Smash Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Ej mam taki problem....tzn.nie problem tylko zachcianke :D tzn.chciałbym kupić do mztki możliwie jak najszersze opony, które dało by sie tam włożyc.tzn.jakie opony mogą być najszersze do mztki tak żeby nie zaszkodziły, nie ocierały itd.i czy przy tym trzeba zmieniać rawki ?? czy moze od razu całe koło ?? no bo przeciez ta rawka jest chyba do max takiej opony jaka jest....amoze sie myle...napiszcie mi najlepiej co trzeba zrobić żeby zalozyc jak najszersze opony do mztki i z czym to się wiąże i jakie mogą być najszersze tak żeby to nie przeszkadzało w niczym, przód i tył.Z góry wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skorupa Opublikowano 16 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 MZ 250 Jakie lać do MZ płyny chodzi mi o kontretne Firmy: olej do skrzyni biegów płyn hamulcowy Hej! Do skrzyni lałem różne oleje, ale nic innego jak Motul MOTYLGEAR SAE 75W90 półsyntetyk juz nie wleje. :!: "PAMIĘTAJMY OLEJ DO SKRZYNI NIE MOŻE ZAWIERAĆ DWUSIARCZKU MOLIBDENU" :!: bo nam zje tarcze sprzęgłowe...Do benzyny leje też oleje Motula 600 2T lub 800 2T (po zrobieniu 3500tys. km na głóce tłoka były lekkie okopcenia, a głowica miała białobrązowawy nalot) bardzo dobrze utrzymują silnik w czystosci.Do pompy cham. mam zalany Castrol RESPONSE DOT 4 (niema wycieków ani pocenia się płynu na tłoczku) Pozdro.. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWISTER Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Witam wszystkich. Jestem posiadaczem MZ ETZ 250 od dwoch lat :D P.S. Super forum :D Cytuj https://www.szkolaexpert.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Witam wszystkich. Jestem posiadaczem MZ ETZ 250 od dwoch lat :D Witamy i My Ciebie :buttrock: :evil: P.S. Super forum :banghead: Nie podluzj sie :( :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 siemanko!!! moja etka to etz 250 83 rok i mam maly problemik w mojej eci ciagnie mi sprzeglo... rozebralem je w zeszlym roku zmienilem tarcze poskrecalem nawet zmeoinilem podkladke dystansowa na wale miedzy simeringiem a zebnikiem i nic nie pomoglo sprzeglo nadal ciagnie i mnie to przeszkadza... ma ktos jakiego pomysla????? nie sprawdzilem tylko tych wkladek w koszu czy sa proste ktore znakjduja sie miedzy tarczkami,moze to to? jak mozecie pomozcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skorupa Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Nowe tarcze mogą być za gróbe czasami po włożeniu 2 starych tarcz czujemy ze sprzęło nam nawet jeszcze ciągnie, ja robiłem to kilka razy teraz mam 3 stare, ale jak przyjarałem gume to się skończyło i musze 1 wymienić. Ale to nie muszą być tarcze może być złe wyregulowane sprzęgło... itp.: W Biiałymstoku są takie tarcze że jak nawet założymy tylko 4 nowe to moze jeszcze ciągnąć!! Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smash Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Mam pytanie: ile kosztuje pochromowanie czegoś tzn.oddanie do jakiegoś zakładu żeby nałożyli nową warstwę chromu ??? Podajcie mi przykład na jakiejś części nie wiem...na wydechu, czymkolwiek, bo nie mam zielonego pojęcia co do ceny takiej opcji.Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 MZ ETZ 250 83' pozdrowka dla wszystkich ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 28 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2004 Hej! Na forum to mnie już z 4 miesiące niebyło. Ale wróciłem.Mam pytanie. Czy jest mozliwość przerobienia MZ 150 na 150X, co trzeba przerobić i ile by to kosztowało.Z góy dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 30 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2004 Czy tutaj już nikt nie pisze postów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 30 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2004 Hej! Na forum to mnie już z 4 miesiące niebyło. Ale wróciłem.Mam pytanie. Czy jest mozliwość przerobienia MZ 150 na 150X, co trzeba przerobić i ile by to kosztowało.Z góy dzięki. Raczej żadko ktoś tu pisze....:D ale co do twojego pytania o 150X...kiedyś w świecie motocykli była wzmianka o tym sprzęcie był produkowany równolegle z 150, poczatkowo miały oznaczenie 150/1....z wyglądu odróżniały sie chromowanym przednim błotnikeim...a co do mocy to zamaist 12,2 KM miały 14,3 KM, ale co w silniku było zmienione to nie wiem osobiście jeszcze takiej 150 nie widziałem, widziałem tylko kiedyś w prasie ogłoszenie o sprzedazy...poszperam troche i może mi sie uda znaleźc jakis test porównawczy albo rozrysowany silnik....wtedy bedzie można coś więcej powiedzieć..a jak chcesz więcej odpowidzi to zrób poprostu nowy temat bo ten to mało kto przegląda :) :D Pozdrawiam Hubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 30 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2004 hey, ja mam wersje 150X, różni się tylko dyszami w gaźniku, przełożeniem w układzie przeniesienia napędu no i niezłym przyśpieszeniem, kartery, średnica i skok tłoka w obydwu wersjach są takie same, gawłtowne starty kończą się przodem w górze, pozatym jazda w dwie osoby jest przyjemniejsza dokładne dane co do gaźników (dysz) postaram się podać Ci jutro PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 31 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2004 Micek a napisz czy masz podłączony do tylnego koła przewód od stopu. Bo ja w tej MZ co niedawno kupiłem to miłem troche inaczej instalację od elektryki hamulca zrobioną i mnie to zastanawia (wykonanie na 100% oryginalne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 31 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2004 moja etka to niestety składak :) stop mam koło akumulatora, nie wiem jak powinno być w orginale ale sprawdze, wiem że były 150 ze stopem w tylnej piaście i koło akumulatora PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 31 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2004 Właśnie ja mam jedną taką ze stopem kolo aku a drugą ze stopem w piaście. Rocznik moto ten sam. Są jeszcze inne drobne różnice: błotnik, zębatka zdawcza i tarcza. Ta jedna to jakaś specjalna wersja :) czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.