Skocz do zawartości

EXc 125 blokada??


DiboS60
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec kolega ze squadu kupil exc 125 ;) http://img162.imageshack.us/my.php?image=i...imag02048sc.jpg za śmieszną cene...Restracja oczywiscie na motorower;] No ale Ktm nie kwapi sie zeby poleciec wiecej niz 120kmh ?? Na elektryce napewno blokady nie ma;pWiec co koncowka tlumiąca?gaznik?czy moze cos w puszcze rozpreżnej?? Prosil bym o info;]Sprawa druga to jaki olej do tego?? Sprawa trzecia ile to ma KM coś mi sie obilo o uszy ze 32 ?? pozdrawiam ;]Szukalem tematu podobnego ale znaleść nie moglem:)pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dibo wiesz skad ta niska cena? Bo to jest ch*j nei EXC! To jest LC2 czyli KTM'owska DT'tka ;) . Dokladnie ten sam silnik jak w Yamaha DT125r, takze moc po pelnym odblokowaniu 27km! Blokad na elektryce jest od cholery pozatym: zwezka na filtrze powietrza, w dyfuzorze tez cos jest (albo kryzy na samym poczatku), obadaj tez krociec ssący i ustawienei zaworu wydechowego! Ogolnie to www.dt125.de

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja iwem ze to jest lc2 8) ale tak juz sie przyjelo ze exc exc ;p exc w ktm to chyba oznaczenie silnika jako 2t ale nie jestem tego pewien:) A dal za to..Uwaga Uwaga ;] 3500 zł zarejstrowany i oplacony jako motorower..;]Predzej chyba sie da w totolotka 6 trafic niz taką okazje jeszcze raz ;p Na eletrycie nie ma bo wchodzi na max na obroty ;p Zbiera sie fajnie:) Nawt rozrucznik ma hehe;] Ale moliwe ze np juz tlok jest do zmiany?? bo pod taki niemrawy wiatr 110 lecialem ??

 

[ Dopisane: 26-02-2006, 19:16 ]

Ps Ktm to 98 rok i ma pukniete 20 tys?? Ile jeszcze pozyje tlok mniej wiecej oczywiscie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiesz, ze to LC2 to nie pisz, ze EXC 8O

A EXC to nie oznaczenie silnika tylko konkretny model KTM-a . Hard-enduro ;)

Za 700euro mozna sprowadzic to juz nie przesadzaj ze takie szczescie kupic za 3500zl.

Ale plus, ze na motorower.

Tlok potrzyma tyle ile w DT bo te same silniki. Logiczne, ze przy takich samych przelozeniach powienien leciec 140 przy pelnym odblokowaniu.

 

Powiedz mi tylko jak z waga u niego ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok 98 ;p W Sumie jak by go umyl a obok postawil nowy z salonu to nie wiem ktory naprawde jest nowy:) Co do wagi to nie przeczytalem ile wazy ;) zapomnialem ;]ale bede wiedzial:) co do przelozen To ma wieksza z tylu zebate niz Dt ale nie wiem jak jest z przodu:) Jeden minus to taki ze simeringi na przedniej zawieszce do wymiany;]Ogolnie troche dziwne bo moto raczej niejezdzilo w terenie:) Swiadczyc o tym moga oponu szosowe:)Silnik pracuje bez jakich kolwiek niepokojących szmerow;]Dziwi mnie tlyko slaba moc przy mniejszych obrotach sinika :| M Mtx mam duzo wiekszy :| Natomiast gdy wejdzie na gore juz ciagnie kąkretniej :banghead: nie to ze jest straszny mul na malych obrotach ale tak jakoś dziwnie :| cZyzby coś z zaworem wydchowym jakaś blokada?? A moze go nie ma i jest wyciagniety??W sumie nie widać zeby bylo ćoś grzebane :? A blokowan na eletryce nie jest bo by mu odcinalo zaplon maxyymalnie przy 7-8 tys ;p Raczej ??A Tak sie niedzieje :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest Z tego ogłoszenia ??

KTM 125 LC4 z 98r

Witam, mam do sprzedania KTM 125 LC 4 z 98r. Silnik chłodzony cieczą, 6 biegowy.Użytkowany przez amatora. Osprzęt hamulcowy BRembo, nowe klocki, linki, nowy akumlator, odpalany na rozrusznik. Zarejestrowany jak 50 ,więc można jeździć na dowód.Cena : 6000 (do negocjacji)  

http://eurocity.pl/obrazki/zdjecia/og_73779_1.jpg

http://eurocity.pl/obrazki/zdjecia/og_73779_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A blokowan na eletryce nie jest bo by mu odcinalo zaplon maxyymalnie przy 7-8 tys ;p Raczej ??A Tak sie niedzieje Wink

Wcale nie prawda! Na luzie może kręcic nawet 11 tys obr/min.

 

A co do tego dołu to wg. mnie albo wogole zawor wyjety albo odłączony, bo blokada polega na tym ze jest zle wyregulowany, a to raczej tak drastycznie dołu nie obnizy (no chyba ze ktos sie tak postara ze na niskich obrotach jest do konca otwarty a na wysokich zamkniety ;) ).

 

co do przelozen To ma wieksza z tylu zebate niz Dt ale nie wiem jak jest z przodu:)

 

Wiekszy czyli wiecej zębów czy o wiekszej srednicy? :) Bo jak wieksza srednica to to duzo do rzeczy nie ma bo LC2 ma chyba zestaw napedowy520 a DT125r 428, ale nie dam głowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Majster ;] Ale on na 6 biegu wchodzi spokojowo za ponad 8 tys ;p DZiwi mnie fakt ze strasznie cieknie przednia zawiecha:PNiby moto ma zalozone oponki szosowe;p Ale Myśle ze on normalnie był łojony w Terenie:P w Mtx przednie lagi Mają 20 lat i nie ma ani kropelki oleju a tam sie leje:PCzym to moze być spowodowane??pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...