Skocz do zawartości

Czy Yamaha Virago VX 1100 jest paliwożerna?


kawasaki454
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Mam okazje kupić jak to się mówi "po pieniądzach" Viagrę 1100 z 90 r.

Mam jednak obawy bo słyszałem, że moto jest paliwożerne okropnie. Ja generalnie nie odkręcam gazu do końca no ale czasem trzeba. I co wtedy?

Jak to pali , czy robi wiry w baku? Mam jednego znajomka co tez gustuje we Viagrach ale w jego opinie nie wierzę bo mitoman.

Chetnie wusłucham opinii na ten temat od Tych co jeźdźili, jeżdżą lub będą jeżdzić.

 

BYLE DO WIOSNY!!!!!

Pozdrawiam wszystkich z FM i nie tylko.

(czekam) : kawasaki454

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kawasaki454.

Jeśli chodzi o paliwożerność Yamahy Virago 1100 ja jeżdząc swoją tak do 100km/h spalam około 6,5-7 litrów.jak trochę szybciej ponad 100 to spali wjecej.Jednak wszystko zależy od oczekiwań od motoru. Uważam , że mój motoorek spala w normie Czy to dużo czy mało oceń sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko OK., ale napiszcie od czego zależy spalanie bo sa tu już dwie różne opinie i czy istnieje praktyczna - zależna od sprzętu a nie od techniki jazdy możliwość poskromienia jej ochoty na wachę. Na co należy dokładnie popatrzeć przy kupnie za wyjatkiem: rozrusznika,tarcz, itd?

Pozdrawiam.

OBY DO WIOSNY!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , apetyt na wahe poza techniką jazdy w duzej mieze moze w virago zalezec od ustawienia gaźników moga byc one ustawione na sport lub custom czy jakos tak moge sie myli co do nazw w wersji sport spalanie bedzie o wiele wieksze swoją droga virazka andiruta pali niezwykle mało jak na 1100 moja 750 ma takie spalanie no ale cuz skoro tak mówi to pewnie tak jest. pozdrawiam

 

 

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem' date=' że moto jest paliwożerne okropnie. Ja generalnie nie odkręcam gazu do końca no ale czasem trzeba. I co wtedy?

[/quote']

 

XV 750 latałem dwa sezony ponad 2kkm. Średnia 5l/100km i nie chciało być więcej. Z tym że jazda spokojna 90-110 km/h. Kilka Virówek kumpli ma podobnie. Pomiędzy 750 a 1100 nie ma wielkiej różnicy w spalaniu , a co ciekawe 1100 ma kilka kucyków więcej to i przy delikatnej spokojnej jeździe potrafi mniej spalić od 750. Jak jej wygarniesz na maxa to i wir też się zrobi bo coś z czegoś się musi brać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jezeli jestes powaznie zainteresowany tym modelem YAMAHY,to uwazam, ze nalezaloby zapytac uzytkownikow o opnie dotyczace jazdy tym motocyklem ,oczywiscie mam na mysli tych ,ktozy jezdza lub jezdzili tym sprzetem kilka sezonow,a nie tych UZYTKOWNIKOW ,ktozy posiedzieli sobie na Virazce gdzies na zlocie .Jesli chcialbys porozmawiac na temat VIRAGO 1100 to podaj numer telefonu,napewno oddzwonie.A tak wlasciwie,jesli motocykl spelnia twoje oczekiwania i daje ci ogromna przyjemnosc z jazdy,to jakie znaczenie ma to czy spala 5,5l/100km czy moze 5,7l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ' date=' apetyt na wahe poza techniką jazdy w duzej mieze moze w virago zalezec od ustawienia gaźników moga byc one ustawione na sport lub custom...[/quote']

 

No co mogą być ustawione te gaźniki :?: Możesz to rozwinąć? Były Virówki w wesrji sport i custom? :mrgreen:

 

XV 1100 to dosyć dynamiczny motorek i moc musi się skądś brać. Przy spokojnej jeździe do 120 km/h nie powinna za 6 l. wychodzić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla Wetrerana i nie tylko. Chetnie pogadam na ten temacik bo akurat mam dylemat w co wejść: czy jak mam ochotę - Viagra czy może Honda 600 Shadow lub Intruz. A może Transalp? Nie dziwcie się. Serce chce choopera a mózg(?) motor taki, którym dojadę prawie wszędzie. I tu jest "zagwozdka". Napewno serce weźmie górę ale mózg jak szatan kusi; wszędzie wjedziesz, mniej pali, można objuczyć i nie wygląda jak dromader w ubogiej karawanie itd. Porady wszystkie przyjmuję bo ja też tylko parę razy ma zlotach siedziałem na Viagrze ale nie mam żadnego doświadczenia w tym moto. (1100)

Piszcie, piszcie, piszcie.

