dario Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Witam wszystkich. Jako, że jest kilka takich sprzętów na tym forum, być może jeszcze przybędzie, chciałbym, aby można było tu umieszczać wszystko, co może być przydatne do użytkowania tych motorków. Mam nadzieję, że temat się przyjmie. Na początek zamieszczam to, co znalazłem w necie, kilka folderów reklamowych http://dario.krakof.com/XLR125R/XLR125R_01.pdfhttp://dario.krakof.com/XLR125R/XLR125R_98.pdfhttp://dario.krakof.com/XLR125R/XLR125Rf.pdfa tu większa siostrahttp://dario.krakof.com/XLR125R/XR250_98.pdf Nadal szukam manuala. Mam juz namiary, tylko, że w języku Portugalskim. Jakby ktoś miał i chciał się podzielić będę wdzięczny. ;) Update:Znalazłem manuala, ale z wersji Brazylijskiej, napewno część rzeczy da się wykorzystać, choćby budowa silnika (myślę, że się dużo nie różnią) http://dario.krakof.com/XLR125R/XLR125_97_...9_00_Manual.pdf Ze spraw serwisowych to te motorki nie mają filtra oleju (według mojego mechanika), dlatego też zaleca się częstą jego wymianę co 3000 km.Podobnie regulacje zaworów należy przeprowadzać co 3000 km. Pozatym czyszczenie filtra powietrza i smarowanie łańcucha co 200 - 300 km. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziemniak Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Mrze ktoś wie cos co przydało by się przy rasowaniu xlr :twisted: , ja jak na razie wymieniam tłumik (robi mi go mój ojciec jak skończy zamieszczę foty ;) ) i zmieniam gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milites Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Niemieckie dane sewisowe: XLR 125 R w '98Werkstattdaten und FĂźllmengen ab Fg.-Nr. JH2JD16A*WK000001~(G)JH2JD16B*WK000001~(2G) Werkstatthandbuch: 67 KCM 00 Microfiche: 13 KCM WGAMotor / Antrieb MaĂ Einheit TeilenummerNennleistung/Drehzahl 8,4/8250 KW / min-1 Max. Drehmoment / Drehzahl 10,5/7000 Nm / min-1 Vmax 94 ;2G: 80 km/h / min-1 Hub x Bohrung / Hubraum 49,5x56,5 / 124 mm / cm3 Kolbenlaufspiel 0,01-0,04 mm Ventilspiel kalt E / A 0,10 / 0,10 mm MotorĂślfĂźllmenge, ohne Filter ca. 1,0 Liter MotorĂślfĂźllmenge, mit Filter ca. 1,0 Liter MotorĂślspezifikation SAE 10W40 API SE-SG Ălfilter Sieb 15421-107-000KĂźhlflĂźssigkeitsmenge Liter KupplungsflĂźssigkeit-Spezifikation SekundärĂźbersetzung Ritzel 17 Zähne 23801-KCM-000SekundärĂźbersetzung Kettenrad 51 Zähne 41201-KCM-000SekundärĂźbersetzung Antriebskette 132 Rollen 40540-KCM-305Antriebskettenspannung 25-35 mm Antriebskettenbezeichnung RK 428 HO / DID 428 VC2 EndantriebsfĂźllmenge cm3 Endantriebsspezifikation VergaserVergaser / Typ / Bauart 1 / C3FHauptdĂźse 95 # LeerlaufdĂźse 38 # DĂźsennadel, Stellung von oben Schwimmerstand 14 mm Leerlaufdrehzahl 1400 +- 100 min1 Gemischregulierungsschraube 2 Umdrehungen Kraftstoffart bleifrei normal 91 ROZKraftstofffilter Luftfiltertyp Papiereinsatz 17213-KCN-010FahrwerkSerienreifendimension vorn 2.75-21 45P Serienreifendimension hinten 4.10-18 59P Hersteller vorn / hinten / Typ Bridgestone TW 27/ TW 44Hersteller vorn / hinten / Typ Hersteller vorn / hinten / Typ min.Luftdruck vorn solo / m.Bel. 1,5 / 1,5 bar min.Luftdruck hinten solo / m.Bel. 1,5 / 1,75 bar BremsflĂźssigkeit-Spezifikation DOT 4 Bremsbelag Typ vorn 1 Scheibe Set 45105-MY6-405Bremsbelag Typ hinten Trommel Set 06450-121-730GabelĂślfĂźllmenge rechts 391/125 cm3 / mm GabelĂślfĂźllmenge links 391/125 cm3 / mm GabelĂślspezifikation SAE 10 W Lenklagervorspannung 1,1-1,6 kg (Zugwaage) Luftdruck StoĂdämpfer bar ElektrikBatterie / Typ YTX7A-BS 12 / 6 V/Ah 31500-HB7-746ZĂźndkerze / Typ NGK-DPR8EA-9 / 0,8-0,9 mm Abstand ZĂźndzeitpunkt "F"-Marke 15º / 1400 Grad v. OT / min1 ZĂźndverstellung 32º / 3450 Grad v. OT / min1 Lichtmaschine / Stator gelb-gelb 0,1 - 1,0 bei 20ºC Lichtmaschine / Feldspule