Pimpek Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Witam! Mam taki problemik drodzy panowie. Ciagle co zaloze uszczelke na glowicedo mojej WueSKi to po zdjeciu glowicy jak moto troche przepracuje uszczelka jest mokra i glowica na brzegach. Jak to mozna uszczelnic?? Slyszalem ze silikon sie do glowic nie nadaje ale czy to prawda to nie wiem wypowiedzcie sie na ten temat drodzy koledzy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 A może poprostu żle dokręcasz głowicę ?? Trzeba "na krzyż" równomiernie . Jeśli to odpada to możliwe ze masz krzywą głowice . Możesz spróbować ją wyrównać . Musisz rozłożyć papier ścierny (nie wiem dokładnie jaka grubość, to sobie dopasujesz) na szybie żeby było równo i trzesz dolną częscią . Co do silikonu . Nie kładzie się go pod głowice , przynajmniej ja mam taką zasadę 8) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Jeśli głowica jest równa to najprawdopodobniej jest źle przykręcona. Dokręcać należy (jak poprzednik napisał) na krzyż. Oczywiscie najpierw delikarnie do małego oporu a potem po pół obrotu lub mniej na przemian (na krzyż) aż do wyczuwalnego oporu. Po każdym zdjęciu głowicy zalecana jest wymiana uszczelki. Są silikony co wytrzymują wysokie temperatury, ale nie warto ich stosować gdyż wysokie ciśnienie w cylindrze go wydmucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Dokręcać należy (jak poprzednik napisał) na krzyż. Oczywiscie najpierw delikarnie do małego oporu a potem po pół obrotu lub mniej na przemian (na krzyż) aż do wyczuwalnego oporu. Stosuję tą zasadę (ojciec mnie nauczyl bo kiedys pozrywalem w komarku szpilki bo zle przykrecalem) a moze jednak ona jest krzywa lecz to duza glowica z WSK wiec nie wiem jak to z tym jest 8O 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Aby to sprawdzić należy położyć ją na czymś płaskim np. tafla szkła, lustro lub coś podobnego i sprawdzić czy nie ma tzw. kołysania. Jeśli jest, to głowica jest krzywa. W tym wypadku są dwa wyścia: oddać do przetoczenia (ręcznie nie da się tego dobrze zrobić) lub kupić drugą. Na Allegro są takie - średnio do 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 zbyszku a co powoduje skrzywienie glowicy?? 8O 8O 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 zbyszku a co powoduje skrzywienie głowicy?? 8O 8O 8O 8O Nierówne przykręcanie, lub zbyt mocne, szczególnie z jednej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 to az tak moze pokrzywic tak grubą glowice?? 8O 8O 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 to az tak moze pokrzywic tak grubą glowice?? 8O 8O 8O 8O Heh w końcu to aluminium :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Wszystko mozna zalezy to tylko od checi, w tym przypadku braku umiejetnosci i niewiedzy :buttrock: Sprawdz jak radzono ci juz glowice, zakup nowa uszczelke, dokrec tak jak powinno sie to robic i ciesz sie dluga i bez awaryjna jazda.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 LUDZIE!! co wy macie za zasady szlifowanjia płaszczyzn? Zadna tafla szkła i żaden papier ścierny nie jest idealnie gładki :!: Do takich rzeczy jak nierównoiść głowicy czy jaikichś innych powierzchni stosuje sie wyrównywanie na płycie traserskiej!!! JEst to taka żeliwna płytwa która jest idealnie płaska, na tę płytę sypie się proszek (ścierniwo o bardzo drobniutkiej granulacjii) który miesza sie z odpowiednią ilością oleju (np, mixol) i powstaje nam wtedy odpowiednie ścierniwo które odpowiednio rozsmarowywuje się na płycie traserskiej!! Następnie powierzchnie głowicy przykłada sie do płyty i odpowiednim dociskiem i okręznymi ruchami szlifuje się, ale oczywiscie należy uważac żeby podczas szlifowania nie kołysać a ni trochę głowica :!: Więc kolego "pimpek" posłuchaj mnei i zrób jak mówię, tam u siebie na waichach napewno znajdziesz taka płytę ;) Zrób tak z głowicą i cylindrem (nie bój sie że zjedziesz za dużo bo to ściera bardzo bardzo drobnie) i wtedy musi być idealnie szczelne :!: Wiem bo robiłem u siebie na waichach tą metodą całe kartery od WSK M06 Z i wyobraż se że jak je złożyłem bez żadnej uszczelki to pod światło nie było żadnego prześwitu :evil: To jest najbardziej profesjonalna metoda którą sie używa do głowic samochodowych w dobrych warsztatach naprawczych :mrgreen: Pozdro i Powodzenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Zrób tak z głowicą i cylindrem O ile mi wiadomo to cylindry sie chyba nie krzywią ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 O ile mi wiadomo to cylindry sie chyba nie krzywią ........- tak masz racje! cylindry sie nie krzywią! ale fabrycznie powierzchnia styku cylindra z glowica i tak nie jest idealnie gładka ponieważ cylindry byly robione masowo, a wiec napewno nie byly obrabiane idealnie!! A jak bedzie robil glowice to lepiej cylinder tez dotrzec , wtedy bedzie wiadomo ze bedzie mial idealnie spasowane powierzchnie przylgowe!! :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 We wtorek mam prakty wezme glowice do torby i mysle ze taka plyte traserka mamy na praktach to se pokombinuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Dasz rade Pimpek!!! Wierze w Ciebie :mrgreen: Pozdro 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.