Dzwońcie, dzwońcie, dzwońcie a ja wszystko przeczytam i na wszystko odpowiem Bracia Motonici.

A może wiosna już idzie (powoli)!!!!!!

608585205

18 5401118[/b]

 

[ Dopisane: 12-03-2006, 17:14 ]

Dla Wetrerana i nie tylko. Chetnie pogadam na ten temacik bo akurat mam dylemat w co wejść: czy jak mam ochotę - Viagra czy może Honda 600 Shadow lub Intruz. A może Transalp? Nie dziwcie się. Serce chce choopera a mózg(?) motor taki, którym dojadę prawie wszędzie. I tu jest "zagwozdka". Napewno serce weźmie górę ale mózg jak szatan kusi; wszędzie wjedziesz, mniej pali, można objuczyć i nie wygląda jak dromader w ubogiej karawanie itd. Porady wszystkie przyjmuję bo ja też tylko parę razy ma zlotach siedziałem na Viagrze ale nie mam żadnego doświadczenia w tym moto. (1100)

Piszcie, piszcie, piszcie.

Dzwońcie, dzwońcie, dzwońcie a ja wszystko przeczytam i na wszystko odpowiem Bracia Motonici.

A może wiosna już idzie (powoli)!!!!!!

608585205

18 5401118

Co do gazników to nie wiem jak są ustawione bo dopiero jutro idę dokładnie obejrzeć sprzęta ( na co patrzeć?). Czy te ustawienia można (napewno można ) regulować i czego te regulacje wymagają; czy "młotka" czy "wiedziałem gdzie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem swoją xv 1000 w grudniu ubiegłego roku i tak samo jak kawasaki454 bardzo chetnie dowiem sie czegoś o tym motocyklu od jego użytkowników.

Tak samo jak kawasaki454 z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich, a zwłaszcza viragowców.

Mój adres: [email protected]

Inny adres i telefon są w moim profilu.

 

P.S. Wiosna nie idzie, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo pisać o Virago. Moto jak to moto. Zadbamy o nie odpłaci niezawodnością i bezawaryjnością. Mimo że to średniej wielkości motocykl wspominam go bardzo dobrze Na moim Viagro przekulałem dwa sezony. Ponad 2 kkm. Była z roku 93. Nic przy tym motocyklu nie robiłem oprócz olei , filtrów , opon klocków i akcesoriów. Paliła na dotyk zawsze i wszędzie. Dostępność części serwisowych bardzo dobra jak i wszystkiego do tuningu optycznego. Jednak i łyżka dziegciu w beczce miodu też na koniec. W/g mnie to motocykl dla ludzi do max 180cm wzrostu. Powyżej tego nie za ciekawie się na nim wygląda i nie jest wygodnie. Nie ma co zrobić za bardzo z nogami jak się leci z 500km mimo spacerówek w przodzie jak miałem. Mam 190cm wzrostu i w dłuższych trasach się po prostu już męczyłem stąd przesiadka na Cruisera. Decyzja była trudna bo moto miałem dopieszczone po dwóch latach na maxa. Ale samo życie.

 

Tak wyglądała jak szła do ludzi :

 

Simg0050.jpg

 

SIMG0051.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka co do twojego pytania to źle mnie zrozumiałem nie chodzi mi o to ze byly 2 wersje virażki tylko o to iż posiada ona 2 wersje ustawienia gazników mniejsza o nazwe bo moge sie pomylic , juz od 2 fachowców tak słyszałem nawet jak oddawałem moją na przegląd to machanik mi to samo powiedział ze mozna wyregulowac je do jazdy bardziej sportowej tzn szybciej za co wiecej nam spali lub umiarkowana jazda przy umiarkowanym spalaniu, moze moja wypowiedz jest dość ogólnikowa ale postaram sie znalezc na ten temat cos wiecej bo kiedys czytałem jakis artykuł na ten temat, jak znajde to go podeśle. :) pozdrawiam

 

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...