Skocz do zawartości

NIe lubie sie chwalic ale nie wytrzymam :P mała pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

ok są ale ledwo wyczuwalne tam bardziej idzie o system smarowania ksztalt tłoka......kosmetyczne zmiany rewolucji nie było chodzilo mi o to zeby nie dawac nabierac sie na jakis walek w silniku on trzesie i tyle bo to lc4 :) nie musze miec kolegów mam 600 i 620 wystarczy ze sie przesiąde:) super konstrukcja na nasze warunki-dosc łatwe przeróbki za zachodnią granica jest troche gratów do nich....generalnie polecam jednak tym którzy nie licza na bezprolemową wygodną jazde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja 400 jest zrobiona dla oszczednych tansza -chodzi o oplaty ubezpieczeniowe w Niemczech,któte związane sa z mocą nalezy jej unikac:)

 

wez mi powiedz dlaczego takze motocykle o pojemnosci 600 maja 27KM??np.Yamaha XT Kawasaki GPZ 500 itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sa problemy z silnikiem lepiej wsadzic starsza 600 niz wracac do 400 lub ja remontowac

 

czyli sugerujesz od razu inwestować w 600?a 400 sobie odpuścić?

planuje zakup jakiegoś KLXa w wersji R, ale to jak się poszczęści. jak nie to uderzam w LC4. mówisz 2 KG różnicy między 400, to niewiele

cały czas krążę koło tych modeli i coraz bardzie nie wiem w co się wkleić

Japnia super!!!! ale oni co wersja to zmiany a tu jak kupisz lc4 to wsystko pasi z kazdego modelu --jak bedziesz mial szczegulowe zapytania to zam w nich każdą sróbke dosłownie:)

 

[ Dopisane: 27-02-2006, 22:30 ]

wersja 400 jest zrobiona dla oszczednych tansza -chodzi o oplaty ubezpieczeniowe w Niemczech,któte związane sa z mocą nalezy jej unikac:)

 

wez mi powiedz dlaczego takze motocykle o pojemnosci 600 maja 27KM??np.Yamaha XT Kawasaki GPZ 500 itd

 

 

 

tak jak wczesniej napisalem chodzi o wysokosc skladki ubezpieczeniowej nic wiecej!!!! są tez CBR 600 z silnikiem zdlawionym do 27 ps ----po prostu przepisy!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje lc4 620 sc tez ma w papierach 18kW wbite, czyli 27 km jakieś..  

myślę że nie jest zdławiony skoro idzie do 4 spokojnie na koło?? :) pozdr

 

KTM lc4 oddlawia sie bez problemu pewnie 1 wlasciciel w Niemczech juz to zrobil:) 27 to mało na to zawieszenie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM lc4 oddlawia sie bez problemu pewnie 1 wlasciciel w Niemczech juz to zrobil:)

 

 

mój jest akurat ze Szwajcarii, ale to chyba nie jakaś tam wielka różnica powiedzmy :) a dławik wiem że jest w LC4 jakby co między gaźnikiem a głowicą w tym króćcu?? nie pamiętam żeby coś tam było "wsadzone":D, ale sprawdzę dla własnej satysfakcji hehe.

a tak a propo to chyba bez sensu zmieniać te 18 kW w papierach na właściową moc? bo pewnie wiążą się z tym koszty itp, itd? pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój jest akurat ze Szwajcarii, ale to chyba nie jakaś tam wielka różnica powiedzmy Very Happy a dławik wiem że jest w LC4 jakby co między gaźnikiem a głowicą w tym króćcu?? nie pamiętam żeby coś tam było "wsadzone"Very Happy, ale sprawdzę dla własnej satysfakcji hehe.

 

Tam nie jest nic wsadzone. Poprostu kruciec ma mnieszy przelot. Oddławienie polega na wymianie krućca na otwarty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie jest nic wsadzone. Poprostu kruciec ma mnieszy przelot. Oddławienie polega na wymianie krućca na otwarty.

 

 

no to spoko, chociaż wg mnie nie jest zdławiony mój lc4, pozdr, kończę ten temat żeby nie kręcić w kółko o tym samym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...