Kondensatorladespule Impulsgeber weiĂ/gelb-gelb min. 0,7 V SpitzenspannungZĂźndspule min. 100 V SpitzenspannungScheinwerferlampe 12/35/35 V/W RĂźck-u. Bremslichtlampe 12/21/5 V/W Blinklichtlampe 12/21 V/W Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Dzisiaj przy oglądaniu moto zobaczyłem , że przednie lagi są firmy Showa, wszystkie XLR-y miały tak w standardzie? Wygladaja na bardzo solidne. ;) Mogę dodać: Honda XLR 125 R Motordaten Einzylinder-Viertaktmotor, eine obenliegende, kettengetriebene Nockenwelle, zwei Ventile, Nasssumpf-Schmierung, Rundschiebervergaser, 0 22 mm, keine Abgasreinigung Bohrung x Hub 56,5 x 49,5 mm Hubraum 124 cm³ Leistung 8,4 Kw (11 PS) bei 8300/min Max. Drehmoment 10 Nm (1 kpm) bei 7000/min Fahrwerksdaten Einschleifenrahmen aus Stahlrohr mit gegabelten UnterzĂźgen, Telegabel, Standrohrdurchmesser 37 mm, Zweiarmschwinge aus Stahlprofilen, Zentralfederbein, Ăźber Hebelsystem angelenkt, Scheibenbremse vorn, Doppelkolbensattel, O 240 mm, Trommelbremse hinten, O 110 mm. Speichenräder mit Alufelgen 1.40 x 21; 1.85 x 18 Reifen 2.75-21; 4.10-18 Radstand 1375 mm Lenkkopfwinkel 64,2 Grad Nachlauf 95 mm Federweg vorn/hinten 225/230 mm Gewicht vollgetankt 119 kg Zuladung 188 kg SitzhĂśhe 860 mm Fahrleistungen und Messwerte Beschleunigung 0-50 km/h 4,8 sek 0-80 km/h 12,4 sek Durchzug 60-80 km/h 8,7 sek HĂśchstgeschwindigkeit 81 km/h Verbrauch im Test LandstraĂe 2,9 l/100km Autobahn 3,4 l/100km [ Dopisane: 12-03-2006, 22:16 ]Znalazłem stronę, gdzie można pobrać mikrofiche do XLR125R, jak tez do innych motocykli. Jak będę miał chwilkę, to może umieszczę to gdzieś do łatwego pobrania. http://www.bike-parts.fr/ Jest też fajna stronka o XLR w języku niemieckim, jak ktos jest biegły w tych sprawach, można coś tam ciekawego wyczytać. http://www.forum-hoster.de/cgi-bin/fserver.../www.honda-x.de Proszę też o kilka słów o eksploatacji od tych forumowiczów, którzy już trochę latają na tych sprzętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterwkz Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 nie wiem jak 125 ale na pewno 250 wszystkie mialy zawiechy Showa.a wlasnie moze ma ktos manuala do 250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 13 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Dla leniwych umieściłem mikrofisches do XLR 125R na http://dario.krakof.com/ Tutaj mozna pobrać serwisówkę w języku niemieckim:http://www.forum-hoster.de/cgi-bin/fserver.../www.honda-x.de Brakuje tylko pełnej serwisówki w języku polskim. ps. peterwkz to samo znajdziesz do swojego xlr250 na http://www.bike-parts.fr/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol115 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Mam pytanko a mianowicie: jestem zmuszony wymienic tylna zebatke w swojej hondzie i chcialem sie dowiedziec czy zalozyc wieksza a jezeli tak to o ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Witam wszystkich.W końcu w sobotę odbyłem pierwszą przejażdżkę wiosenną. Z czego 10 km w terenie, 40 na drogach utwardzonych.. Moje wnioski odnośnie xlr to:- bardzo przyjemny motorek- siedzi sie wysoko , wygodnie i pięknie połyka sie dziury na drodze- bardzo solidne zawieszenie- dobry przedni hamulec, z tyłu raczej słabo- w ciężkim terenie pomaga umiarkowana masa, przez co cały czas daje się kontrolować- na drogach utwardzonych brakuje mu jednak mocy w końcu to tylko 125 4T- rozruch ze startera (fajna sprawa) ps. Jabol115 , co chciałbyś osiągnąć przez wymianę zębatki na większą? Wydaje mi się, że zwiększysz dzielność terenową kosztem przyspieszeń i prędkości maksymalnej. Mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol115 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Chcialem zeby zyskal na zrywnosci i zeby byl mocniejszy jednak to ze dla