makumba Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Witam. Czekając wiosny, wymyśliłem że fajnie by było mieć coś takiego w swoim moto. Szukałem czegoś takiego dedykowanego do motocykla, ale to co znalazłem jest zdecydowanie zbyt drogie. Czy ktoś może już ma coś takiego w swoim sprzęcie? Znalazłem coś takiego w necie: http://www.jetronic.se/elektronikbyggsatser.htm#shift i http://www.jetronic.se/elektronikbyggsatse...er.htm#Shift_v3 oraz http://www.mtr.se i http://www.focusklubpolska.com.pl/main.php...alizacjaobrotow , czy coś z tego by się nadało? Moje umiejętności co chodzi o elektronikę są nikłe, ale chętnie komuś zapłacę za wykonanie takiego cacka, a i może innym sie przyda. Najlepsze chyba by było urządzonko, gdzie kręcimy silnik na rządane obroty, wciskamy jakiś guzik i to zostaje zapamiętane jako moment w którym dioda ma błyskać. A tak swoją drogą kiedy należy zmieniać bieg, przy obrotach mocy maksymalnej, czy przy maksymalnym momencie? I czy jakaś super jasna dioda wystarczy i jaki kolor jest najbardziej trendy? ;) Pozdrowienia z Suwałk Darek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 myslalem o tym. uklad w sumie podobny do tego z dioda zenera wymyslilem. biore sie powoli za montaz. jak zloze - dam znac. moj bedzie wymagal wkrecenia silnika na obroty, przy ktorych dioda ma mrugac i wtedy trzeba bedzie krecic potencjometrem i to ustawic. i to tyle, jezeli chodzi o zaprogramowanie. nie planuje zadnych przyciskow, bo to komplikuje elektronike. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 według kilku źrudeł dla najlepszego przyspieszenia powinno się ciągnąć obrotu do mocy maksymalnej a dla jazdy ekonomicznej z dobrym przyspieszeniem w okolicach maksymalnego momentu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 A więc można by było posunąć się jeszcze dalej, np: dioda zielona informuje nas kiedy było by ekonomicznie zmienić bieg, a np: czerwona kiedy chcemy uzyskać maksymalne przyspieszenie... Fajny bajer. Narka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Ten caly bajer po jakims czasie jezdzenia po prostu masz w glowie.Trzeba "czuc" motocykl na ktorym sie jezdzi :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Ten caly bajer po jakims czasie jezdzenia po prostu masz w glowie.Trzeba "czuc" motocykl na ktorym sie jezdzi :) Adam M. I to są mądre słowa :!: krótko i na temat. Pozdrawiam Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.