GoLeC Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Co sądziecie o tym motocyklu .. Gdzie mozna zakupić częsci do niego ... jak często sie psuje ?? Chciał bym wiedzieć jak najwiecej o tym motocyklu od posiadaczy takowego ... jezeli ktoś coświe o nim to prosze o pomoc ! Pozdrawiam Wszystkich motocyklistów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 CzeSilnik, rama, zawieszenie jak w Aprilia Rx czyli niezła klasa.Silnik od Rotaxa model 123 czyli naprawde mocny. moc koło 33KM. Co do awaryjnosci to zdania sa podzielone. Jednak jedno jest pewne, o ten silnik trzeba dbać i wtedy będzie dobrze służył. Zawieszenie przednie USD tył olejowo-gazowy niezłej klasy. Ogólnie naprawde przyjemny motocykl ale duży bak ogranicza możliwości terenowe! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Tuareg jest bardziej ucywilizowany od RXa, pełen kąplet zegarów, owiewka, większy bak.Tak jak kolega pisał powyżej, przez te gabaryty są nieco ograniczone możliwości w terenie :!: Cięższy przód powoduje że podczas skoków motocykl bardziej leci na przednie koło, czyli robi się tzw "dziobaka" :)Hamulce tak samo bardzo dobrej klasy, nie pamiętam tylko czy brembo czy nissin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Hamulce tak samo bardzo dobrej klasy, nie pamiętam tylko czy brembo czy nissin. brembo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Ne wszystkie maja hamulce brembo. Utrudnienia stanowi tylna zawiecha(wbrew temu co kolega wyzej napisal)- w wiekszosci jest to zwykla sprezyna i po kilku powazniejszych skokach zaczyna juz dobijac (ten element trzeba jak najszybciej wymienic na zawieche gazowa- wtedy jest oki). Przy zakupie radze sprawdzic stan magneta. Wiem ze to sie rozbiera pol godziny, ale warto to zrobic bo b czesto magnes jest popekany i wystajace kawalki magnesu przecinaja kabelek wychodzacy z cewki odpowiedzialny za ladowanie aku. (NIby pierdola ale pozniej straszny kwas jest z tym magnetem). Moglaby byc lepsza chlodnica- jak wjedziesz w ciezszy teren bacznie spogladaj na wskazke temp plynu w chlodnicy. Taka jest tez prawda ze Apa Tuarego Rally nie nadaje sie w ciezszy teren bo jest za ciezka i zbyt masywna. Ze slabszych stron to chyba tyle. Z pozytywnych wrazen warto wymienic : - silnik rotaxa i jego ok 33KM, ladnie sie kreci- 12tys na cyferblacie na biegach 1,2,3 spokojnie mozna zamknac. Niestety niski moment obrotowy sprawia ze "zabawa" zaczyna sie od ok 5-6tys- przedniego UPSa - b mocna rama (dosc ciezka ale za to b solidna)- wygodna pozycja za kiera- nie meczy nawet na dluzszych wypadach asfaltem - ladnie sie zbiera na gume :), niestety tylko ze sprzegla Co do czesci: mam troche kontaktow ja chcesz moge Ci zapodac na PW. Podstawowe podzespoly silnika mozna miec od reku, jesli nie ma to czekasz 2-3tyg na sprowadzenie z Wloch. O ile zamienniki sa w przystepnych cenach tak za czesci orginalen sie placi spora kase :?Czesci typu owiewki, klosze lampy itp wybij sobie z glowy ze dostaniesz- wiec radze uwazac na plastiki :(Moim zdaniem motocykl godny polecenia. Lanie smiga po polnych drogach i lekkim terenie. Na asfalcie tez poleci jak masz "cywilizowana" opone z tylu. Niestety w terenie ciezszym sobie nie poradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.