mnie nie byl zrywny to bylo przez brak umiejetnosci. Jak koledzy jezdzacy juz wczesniej na crossach/enduro wsiedli na niego i pokazali co potrafi to postanowilem kupic taka jaka mialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arktos Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Witam, jestem szczęsliwym posiadaczem xlr 125r.Chciałem zapytać jak wyregulowac zawory?Motor ma przy gaźniku taką 3 stopniową wajhe.Odpalam na samej górze (inaczej nie pali) Muszę dodać gazu przy odpalaniu. Przyczymac go na obrotach, przejechac sie, potem jak sie lekko zagrzeje moge przełączyc na sam dół i normalnie smigać.Czym to jest spowodowane?Myśle że można to jeszcze jakoś odblokować? Czy to co dała farbyrka i nic więceJ? Proszę o odpowiedźPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziemniak Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 WitamW końcu skończyłem swój motor :P wszystko działa, przybyło mu trochę mocy jeszcze nie jechałem w dłuższą podróż dlatego nie mogę tu dużo powiedzieć i pracuje rewelacyjnie :icon_biggrin: później zmieszczę foty z zmianami w hondzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Ziemniak :icon_biggrin: No to moje gratki i czekamy z niecierpliwością , abyś sie pochwalilł swoimi fotami sprzęta i opisz co w nim zmodyfikowałeś, może sam coś podłubie.Arktos :P Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi, bo to co opisujesz to jest poprostu dźwigienka ssania, czyli wzbogacania mieszanki przy zapalaniu zimnego silnika. Mój sprzęt po odpaleniu na ssaniu (dźwigienka u góry) nie wkręca mi się na obroty. Muszę chwilę poczekać aż się nagrzeje i opuszczam na następny stopień, jak wyjeżdżam to opuszczam całkiem na dół. Wydaje mi się, że mam za bogato ustawioną mieszankę, ale to jeszcze wyreguluję jak będę miał czas. Jeżeli chodzi Ci o zawory w silniku, to jeśli chcesz to mogę umieścić fragment serwisówki w jedynie słusznym języku niemieckim gdzie jest to opisane z obrazkami. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol115 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Dario to nie koniecznie moze byc mieszanka, poprostu motor moze juz byc w miale cieply i dlatego nie wchodzi na obroty. Ja zawsze jak jest zimny odpalam go na "pierwszym" ssaniu (u samej gory), potem robie dwie lub trzy przegazowki i opuszczam ssanie o jeden stopien bo jak tego nie zrobie to gasnie i tez nie wbija sie na obroty, poznizej a po jakichs 2 minutach po wyjezdzie opuszczam na sam dol i chodzi dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Wszystko sie zgadza, mam tak samo jak ty. możesz mieć rację. Pozatym ostatnio sprawdzałem kolor świecy i była czarna, a nie brązowa (kolor izolatora) i po tym wnioskuję o bogatej mieszance. Jeszcze to muszę sprawdzić po dłuzszej trasie, jak będzie wyglądał izolator.Ma ktoś może opis regulacji gażnika po Polsku. Wiem, że ta sruba poziomo z prawej strony motocykla(od strony wydechu) służy do ustawienia wolnych obrotów, jest jeszcze jedna od dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol115 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Do dzisiaj myslalem ze ta honda jest troszke slaba, jednak po dzisiajeszej glebie uswiadomilem sobie, ze tak nie jest :lalag:. Uczylem sie jezdzic na 1 kole na poczatku z samego gazu jednek mi nie wychodzilo, wiec postanowilem poproboweac strzalem ze sprzegla, na poczatku mi wychodzilo nawet nie zle, jednak w koncu sie stalo, moto wylecialo mi spod dupy. Rozjebalem obudowe, cos sie stalo z tlumnikiem bo zaczol glosniej chodzic i wygialem tylny blotnik, ale pozatym ok :buttrock:. Przez ten wypadek chyba strace chec jezdzenia na 1 kole:(, ale coz przynajmniej dowiedzialem sie jaki potencjal drzemie w tej maszynie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.