radziok16 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 na początku odkreć pokrywe od strony zapłonu, sprawdż tma przerywacz wykręć świece, sprawdż przerwe na zapłonie oraz styki przerywacza, czasem lubią się psuć diody prostownicze nie iwem czy ten model też je miał w każdym bądż razie etz ma to pod siedzeniem, powinineś tez sprawdzic puszke z bezpiecznikami oraz wszystkie styki kabla czy nei są czasem zaśniedziałe w zależnosci od tego ile stała ale i tka warto zainwestowac w WD-40 i przesmarować. Po tych zabiegach powinna się pojawić iskra. co do mulenia sprawdził bym też gażnik, pożadnie go wyczyć i wyreguluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 To co napisał radziok16 plus sprawdź akumulator bo jeżeli mówisz że długo stała to na pewno jest padnięty nie jestem pewny czy w 150 prąd na iskre idzie z akumulatora, jeżeli tak to wyjmij go i porządnie naładuj, chociaż po długim postoju może nadawać sie tylko do wymiany. Wyczyść porządnie gaźnik i filtr powietrza lub go wymień, zmień świece, po tych zabiegach powinno być dużo lepiej jeżeli dalej nie będzie odpalać pisz będziemy myśleć dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KocurZiom4213 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Akumulator mam nówkę. Tak, prąd na iskrę idzie z akumulatora lub może też iść z zapłonu ( to sie ustawia ), tylko że nie bardzo wiem jak ten akumulator podłączyć bo jest tam tyle tych kabelków, że trudno się połapać. Próbowałem coś tam majstrować, ale bałem się że zrobię jakieś zwarcie albo coś w tym stylu więc dla bezpieczeństwa zostawiłem to w spokoju. W końcu lepiej się kogoś poradzić niż rozwalić motor. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Musisz mieć nieźle pokopaną instalacje do akumulatora powinny iść kable: plusowy i minus, nie ma prawa być luźnych, zwisających kabli. Poszukaj schematu instalacji i kogoś kto miał więcej styczności z moto aby ci pomógł doprowadzić ją do stanu używalności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KocurZiom4213 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Już wiem co się dzieje. Ojciec mi powiedział, że zepsuła się prądnica albo coś w jej okolicy. Powiedział że na wiosnę zabierzemy się do gruntownej naprawy tego motoru, razem z odrestaurowaniem lakieru :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Już wiem co się dzieje. Ojciec mi powiedział, że zepsuła się prądnica albo coś w jej okolicy. Powiedział że na wiosnę zabierzemy się do gruntownej naprawy tego motoru, razem z odrestaurowaniem lakieru :bigrazz: Tutaj masz schemat instalacj do Twojej MZ http://arecki113.republika.pl/schematy/mz6v.gif a prądnice raczej sprawdźć dokładnie bo to z reguły się nie psuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Koledzy zajrzyjcie do mojego tematu o sprzęgle w ETZ 150 który założyłem w tym dziale zanim zobaczyłęm ze ejst przyklejony o MZ, moze bedziecie znakli odpowiedz na moj problem... pzdr :) Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisiel92 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam Mam silnik od MZ 250 TS, i mam takie pytanie, Czy da się przerobić ten silnik tak aby prąd prosto z prądnicy szedł do świecy ?? Tak aby nie był potrzebny akumulator. Nie potrzebuje żadnych świateł itp itd .... Proszę o szybką odpowiedź .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam Mam silnik od MZ 250 TS, i mam takie pytanie, Czy da się przerobić ten silnik tak aby prąd prosto z prądnicy szedł do świecy ?? Tak aby nie był potrzebny akumulator. Nie potrzebuje żadnych świateł itp itd .... Proszę o szybką odpowiedź .... Uzyj opcji szukaj na forum, bo to już było przerabiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisiel92 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 przeszukałem tematy ale nic nie znalazłem ... POMOCY ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam Mam silnik od MZ 250 TS, i mam takie pytanie, Czy da się przerobić ten silnik tak aby prąd prosto z prądnicy szedł do świecy ?? Tak aby nie był potrzebny akumulator. Nie potrzebuje żadnych świateł itp itd .... Proszę o szybką odpowiedź .... Motoplat to moze byc rozwiazanie, ale to za duzy koszt. Sprobuj zalozyc iskrownika od simsonka lub pokombinuj cos z cewka od motorynki rometa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Idzie na 100% ale to nie takie łatwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1991 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 witam mam problem z moją mz etz 150 i niewiem jak to naprawic bo niemam luzu morze wy wiecie co zrobic prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam. Jestem posiadaczem etz 250. Kupiłem nowy gażnik i nie wiem jak ustawić obroty(są za małe), a poza tym jak jest zimna to chodzi jak traktor.Jak się rozgrzeje to jest dobrze(poza obrotami) :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Witam. Jestem posiadaczem etz 250. Kupiłem nowy gażnik i nie wiem jak ustawić obroty(są za małe), a poza tym jak jest zimna to chodzi jak traktor.Jak się rozgrzeje to jest dobrze(poza obrotami) :banghead: śrubka regulacyjną od obrotów masz po przepustnicą wychodzi w dół po ukosie zwykle ze sprężynką jak ja wykręcisz obroty spadną poszukaj nie raz było o regulacji gaźnika i gaźnik reguluje się na rozgrzanym silniku na zimnym nie będzie tka samo chodził to tylko dwusów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.