stopmen Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Wlasnie wyczailem CBR-ke uszkodzona i tak staram sie obliczyc ile wynioslaby naprawa, dlatego moje pyt. dotyczace tylu bo widac ze troche krzywy, czy jest to powazne uszkodzenie?? oczywiscie w miare tego co mozna wyczaic z fotek, w sensie czy drogo bedzie to zrobic i oczywiscie rady czy po takiej wywrotce oplaci sie za taka cene bawic z naprawa.Z gory dzieki [ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 10-03-2006, 13:00[/i:] ][/size:]no tak i jeszcze link http://cgi.ebay.de/Honda-CBR-600-F-PC35-Un...bayphotohosting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Na pewno krzywy jest tylny stelaż, może krzywa jest rama i lagi, nie wiadomo co z silnikem, przedni stelaż też jest krzywy, bak do wymiany, filtr powietrza pewnie też, ciekawe czy tylny wahacz jest prosty. Wprawdzie gość pisze że np. rama jest w porządku, ale zwróć uwagę na to, że napisał : moim zdaniem w porządku. Jak masz za dużo kasy i nie wiesz co z nią zrobić to można brać w ciemno. Bez pomierzenia i dokładnego sprawdzenia nie da się wycenić kosztów naprawy, bo widać że nie był to normalny szlif. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 co to znaczy naprawić? wymieniać wszystko w serwisie hondy w niemczech na nowe czy kleić plastiki i prostować tył łomem w garażu i bujać sie po motobazarach pół roku .jak sądze mieszkasz w de czy chcesz ją rejestrować w polsce? w polsce wszystko przejdzie ale u was niewiem TUV i inne pierdoły jak jest w bazie danych skasowanych motocykli to nici z rejestracji poza tym 2500e to troche dużosprzęt musisz obejrzeć odpalić .zadża sie że moto udeża silnikiem i pęka mocowanie silnika różnie bywapozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 wlasnie chce go zarejestrowac w PL i zrobic we wlasnym zakresie, do czesci mam dostep tu na miejscu i z powymienianiem nie bedzie problemu, chodzi mi glownie o to czy aby w sumie niebyt mocno wygladajace uszkodzenia nie okazaly sie powaznymi i trudnymi do usuniecia czyt. drogimi.chce zalozyc g-mole i sciagnac owiewki zeby trohe wheelie i takie tam potrenowac wiec rozne rzeczy moga sie jej jeszcze przydazyc :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgsxr Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Trzeba by dokładnie obejrzec rame i lagi(o silniku nawt nie wspominam)bywa tak ze niektórzy do mocno skasowanego motocykla zakladaja nowe oslony lekko przytarte i wciskaja kit ze byl tylko maly szlif. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.