Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na początku odkreć pokrywe od strony zapłonu, sprawdż tma przerywacz wykręć świece, sprawdż przerwe na zapłonie oraz styki przerywacza, czasem lubią się psuć diody prostownicze nie iwem czy ten model też je miał w każdym bądż razie etz ma to pod siedzeniem, powinineś tez sprawdzic puszke z bezpiecznikami oraz wszystkie styki kabla czy nei są czasem zaśniedziałe w zależnosci od tego ile stała ale i tka warto zainwestowac w WD-40 i przesmarować. Po tych zabiegach powinna się pojawić iskra. co do mulenia sprawdził bym też gażnik, pożadnie go wyczyć i wyreguluj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co napisał radziok16 plus sprawdź akumulator bo jeżeli mówisz że długo stała to na pewno jest padnięty nie jestem pewny czy w 150 prąd na iskre idzie z akumulatora, jeżeli tak to wyjmij go i porządnie naładuj, chociaż po długim postoju może nadawać sie tylko do wymiany. Wyczyść porządnie gaźnik i filtr powietrza lub go wymień, zmień świece, po tych zabiegach powinno być dużo lepiej jeżeli dalej nie będzie odpalać pisz będziemy myśleć dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator mam nówkę. Tak, prąd na iskrę idzie z akumulatora lub może też iść z zapłonu ( to sie ustawia ), tylko że nie bardzo wiem jak ten akumulator podłączyć bo jest tam tyle tych kabelków, że trudno się połapać. Próbowałem coś tam majstrować, ale bałem się że zrobię jakieś zwarcie albo coś w tym stylu więc dla bezpieczeństwa zostawiłem to w spokoju. W końcu lepiej się kogoś poradzić niż rozwalić motor. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć nieźle pokopaną instalacje do akumulatora powinny iść kable: plusowy i minus, nie ma prawa być luźnych, zwisających kabli. Poszukaj schematu instalacji i kogoś kto miał więcej styczności z moto aby ci pomógł doprowadzić ją do stanu używalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem co się dzieje. Ojciec mi powiedział, że zepsuła się prądnica albo coś w jej okolicy. Powiedział że na wiosnę zabierzemy się do gruntownej naprawy tego motoru, razem z odrestaurowaniem lakieru :bigrazz:

 

Tutaj masz schemat instalacj do Twojej MZ http://arecki113.republika.pl/schematy/mz6v.gif

a prądnice raczej sprawdźć dokładnie bo to z reguły się nie psuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zajrzyjcie do mojego tematu o sprzęgle w ETZ 150 który założyłem w tym dziale zanim zobaczyłęm ze ejst przyklejony o MZ, moze bedziecie znakli odpowiedz na moj problem...

pzdr :)

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Mam silnik od MZ 250 TS, i mam takie pytanie, Czy da się przerobić ten silnik tak aby prąd prosto z prądnicy szedł do świecy ?? Tak aby nie był potrzebny akumulator. Nie potrzebuje żadnych świateł itp itd ....

Proszę o szybką odpowiedź ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam silnik od MZ 250 TS, i mam takie pytanie, Czy da się przerobić ten silnik tak aby prąd prosto z prądnicy szedł do świecy ?? Tak aby nie był potrzebny akumulator. Nie potrzebuje żadnych świateł itp itd ....

Proszę o szybką odpowiedź ....

 

 

Uzyj opcji szukaj na forum, bo to już było przerabiane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam silnik od MZ 250 TS, i mam takie pytanie, Czy da się przerobić ten silnik tak aby prąd prosto z prądnicy szedł do świecy ?? Tak aby nie był potrzebny akumulator. Nie potrzebuje żadnych świateł itp itd ....

Proszę o szybką odpowiedź ....

 

 

Motoplat to moze byc rozwiazanie, ale to za duzy koszt.

Sprobuj zalozyc iskrownika od simsonka lub pokombinuj cos z cewka od motorynki rometa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam. Jestem posiadaczem etz 250. Kupiłem nowy gażnik i nie wiem jak ustawić obroty(są za małe), a poza tym jak jest zimna to chodzi jak traktor.Jak się rozgrzeje to jest dobrze(poza obrotami) :banghead:

 

śrubka regulacyjną od obrotów masz po przepustnicą wychodzi w dół po ukosie zwykle ze sprężynką jak ja wykręcisz obroty spadną poszukaj nie raz było o regulacji gaźnika i gaźnik reguluje się na rozgrzanym silniku na zimnym nie będzie tka samo chodził to tylko dwusów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...