piotr0605 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 po rozgrzaniu i na obrotach wyższych niż 3000 niebieski dym skutecznie zasłania wszystko. Wykręcenie świec i analiza wyglądu ograniczyło sprawę do tylnego cylindra. Historia moto nie jest znana - sprowadzony. Poprzedni właściciel zostawiła na liczniku 40 000 :D kto wie może polubił tą liczbę bo i predkościomierz nie działa czyli - chciał żeby tak było :) . Wracając do rzeczy jakie jest prawdopodobieństwo że to gruba sprawa czyli tłok albo pęknięta przy kanale olejowym głowica a jakie że usczelka pod głowica albo wysunięta prowadnica zaworowa. Uszczelniacze to raczej być nie moga ilość niebieskiego dymu jest stanowczo zbyt duża . Silnik pali na dotyk, pracuje równiuteńko dymienie na wolnych obrotach jest niezauważalne. Mile widziane kosztorysy naprawy i te pesymistyczne i te optymistyczne. Aaaa .... byłbym zapomiał to mój pierwszy post ( motor ma być też pierwszy ) na tym forum Witam Wszystkich Serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 a nie sprawdzales przy zakupie czy nie kopci :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 negocjacje trwają. W tym przedziale cenowym nie ma super sztuk sa tylko mniej lub bardziej zuzyte. Według mojej teorii lepszy jest taki z uszkodzona głowicą ( dlatego trafił do sprzedazy ) niz rónomiernie zuzyty którego czeka kapitalny remont za 10 000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 no TA to ponoc 100.000 lataja bez remontu ale ile w tym prawdy :roll: ten moze rowniez miec ze 100 tys (swiadczy tym przekrecony i uszkodzony licznik) i nie dosc ze glowica uszkodzona to i silnik zuzyty taki rocznik napewno ma nie malo przelatane mozna kupic ale za naprawde psie pieniadze i jak rozbierac to obydwa cylindry sprawdzic pierscienie wymienic uszczelnacze moze lancuchy rozrzadu na wykonczeniu itp.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 no to sa prawdy raczej uniwersalne :) zuzyty silnik nalezy wyremontować lub wyzucić Mnie bardziej chodzi o opinie znajacych ten konkretny silnik i awarie polegająca na spalaniu oleju przez drugi cylinder . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Chcesz najtańsze wyjście ? Kup inny motocykl, nie zatrupiony. Nikt nie poda Ci z rękawa kosztów naprawy motocykla, którego nie widział na oczy, korespondencyjnie, w którym nie wiadomo co jest zrypane. Często bardziej opłaca się zakupić z Niemiec używany, sprawny silnik. Sprawdzałeś ciśnienie sprężania ? Od tego się powinno zacząć. I jeszcze pytanko - ile ma ta "okazja" kosztować ?? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Widziałem przypadek samochodu który przy niewielkim przebiegu zaczął dymić jak zimny trampek na starcie - nagle. Wiadomo że jak się nie zdejmie głowicy to nic nie bdzie wiadomo. Okazało się że spadł uszczelniacz jednego zaworu ssącego i został sklepany przez miseczkę sprężyny. Naprawa ograniczyła się do gruntownego przeglądu głowicy i zakupu kompletu uszczelniaczy i uszczelki pod głowicę. Wsio.Nie znaczy to że tak musi być w rzeczonym motocyklu, jednak jest taka możliwość. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.