kamil123 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 WitamPrzeglądając ostatnio allegro natrafiłem na tą aukcję http://allegro.pl/item88429927_suzuki_gs_5...h_poprawek.htmlI mam do Was taki pytanie ile mogą kosztować wymiany części o których pisze sprzedawca i oglnie co sądzicie o tym motocyklu bo cena chyba atrakcyjna w sumie tyle ca za dobrą MZ. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Lepij wybij sobie z głowy 26 -letniego japońca chyba że masz dużo pieniędzy aby doprowadzic go do uzywalności. Łańcuszek rozrządu kosztuje 170-200 zł (pewnie jeszcze łańcuszek sprzęgła tez do wymiany) ale podejrzewam że przy jego wymianie wyszłoby na jaw że trzeba zrobic szlif cylindrów itd.... Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Moim zdaniem na wymianach tych częśći, o których pisze sprzedawca się nie skończy. Kupując moto, w którym jest do wymiany tylko łańcuszek, świece itp. należy liczyć się z poważnymi wydatkami, bo na pewno coś jeszcze wyjdzie. Lepiej dołożyć i kupić egzemplarz, w którym nic nie trzeba robić, tylko gdzie taki znaleźć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Motorek wart grzechu - wyglada na kompletny i w niezlym stanie kosmetycznym.Dla kogos kto ma jakies 5 tys zl i stale dochody, a chce poszpanowac stara japonia i miec cos czego normalnie na ulicy nie widac.Nie dla 18 latka, golego i wesolego, ktory w dodatku nie ma pojecia o mechanice.GS550 dla czystej informacji jest jednym z modeli Suzuki, ktore charakteryzuja sie prawie calkowita niezuzywalnoscia, jezeli sa w dobrych rekach. Wszystkie czesci mechaniczne wykonane sa jak dla maszyny 2x silniejszej, nie ma lancuszka sprzeglowego ( naped pierwotny kolami zebatymi ), wal korbowy na lozyskach ( znosi nawet nieregularne wymiany kiepskiego oleju ), glowica gniotsa - nielamiotsa, w dodatku silnik bardzo niewysilony. Jednakowoz, jako ze to polski egzemplarz to trzeba liczyc ze nawet jesli bedzie prosty to pelen remont moze mu sie nalezec, a to zakosztuje wiecej niz jego cena w samych czesciach.Dlatego nie mysle aby byl to motocykl dla ciebie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Witajcie! Podczepiam sie do tematu. Poniżej link do aukcji z pięknym motocyklem. Wizualnie jak dla mnie bardzo ładny i zadbany. Jak na rok 92 przebieg wiarygodny, pewnie nie kręcony. Dla laika w materii japońskich klasyków - czyli mnie - okazja, brać, może nawet się cenę starguje. Jednak na bikez.com nie znalazłem żandego gs 550 z 92roku... Czy to pułapka na takich laików jak ja :)?Z tego co wiem ogólnie o tym motocyklu, to: trawły silnik, dobra rama i zawieszenie, zawory nie pracują w tulejkach tylko w aluminium i się wycierają powodując spore zurzycie oleju.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M140899 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 A od kiedy to GS550 był produkowany w latach 90-tych? Nie siedzę w japonii, ale o ile pamietam, to produkowali je w końcówce lat 70-tych.A po drugie zgadzam sie z Adamem. Na starą japonię trzeba mieć kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Otóż to, coś mi tu śmierdzi. Na co zwracać uwagę przy oględzinach takiego moto, o co pytać by wyciągnąć wszystkie haki na wierzch, gdzie sprzedawca może jakiś kłamstwa przemycić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Suzuki GS 550 E były produkowane w latach 1978-1980 . Chyba że to jest składak ;P Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Suzuki GS 550 E były produkowane w latach 1978-1980 . Chyba że to jest składak ;PMozliwe ze ma papiery z innego motocykla np. GS500E - krotko mowiac cos tu smierdzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Możliwe, choć jest to jedna z wielu pozycji na stronie "sprzedawcy" - jakiejś firmy TUTTO http://tutto.otomoto.pl/ ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Jezeli ten motocykl tak ladnie pracuje, jak wyglada to nie jest to zadna pulapka (oprocz ewidentnego przekretu z rocznikiem - choc to moze byc rowniez nieporozumieniem a nie przekretem ).Z tego co widac to jest kompletny i w dobrym stanie wizualnym, sadze ze import z kads, bo w Polsce by sie taki nie uchowal. 80 tys to tak 1/4 przebiegu tego silnika, tyle ze rakieta to on nie jest.Niestety, zeby to sprawdzic to trzeba tam byc, odpalic i sie przejechac.Nawet jesli ma trafiony uklad ladowania aku - co jest pieta achillesowa serii GS - to warto go wziac za ta cene jezeli mechanika jest w takim stanie jak wyglad. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.