krokodyl Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ok są ale ledwo wyczuwalne tam bardziej idzie o system smarowania ksztalt tłoka......kosmetyczne zmiany rewolucji nie było chodzilo mi o to zeby nie dawac nabierac sie na jakis walek w silniku on trzesie i tyle bo to lc4 :) nie musze miec kolegów mam 600 i 620 wystarczy ze sie przesiąde:) super konstrukcja na nasze warunki-dosc łatwe przeróbki za zachodnią granica jest troche gratów do nich....generalnie polecam jednak tym którzy nie licza na bezprolemową wygodną jazde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 wersja 400 jest zrobiona dla oszczednych tansza -chodzi o oplaty ubezpieczeniowe w Niemczech,któte związane sa z mocą nalezy jej unikac:) wez mi powiedz dlaczego takze motocykle o pojemnosci 600 maja 27KM??np.Yamaha XT Kawasaki GPZ 500 itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 jesli sa problemy z silnikiem lepiej wsadzic starsza 600 niz wracac do 400 lub ja remontowac czyli sugerujesz od razu inwestować w 600?a 400 sobie odpuścić?planuje zakup jakiegoś KLXa w wersji R, ale to jak się poszczęści. jak nie to uderzam w LC4. mówisz 2 KG różnicy między 400, to niewielecały czas krążę koło tych modeli i coraz bardzie nie wiem w co się wkleić Japnia super!!!! ale oni co wersja to zmiany a tu jak kupisz lc4 to wsystko pasi z kazdego modelu --jak bedziesz mial szczegulowe zapytania to zam w nich każdą sróbke dosłownie:) [ Dopisane: 27-02-2006, 22:30 ]wersja 400 jest zrobiona dla oszczednych tansza -chodzi o oplaty ubezpieczeniowe w Niemczech,któte związane sa z mocą nalezy jej unikac:) wez mi powiedz dlaczego takze motocykle o pojemnosci 600 maja 27KM??np.Yamaha XT Kawasaki GPZ 500 itd tak jak wczesniej napisalem chodzi o wysokosc skladki ubezpieczeniowej nic wiecej!!!! są tez CBR 600 z silnikiem zdlawionym do 27 ps ----po prostu przepisy!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Ja to cały czas tłumaczyłem ale nikt mnie nie słuchał.Teraz już zacznę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 moje lc4 620 sc tez ma w papierach 18kW wbite, czyli 27 km jakieś.. myślę że nie jest zdławiony skoro idzie do 4 spokojnie na koło?? :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 moje lc4 620 sc tez ma w papierach 18kW wbite, czyli 27 km jakieś.. myślę że nie jest zdławiony skoro idzie do 4 spokojnie na koło?? :) pozdr KTM lc4 oddlawia sie bez problemu pewnie 1 wlasciciel w Niemczech juz to zrobil:) 27 to mało na to zawieszenie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 KTM lc4 oddlawia sie bez problemu pewnie 1 wlasciciel w Niemczech juz to zrobil:) mój jest akurat ze Szwajcarii, ale to chyba nie jakaś tam wielka różnica powiedzmy :) a dławik wiem że jest w LC4 jakby co między gaźnikiem a głowicą w tym króćcu?? nie pamiętam żeby coś tam było "wsadzone":D, ale sprawdzę dla własnej satysfakcji hehe. a tak a propo to chyba bez sensu zmieniać te 18 kW w papierach na właściową moc? bo pewnie wiążą się z tym koszty itp, itd? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 mój jest akurat ze Szwajcarii, ale to chyba nie jakaś tam wielka różnica powiedzmy Very Happy a dławik wiem że jest w LC4 jakby co między gaźnikiem a głowicą w tym króćcu?? nie pamiętam żeby coś tam było "wsadzone"Very Happy, ale sprawdzę dla własnej satysfakcji hehe. Tam nie jest nic wsadzone. Poprostu kruciec ma mnieszy przelot. Oddławienie polega na wymianie krućca na otwarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Tam nie jest nic wsadzone. Poprostu kruciec ma mnieszy przelot. Oddławienie polega na wymianie krućca na otwarty. no to spoko, chociaż wg mnie nie jest zdławiony mój lc4, pozdr, kończę ten temat żeby nie kręcić w kółko o tym samym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Noi kupiliśmy ten sprzęt ! http://www.allegro.pl/show_item.php?item=86140663 :) kawał bydlaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 kawał bydlakaile ma w siodle? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 hm ale 625 to sa obecnie klepane ten to albo 620 albo 640 :roll: :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 powiem tak mam 187cm i jak sieedze to luzu w ogóle nie ma. Jak bym miał z 182 to bym nie sięgał. Motocykl bardzo zadbany, silnik z 2001 więc jest rozrusznik. Ale wiadomo kopka też jest :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 gratuluje potwora! a jak z wagą, dajesz sobie rade? bo pisali wyżej że wagę ma sporpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 nie jest tak źle ale to nie dla mnie motorek. Ja mam pięknego rozebranego EXC 125 i to jest zadużo więc potwór prawie 60km to nie dla mnie. Ale te 10/20 przejechałm się ! Jak masz jakieś ptanie to odpowiem chętnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.