DiboS60 Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 No wiec kolega ze squadu kupil exc 125 ;) http://img162.imageshack.us/my.php?image=i...imag02048sc.jpg za śmieszną cene...Restracja oczywiscie na motorower;] No ale Ktm nie kwapi sie zeby poleciec wiecej niz 120kmh ?? Na elektryce napewno blokady nie ma;pWiec co koncowka tlumiąca?gaznik?czy moze cos w puszcze rozpreżnej?? Prosil bym o info;]Sprawa druga to jaki olej do tego?? Sprawa trzecia ile to ma KM coś mi sie obilo o uszy ze 32 ?? pozdrawiam ;]Szukalem tematu podobnego ale znaleść nie moglem:)pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 fajny sprzet.Jestes pewien ze jest zablokowany??Wiesz w koncu to enduro. Moze takie ma przelozenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Dibo wiesz skad ta niska cena? Bo to jest ch*j nei EXC! To jest LC2 czyli KTM'owska DT'tka ;) . Dokladnie ten sam silnik jak w Yamaha DT125r, takze moc po pelnym odblokowaniu 27km! Blokad na elektryce jest od cholery pozatym: zwezka na filtrze powietrza, w dyfuzorze tez cos jest (albo kryzy na samym poczatku), obadaj tez krociec ssący i ustawienei zaworu wydechowego! Ogolnie to www.dt125.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Jest jeden problem ;) To jest LC2 a nie EXC. Ile za to dal ? :? pzdrKoni ma tyle co DT bo ten sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Zgadzam sie ze to nie exc tylko jest to lc2. I one sa zblokowane na dyfuzorze chyba. On moze miec po odblokowaniu w granicach 30koni. Olej do skrzyni to lej motula transoil 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 ja iwem ze to jest lc2 8) ale tak juz sie przyjelo ze exc exc ;p exc w ktm to chyba oznaczenie silnika jako 2t ale nie jestem tego pewien:) A dal za to..Uwaga Uwaga ;] 3500 zł zarejstrowany i oplacony jako motorower..;]Predzej chyba sie da w totolotka 6 trafic niz taką okazje jeszcze raz ;p Na eletrycie nie ma bo wchodzi na max na obroty ;p Zbiera sie fajnie:) Nawt rozrucznik ma hehe;] Ale moliwe ze np juz tlok jest do zmiany?? bo pod taki niemrawy wiatr 110 lecialem ?? [ Dopisane: 26-02-2006, 19:16 ]Ps Ktm to 98 rok i ma pukniete 20 tys?? Ile jeszcze pozyje tlok mniej wiecej oczywiscie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Jak wiesz, ze to LC2 to nie pisz, ze EXC 8O A EXC to nie oznaczenie silnika tylko konkretny model KTM-a . Hard-enduro ;) Za 700euro mozna sprowadzic to juz nie przesadzaj ze takie szczescie kupic za 3500zl.Ale plus, ze na motorower.Tlok potrzyma tyle ile w DT bo te same silniki. Logiczne, ze przy takich samych przelozeniach powienien leciec 140 przy pelnym odblokowaniu. Powiedz mi tylko jak z waga u niego ?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Na eletrycie nie ma bo wchodzi na max na obroty ;pA to ma akurat baaardzo mało do rzeczy ;) Ktory rocznik ta DT'tka? Jak powyzej 97' to w sumie spoko interes,ale bez rewelacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Rok 98 ;p W Sumie jak by go umyl a obok postawil nowy z salonu to nie wiem ktory naprawde jest nowy:) Co do wagi to nie przeczytalem ile wazy ;) zapomnialem ;]ale bede wiedzial:) co do przelozen To ma wieksza z tylu zebate niz Dt ale nie wiem jak jest z przodu:) Jeden minus to taki ze simeringi na przedniej zawieszce do wymiany;]Ogolnie troche dziwne bo moto raczej niejezdzilo w terenie:) Swiadczyc o tym moga oponu szosowe:)Silnik pracuje bez jakich kolwiek niepokojących szmerow;]Dziwi mnie tlyko slaba moc przy mniejszych obrotach sinika :| M Mtx mam duzo wiekszy :| Natomiast gdy wejdzie na gore juz ciagnie kąkretniej :banghead: nie to ze jest straszny mul na malych obrotach ale tak jakoś dziwnie :| cZyzby coś z zaworem wydchowym jakaś blokada?? A moze go nie ma i jest wyciagniety??W sumie nie widać zeby bylo ćoś grzebane :? A blokowan na eletryce nie jest bo by mu odcinalo zaplon maxyymalnie przy 7-8 tys ;p Raczej ??A Tak sie niedzieje :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 To jest Z tego ogłoszenia ??KTM 125 LC4 z 98rWitam, mam do sprzedania KTM 125 LC 4 z 98r. Silnik chłodzony cieczą, 6 biegowy.Użytkowany przez amatora. Osprzęt hamulcowy BRembo, nowe klocki, linki, nowy akumlator, odpalany na rozrusznik. Zarejestrowany jak 50 ,więc można jeździć na dowód.Cena : 6000 (do negocjacji) http://eurocity.pl/obrazki/zdjecia/og_73779_1.jpghttp://eurocity.pl/obrazki/zdjecia/og_73779_2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 tak dokładnie z tego ;] wiesz moze coś o nim?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Cena : 6000 (do negocjacji) Uwaga Uwaga ;] 3500 zł No to się kolega umie ładnie targować ;] prawie 50% z ceny zszedł 8O No nieźle nie źle ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Nie wiem nic.Znalazłem go bo sam szukam czegoś co ma 50 ccm w Dowodzie dla siebie :) :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 A blokowan na eletryce nie jest bo by mu odcinalo zaplon maxyymalnie przy 7-8 tys ;p Raczej ??A Tak sie niedzieje WinkWcale nie prawda! Na luzie może kręcic nawet 11 tys obr/min. A co do tego dołu to wg. mnie albo wogole zawor wyjety albo odłączony, bo blokada polega na tym ze jest zle wyregulowany, a to raczej tak drastycznie dołu nie obnizy (no chyba ze ktos sie tak postara ze na niskich obrotach jest do konca otwarty a na wysokich zamkniety ;) ). co do przelozen To ma wieksza z tylu zebate niz Dt ale nie wiem jak jest z przodu:) Wiekszy czyli wiecej zębów czy o wiekszej srednicy? :) Bo jak wieksza srednica to to duzo do rzeczy nie ma bo LC2 ma chyba zestaw napedowy520 a DT125r 428, ale nie dam głowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Oj Majster ;] Ale on na 6 biegu wchodzi spokojowo za ponad 8 tys ;p DZiwi mnie fakt ze strasznie cieknie przednia zawiecha:PNiby moto ma zalozone oponki szosowe;p Ale Myśle ze on normalnie był łojony w Terenie:P w Mtx przednie lagi Mają 20 lat i nie ma ani kropelki oleju a tam sie leje:PCzym to moze być spowodowane??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.