Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ej mam taki problem....tzn.nie problem tylko zachcianke :D tzn.chciałbym kupić do mztki możliwie jak najszersze opony, które dało by sie tam włożyc.tzn.jakie opony mogą być najszersze do mztki tak żeby nie zaszkodziły, nie ocierały itd.i czy przy tym trzeba zmieniać rawki ?? czy moze od razu całe koło ?? no bo przeciez ta rawka jest chyba do max takiej opony jaka jest....amoze sie myle...napiszcie mi najlepiej co trzeba zrobić żeby zalozyc jak najszersze opony do mztki i z czym to się wiąże i jakie mogą być najszersze tak żeby to nie przeszkadzało w niczym, przód i tył.Z góry wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
MZ 250

 

Jakie lać do MZ płyny chodzi mi o kontretne Firmy:

 

olej do skrzyni biegów  

płyn hamulcowy

 

Hej!

 

Do skrzyni lałem różne oleje, ale nic innego jak Motul MOTYLGEAR SAE 75W90 półsyntetyk juz nie wleje. :!: "PAMIĘTAJMY OLEJ DO SKRZYNI NIE MOŻE ZAWIERAĆ DWUSIARCZKU MOLIBDENU" :!: bo nam zje tarcze sprzęgłowe...

Do benzyny leje też oleje Motula 600 2T lub 800 2T (po zrobieniu 3500tys. km na głóce tłoka były lekkie okopcenia, a głowica miała białobrązowawy nalot) bardzo dobrze utrzymują silnik w czystosci.

Do pompy cham. mam zalany Castrol RESPONSE DOT 4 (niema wycieków ani pocenia się płynu na tłoczku)

 

Pozdro.. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

siemanko!!!

 

moja etka to etz 250 83 rok i mam maly problemik w mojej eci ciagnie mi sprzeglo... rozebralem je w zeszlym roku zmienilem tarcze poskrecalem nawet zmeoinilem podkladke dystansowa na wale miedzy simeringiem a zebnikiem i nic nie pomoglo sprzeglo nadal ciagnie i mnie to przeszkadza...

 

ma ktos jakiego pomysla?????

 

nie sprawdzilem tylko tych wkladek w koszu czy sa proste ktore znakjduja sie miedzy tarczkami,moze to to?

 

jak mozecie pomozcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe tarcze mogą być za gróbe czasami po włożeniu 2 starych tarcz czujemy ze sprzęło nam nawet jeszcze ciągnie, ja robiłem to kilka razy teraz mam 3 stare, ale jak przyjarałem gume to się skończyło i musze 1 wymienić.

 

Ale to nie muszą być tarcze może być złe wyregulowane sprzęgło... itp.:

 

W Biiałymstoku są takie tarcze że jak nawet założymy tylko 4 nowe to moze jeszcze ciągnąć!!

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie: ile kosztuje pochromowanie czegoś tzn.oddanie do jakiegoś zakładu żeby nałożyli nową warstwę chromu ??? Podajcie mi przykład na jakiejś części nie wiem...na wydechu, czymkolwiek, bo nie mam zielonego pojęcia co do ceny takiej opcji.Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Na forum to mnie już z 4 miesiące niebyło. Ale wróciłem.

Mam pytanie. Czy jest mozliwość przerobienia MZ 150 na 150X, co trzeba przerobić i ile by to kosztowało.

Z góy dzięki.

 

Raczej żadko ktoś tu pisze....:D ale co do twojego pytania o 150X...kiedyś w świecie motocykli była wzmianka o tym sprzęcie był produkowany równolegle z 150, poczatkowo miały oznaczenie 150/1....z wyglądu odróżniały sie chromowanym przednim błotnikeim...a co do mocy to zamaist 12,2 KM miały 14,3 KM, ale co w silniku było zmienione to nie wiem osobiście jeszcze takiej 150 nie widziałem, widziałem tylko kiedyś w prasie ogłoszenie o sprzedazy...poszperam troche i może mi sie uda znaleźc jakis test porównawczy albo rozrysowany silnik....wtedy bedzie można coś więcej powiedzieć..a jak chcesz więcej odpowidzi to zrób poprostu nowy temat bo ten to mało kto przegląda :) :D

 

Pozdrawiam

 

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey, ja mam wersje 150X, różni się tylko dyszami w gaźniku, przełożeniem w układzie przeniesienia napędu no i niezłym przyśpieszeniem, kartery, średnica i skok tłoka w obydwu wersjach są takie same, gawłtowne starty kończą się przodem w górze, pozatym jazda w dwie osoby jest przyjemniejsza

 

dokładne dane co do gaźników (dysz) postaram się podać Ci jutro

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Micek a napisz czy masz podłączony do tylnego koła przewód od stopu. Bo ja w tej MZ co niedawno kupiłem to miłem troche inaczej instalację od elektryki hamulca zrobioną i mnie to zastanawia (wykonanie na 100% oryginalne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja mam jedną taką ze stopem kolo aku a drugą ze stopem w piaście. Rocznik moto ten sam. Są jeszcze inne drobne różnice: błotnik, zębatka zdawcza i tarcza. Ta jedna to jakaś specjalna wersja :) czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...