BIL Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Witam Czy ktoś wie gdzie w sklepie wysyłkowym, badź na terenie Warszawy kupić miernik, tester, próbnik głębokości bieżnika. Ze względu na, podejrzewam, niski koszt samego urządzenia bardziej racjonalny byłby zakup bez opłat transportowych. Znalazłem takiego syfa w sklepie czy hurtowni, sam nie wiem, rowerowej http://pacoftp.czechowice.net/www/wessa/gl...na.php?go=05008 Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Myślę, że najzwyklejsza suwmiarka załatwia problem, a przy okazji może przydać sie do czegoś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 A po co Ci to. Zwykła suwmiarka jest lepsza bo głębiej sięgniesz."Pan tyle nie gada, pan wspólnie z żoną szczęście suwmiarką zbada." A na oponach masz znaczniki. Jak dotrzesz do TWI (znak na boku opony w 6 miejscach) to do wymiany. Producent sam określa jaka może być minimalna głębokość dla danej opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomb2 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ja ci moge taki mierniczek sprzedać za grosze 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 w salonie forda, w ulotkach o oponach jest taki tekturowy 'miernik'- czyli wysokość 1 mm czerwony, 2 mm żóty, 3 pomarańcz, >3 zielony. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Wystarczy w zupełności miernik na oponie , czyli TWI bardzo dobże widać zużycie na nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Jeśli odsłoni się wskaźnik TWI to znaczy, że opona jest do wymiany ? Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Jeśli odsłoni się wskaźnik TWI to znaczy' date=' że opona jest do wymiany ?[/quote'] Wskaźnik jest zawsze widoczny. Zajrzyj w rowki bieżnika obok znaczka TWI. Będzie tam grubszy pasek na dnie rowka- tak obrazowo opiszę.Jak bieznik dotrze się do tego paska to znaczy że opona sie skończyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Jak bieznik dotrze się do tego paska to znaczy że opona sie skończyła. No, powiedzmy, że się teoretycznie skończyła, a praktycznie to można jeszcze jeździć i jeździć :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Jak bieznik dotrze się do tego paska to znaczy że opona sie skończyła. No' date=' powiedzmy, że się teoretycznie skończyła, a praktycznie to można jeszcze jeździć i jeździć :clap:[/quote'] Takie są zalecenia producenta. Ja widziałem juz opony z których wyłaziła osnowa a gość pałował na jednym kole. Ale może potrzebował adrenaliny aż do bólu. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.