Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pierwszy silnik rozbierany tylko pierwsza MZ miałem już dużo motorków i zawsze udało mi sie poskładać, tylko chodziło mi o ten wodzik i sprzęgło kłowe co z tym dokładniej zrobić u tego ślusarza, ale to jak rozbiore to będe dopiero widział co tam nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci jak to powinno wygladac po rozebraniu.

 

Znajdujesznajbardziej wytarty wodzik (o ile dobrze pamietam bedzie to 010)

Patrzysz która z zebatek steruje. Rozbierasz skrzynie i oddajesz do ślusarza zebatke która steruje wodzik oraz zebatke która z nia współpracuje. Ślusarzowi mówisz ze sprzegła kłowe maja mieć kąt 3stopni. i to cała bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak silnik rozebrany, od razu po zdjęciu sprzegła zobaczyłem to:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b345157b39a0792e.html myśle że to mogło sie przyczynić do tego że biegi tak chodziły, mam jeszcze troche części skrzyni więc może obejdzie sie bez ślusarza dzisiaj tam pójde i dokładnie oblukam te wodziki i tryby może któryś z tych zapasowych będzie lepszy:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a44a26f42ae446f7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbb4e37221752e77.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/069b55515054ba75.html

tak wyglądał tłok;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/145ab92781f01642.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9728ad9a1bc517aa.html

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem oglądać te wodziki i 010 jest wytarty, tryby też oglądałem i jednak musze iść do ślusarza i załatwić wodzik, sprzęgło kłowe nie jest takie tragiczne lecz zaniose do zrobienia żeby mieć pewność i będe składał. Dzięki za pomoc teraz już wiem co z tym zrobić i powinno być wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam takie pytanie jutro zaczynam składać silnik i nie wiem czy kupić same pierścienie do tłoczka, luz na zamkach w tulei w tych wynosi 1,1mm, graniczne zużycie w książce 1,6mm. Tylko nie wiem czy wymiana samych pierścieni bez szlifu da jakiś efekt czy lepiej poczekać i zrobić szlif i nowy tłoczek kupić?

 

Widzieliście ten wynalazek: http://video.google.pl/videoplay?docid=252...plindex=9&hl=pl

to turbo chyba nic nie dało, gaźnik oddalony od cylka o ok 1m coś im to nie wyszło raczej.

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...