołacze sie do tematu i go troche odnowie własnie jestem w trakcie zmiany simeringów i nie wiem ile oleju zalac :/ czytałem wczesniej ze +/- 500ml koles w z seba motor doradził mi zeby zalac 300 i zwiekszac do takiego momentu az zawieszenie przestanie sie spotykac alle w rzeczywistosci to nawet zawiecha bez oleju nie spotka sie 2 wczesniej czytałem ze potrzeba zalac 5w a ja kupiłem 10w bo koles mi tak doradził czy moze sie cos stac z zawiecha? mam pełna regulacje dobicia odbicia i czegos tam jeszczeczytałem tez wersje ze należy zalać do ok 13cm od gornej krawedzi olejem 450 ml do lagi, olej 5 W, jeśli masz problemy z zawieszeniem (zbyt wyrobione sprężyny), zalej 10 lub 15 W.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Trochę odświerzę. Ile oleju mam wlać na lagę od ktm 450? średnica lag 48mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biba24 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Korzystając z okazji poruszonego tematu chciałbym dowiedzieć się jak rozebrać zawieszenie sx 250 02r. oczywiście zawias przedni wp. Chce wymienić olej i dokonać przeglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Korzystając z okazji poruszonego tematu chciałbym dowiedzieć się jak rozebrać zawieszenie sx 250 02r. oczywiście zawias przedni wp. Chce wymienić olej i dokonać przeglądu Mam manuala do zawieszeń WP, napisz na pw sie dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.