dawid991 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tylko tyle widać :biggrin: Stara jest ale jest w dobrych rękach i nie jedna 18 mogłaby jej pozazdrościć tak dobrej kondycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 łańcuch wymień;) a co do paliwa jak masz moto już jakiś czas... otworzysz bak i wiesz na ile ci starczy;) !!!!Przepraszam Bardzo pomyliłem Temat !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Tylko tyle widać :biggrin: Stara jest ale jest w dobrych rękach i nie jedna 18 mogłaby jej pozazdrościć tak dobrej kondycji ilu biegową masz skrzynie? i jakie użebrowanie głowicy, może uda nam się wskazać rocznik do +- 5/6 lat :biggrin: pokaż fotki i wbijaj do działu weteranów :flesje: ts-ki to przyjemne sprzęty pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid991 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Mam ją od nie dawna i wiem tylko tyle że ten silnik jest nieoryginalny ale wcześniej był 4 biegowy. Do weteranów raczej się nie nadaje bo z TS-ki została tylko rama, silnik i siedzenie. (przerobiłem ją do jazdy w terenie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ja mam MZ ETZ 250 na razie remont ;) ale w tym sezonie będę śmigał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 (edytowane) Powie mi ktoś co to dokładnie jest, czy jest kompletne i gdzie to można dostać?? http://yfrog.com/iydsc00957vnj http://yfrog.com/6cdsc00959rsj Edytowane 17 Marca 2010 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 impulsator dostaniesz u janka z forum MZ-klubu i nigdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 A nie pasowałby od MZ 250, wiem że sie troche różni, ale czy podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Impulsatory dzielą się na typy razem z zapłonami tzn: A, B i C Ty masz zapłon typu B i taki też musisz mieć impulsator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winiar85 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam, Mam problem ze swoją 251. Coś mi stuka w silniku jak chodzi na wolnych obrotach. Nie mogę tego zlikwidować, dodam że robiłem silnik i: -na wale nie ma luzu -wymieniłem koszyczek na sworzniu -nowy sworzeń -nowy tłok A stuka nadal jakby w cylindrze. Ktoś ma jakieś pomysły co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 A sprawdziłeś czy gumy w cylindrze ciasno siedzą, jeżeli będą luźne żeberka cylindra dzwonią. Do tej MZ 150 włożyłem cały zapłon tradycyjny na platyny, iskra jest teraz musze tylko ustawić zapłon i zobaczmy czy zapali :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam. Parę dni temu kolega kupił mz etz 250 z rocznika 88, no i jest problem. Motong odpala ,pogra kilka sekund i gaśnie (zalewa świece). Czy ktoś z was domyśla się co jest na rzeczy? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Trzeba rozebrać gaźnik sprawdzić czy są oryginalne dysze, poziom paliwa w komorze, wyczyścić możliwe też że tłoczek ssania nie trzyma tam jest taka guma uszczelniająca trzeba obadać czy jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam. Moto już pracuje. Usterka była w gazniku ( chyba coś z tym tloczkiem ssania było nie tak) :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 siemka po swietach kupuje od znajomka ezt 250 z pierwszych lat klepania, czy mozecie mi podpowiedziec w jakis sposob odrozniac czesci nowe dobre jakosciowo , od chinskiego szmelcu z 10 tloczenia ?- jako ze graty made in ddr to juz zadkosc jako ze eta ma zaplon bateryjny , jak wzmocnic ladowanie , bo wiekszosc mz miala z tym problemy . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.