Mosue Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 No i tutaj sie nie zgodzę, kumpel jechał swoją etz 150, 130 km/h a po splanowaniu głowicy 135 km/hNapewno :) chyba ze sobie wstawil silnik 250 :] Co do akumulatora ja mam u siebie 7.5 AH żelówkę i bardzo ladnie sie sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 MOżecie nie wierzyć :) Jak swoja dotre to zobacze ile poleci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamek Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Witam mam problem ze zdjeciem tylnego koła w mz etz 250 83r . Odkreciłem nakrętke i dalej nic nie idzie wale młotem i nic prosze o pomoc bo nie wiem co robic !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Muszis odkrecic oske nie tylko ta srubke..bo oska jest wkrecana w zebatke tylnego koła. (prawie - ale nie chce mi sie tlumaczyc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Problem w tym że kolega Adam prubował wykręcać i nic może sie gwint przekręcił :? hmmm jak ja wyjąć :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamuh Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 No ja jezdze od wczoraj MZ ETZ 250...znaczy "jezdze" bo najpierw trza ja zrobicmoze na poczatek ktos mi napisze co pokazuja poszczegolne kontrolki..bo moje to tylko szkielka maja:P:P [ Dopisane: 22-08-2005, 08:49 ]Czy moze ma ktos cus takiego jak serwisowka do etz 250??? moze ma ktos linka na taki topic??? z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Żółta kontrolka pokazuje czy jest luz, czerwona ładowanie, zielona zapłon, niebieska światła długie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 ......zielona zapłon..... -bzdura-zielona kontrolka jest od kierunkowskazów :mrgreen: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Zielona jest od kierunkowskazów i ładowania (przynajmniej u mnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 :oops: :oops: A mi sie inaczej zdawało :oops: :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 zolta-luz czerwona-ladowanie zielona-kierunkowskazy niebieska-dlugie swiatla i nic inaczej :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzyper1 Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 pytanko nie wchodzi mi na obroty na postoju wejdzie pod np 3 tyś, i spada aż prawie ma zgasnąć i znów na 3 przy okazi ma słabe ładowanie czy przyczyną tych dwóch rzeczy jest jakaś żecz [ Dopisane: 01-09-2005, 21:43 ]mam 251 90 r gdzieś puł miecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 po kolei- świeca, zapłon, gaźnik, kondensator(jeśli takowy posiadasz) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoSzkin Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 z tym że na dobrej 150 polecisz max 110-115No i tutaj sie nie zgodzę' date=' kumpel jechał swoją etz 150, 130 km/h a po splanowaniu głowicy 135 km/h mierzone wedlug licznika mz-ty i hondy xl :) Mam pytanko: jaki akumulator polecacie bo etz 150 tzn. ile Ah :?: :?:[/quote'] dziwna sprawa ... 130km/h ETZ 150... musiał by koleś zajebiście wszystko przerobić .... druga sprawa ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś ... więc jeden większy kamień i przednie koło odlatuje powietrze ... sam się nie raz przekonałem ... tylko na mniejszych prędkośaich ... wynik ;) pocięta noga .... sporo poparzeń od tłumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 druga sprawa ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś ... Bardzo ciekawe :?: Skad masz takie dane?Inna sprawa cieknacy kranik, sparciala wewnetrzna uszczelka z 3 otworkami. Podobno mozna dorobic z grubej skory, lub gdzie znalezc gume odporna na benzyne :?: W sklepie gosc oswiadczyl mi ze jedynie moge kupic nowy kranik :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.