endrju24 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Witam.Mam małe pytanie,czy kartery od mz etz 250 różnią sie czymś od mz etz 251? Dostałem bardzo ładne kartery od mz etz 251,ja mam etz 250 i chce je zmienić,gdyz moje sa lekko wykruszone.Wiem że cylinder jest inny,a jak wygląda sprawa z karterami? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz_1987 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ja myśle że są takie same ale dokładnie nie wiem, 251 różni sie tylko kanałami w cylindrze od 250 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien162 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 wedlug mnie tez sa takie same ale 251 rozni sie hyba walem i cylindre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 kartery sa takie same niczym sie nie róznią mozesz smiało przekładac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 a tak wogole to czym rozni sie 250 od 251?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 karter sa identyczne .a tak wogole to czym rozni sie 250 od 251??Ramą . A i chyba gaznikiem ( powiedzial mi tak kumpel ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 rama gaxnik, cylider, wydech;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 i warto wspomniec ze w pózniejszych modelach mz 251 w lewym dekelu znajdował sie drugi deklik w okolicach startera jak sie nie myle na dozownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 karter sa identyczne .a tak wogole to czym rozni sie 250 od 251??Ramą . A i chyba gaznikiem ( powiedzial mi tak kumpel )Etz 250 miały taki sam gaźnik jak 251 po 1987 roku . Chodziło o mniejsze spalanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 karter sa identyczne .a tak wogole to czym rozni sie 250 od 251??Ramą . A i chyba gaznikiem ( powiedzial mi tak kumpel )Etz 250 miały taki sam gaźnik jak 251 po 1987 roku . Chodziło o mniejsze spalanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 i zostały założone pod kątem elektronicznych zapłonów . Coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Modele ETZ 250 i 251 posiadają różne cylindry – różnią się one położeniem kanałów przelotowych, przewidziano do nich inne tłumiki i kolanka rury wydechowej. Cylinder modelu 251 nie może współpracować z kolankiem i tłumikiem modelu 250 i odwrotnie. Oczywiście Polak potrafi i widuje się czasem takie składaki – ale owocuje to wyłącznie spadkiem mocy silnika i zwiększeniem zużycia paliwa. Na dodatek gdy cylinder z modelu 250 wraz z odpowiednim kolankiem zostanie zamontowany w ramie modelu 251 – przy silnym ugięciu przednich teleskopów – na przykład w czasie ostrego hamowania kolanko będzie uderzało w przedni błotnik. Innym problemem jest to, że do cylindrów ETZ bardzo podobne są cylindry TS – co na Moto Bazarze wprowadza w zakłopotanie niejednego kupującego. Jeśli więc zamierzasz nabyć cylinder z drugiej ręki, albo właśnie kupujesz motocykl – umiejętność odróżnienia cylindra 250 od 251, a tym bardziej od TS 250/1 jest cenna. Cylindry ETZ 250 i 251 posiadają inne oznaczenia widoczne w ich dolnej części jako nadlew z formy. Często jednak cylinder jest brudny i oznaczenie jest źle widoczne. Najłatwiej dostrzegalną różnicą jest wygląd miejsca gdzie z cylindra wychodzi kolanko rury wydechowej. W modelu 250 górna krawędź tej części wystaje prawie 1 cm do przodu względem przednich brzegów żeber cylindra, w modelu 251 kończy się ona równo z przednim brzegiem ożebrowania. Oprócz tego najniższe żebro cylindra 251 jest w wymiarze przednio - tylnym o 1 cm krótsze niż w modelu 250 i jego długość wynosi odpowiednio - w modelu 250 - 18 cm, a w 251 - 17 cm. Dane te podaje producent i pochodzą z NRDowskiego czasopisma Kraftarzeugtechnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 http://www.scigacz.pl/Wspomnien,czar,cz.,I...0,251,1740.htmltu jest fajny teścik z porównaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endrju24 Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi.Cylinder mam napewno od etz 250,więc problemu nie powinno być.W tym tygodniu składam cały silnik,musze tylko kupic łożyska na wał,i simeringi.jeśli wystąpia jakieś problemy,to będe pisał :P Pozdr i dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.