Logum Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Czy jeżeli wżucam 1 i słychac takie stuknięcie w Kawasaki GPX 750R to jest cos zlego ?? prosze o porade. Czy mam sie tym nie przejmować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Jest to normalne w motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 W niektórych słychać w innych (nowszych konstrukcjach) nie slychać. W jednych mniej w innych bardziej. W każdym razie nie jest to żadna awaria i pozostaje sie tylko przyzwyczaić do tego.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 najlepiej jeszcze rozkleic sprzeglo przed zapiecem 1 bo dlugim postoju wtedy raczej nie powinno slychac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 styk czy tyknięcie i tak prawie zawsze będzie słychać ale zauważ, że przy nagrzanym silniku jest to dużo bardziej delikatne zjawisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 jeszcze z czasem ten dźwięk polubisz 8) obrazowo :arrow: światła :arrow: kilka sprzętów :arrow: żółte :arrow: jeden(stuk) :arrow: jeden (stuk) :arrow: jeden (stuk) :arrow: jeden (stuk).....* i ogień :buttrock: *ilość "stuków" uzależniona od ilości sprzętów 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Stuk będzie mniej irytujący jeżeli zapinamy jedynkę przy wolnych obrotach. Motocykle stukają i jedyne co możemy zrobić, to lać dobry olej do silnika i nie dodawać gazu przed wrzuceniem biegu. Wsio. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 W niektórych słychać w innych (nowszych konstrukcjach) nie slychać.nie słychac nie dlatego, że to nowsze konstrukcje, ale dlatego że mają oryginalny napęd :buttrock:.rzadko kto potem kupuje oryginał za 1000-1500pln, jak za ~600 ma zamiennik podobnej klasy.a oryginalne zębatki przednie mają takie nadlanie z grubej gumy - która właśnie amortyzuje (wycisza) to walnięcie - dlatego jest mniej słyszalne.ot i wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Hmmm A to nowość... NIe spotkałem się z tym jeszcze (pewnie dlatego że jeszcze się nie dorobiłem sprzęta prosto z salonu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 PGR napisał:W niektórych słychać w innych (nowszych konstrukcjach) nie slychać. nie słychac nie dlatego, że to nowsze konstrukcje, ale dlatego że mają oryginalny napęd . rzadko kto potem kupuje oryginał za 1000-1500pln, jak za ~600 ma zamiennik podobnej klasy. a oryginalne zębatki przednie mają takie nadlanie z grubej gumy - która właśnie amortyzuje (wycisza) to walnięcie - dlatego jest mniej słyszalne. ot i wszystko. To ja bym od razu zdjął sobie taki fabryczny napęd, bo stuki na światłach wywołują pozytywne emocje. Tak jak napisał Turek szczególnie w dużej ilości...Chociaż kliknięcie słychać też na wyłączonym silniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 slychać ale jest to zupełnie inny odgłos, niż ten z szarpnięciem łańcucha :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 ja tam wole jak klika (na dwójce też), przynajmniej wiem że bieg jest zapięty Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 nie wiem czy bylo..czy podczas zmiany biegow w enduro lepiej wciskac sprzeglo? slyszalem ze nie. czy dobrze?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 w górę z lekkim wysprzęgleniem w dół z przegazówką i na pełnym srzęgle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 w górę z lekkim wysprzęgleniem w dół z przegazówką i na pełnym srzęgle a ja sie dziwilem jak mozna wduszac sprzeglo dwoma palcami jak przeciez nie docisnie sie nigdy do konca w ten sposob:) pzodr i dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.