patryk.cbr Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Posiadam CBR 600 F4i z 2001 roku. Po lewej strocie wyświetlacza powinna pojawiać się kontrolka rezerwy paliwa gdy stan benzyny jest odpowiednio niski ale... niestety się nie pojawia i muszę jeździć na wyczucie a raczej zerkać na przebieg. Nadmieniam, że wskaźnik ten (w postaci pionowego słupka) pojawia się na chwilę po przeręceniu kluczyka w stacyjce ale za cholerę nie wskazuje rezerwy wtedy gdy powinien. Gdzie szukać przyczyny i... ile to może kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Posiadam CBR 600 F4i z 2001 roku. Po lewej strocie wyświetlacza powinna pojawiać się kontrolka rezerwy paliwa gdy stan benzyny jest odpowiednio niski ale... niestety się nie pojawia i muszę jeździć na wyczucie a raczej zerkać na przebieg. Nadmieniam, że wskaźnik ten (w postaci pionowego słupka) pojawia się na chwilę po przeręceniu kluczyka w stacyjce ale za cholerę nie wskazuje rezerwy wtedy gdy powinien. Gdzie szukać przyczyny i... ile to może kosztować? niestety miałem/mam podobny problem ( z tym że ja mam zegary analogowe) , wskaźnik rezerwy zemścił się na mnie w tamtym sezonie 3 razy :-x brakło paliwa :? :oops: , chyba się wezme za to dzisiaj , ale przyczyna leży najprawdopodobniej przy czujniku rezerwy a raczej kablach/wtyczkach które wpina się pod bakiem... ewentualnie jakaś wilgoć w zegarach czy w wtyczkach kabli ... jak to rozkminie to dam znać jest jeszcze jedna opcja mniej optymistyczna ... czujnik rezerwy padnięty :-x :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Lolek koniecznie daj znać czy sobie z tym ustrojstwem poradziłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruso Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 a co kiedy nie działa mi wskażniki ilości paliwa? jak się za to zabrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Odświerzam temat! ;) Do dzisiaj nie poradziłem sobie z tą cholerną kontrolką (w sezonie nie było czasu by się tym przejmować :biggrin: )Może jednak ktoś doradzi mi coś konkretnego??Pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Odświerzam temat! ;) Do dzisiaj nie poradziłem sobie z tą cholerną kontrolką (w sezonie nie było czasu by się tym przejmować :banghead: )Może jednak ktoś doradzi mi coś konkretnego??Pozdrawiam :clap:Moze troche pozno ta odpowiedz ,ale wlasnie sie uporalem z tym problemem!!!! :( Nie macie co kombinowac,nie winne sa kontrolki a CZUJNIK rezerwy. U mnie nie ma wskaznika poziomu,a tylko kontrolka rezerwy. Czujnik rezerwy wyglada jak taki nieduzy kondensator z ktorego wychodzi jeden przewod. U mnie ten czujnik padl :) Zasada jego dzialania oparta jest o tzw.TERMIK (lub jakos tak) Prad przeplywa przez ten czujnik tylko wtedy gdy jest suchy (bez paliwa) Wtedy lekko sie grzeje gdy zarowka rezerwy swieci. Jak dostanie paliwa to jest stale chlodzony i wtedy jest przerwa w obwodzie. Sam ten czujnik swietnie u mnie podpasowal od MAZDY 323 ale mysle ze nie tylko. Poprostu taki byl u kumpla na szrocie :crossy: W oprawe starego wlutowalem ten z MAZDY. Uwazajcie tylko na pewne opoznienie w dzialaniu (bezwladnosc) Termik po oproznieniu z paliwa parenascie sekund sie rozgrzewa zanim kontrolka zaswieci. Powodzenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Zasada jego dzialania oparta jest o tzw.TERMIK (lub jakos tak) Prad przeplywa przez ten czujnik tylko wtedy gdy jest suchy (bez paliwa) Wtedy lekko sie grzeje gdy zarowka rezerwy swieci. Jak dostanie paliwa to jest stale chlodzony i wtedy jest przerwa w obwodzie. Na allegro taki czujnik nazywa się TERMISTOR :lalag: po przeczytaniu tego tematu zachciało mi sie zamontować takie cudo w mojej tdr'ce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Przyczyna znaleziona jak ja sprzedałem już moją 600F4 :banghead: :buttrock: Ale może nowemu nabywcy przydadzą się informacje z tego tematu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.