panas Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Witam!!! Na koniec sezonu miałem małą wywrotkę na moim GS-ie, dokładniej mówiąc to wyleciałem z zakrętu i wpadłem w pole... gdy już doszedłem do siebie postanowiłem zając się moto!!! Przejrzałem wszystko, powymieniałem uszkodzone części i gdy nadszedł moment odpalenia... było ok!!! Jak pochodził sobie troche na wolnych i rozgrzał sie nieco chciałem zrobić parę delikatnych przygazówek, jak dodawałem gazu delikatnie z umiarem to wszystko było ok lecz przy gwałtownym dodaniu gazu moto się dławił :banghead: i dopiero po 1-2 sek wchodził na wyższe obroty!!! Może ktoś mi poradzi w czym jest ewentualny problem i na co powinienem zwrócić uwagę...?!? Acha i jeszcze jedno przy okazji zmieniłem tarcze zegarowe na białe i od tego czasu zaczął mi obrotomierz troche oszukiwać, gdy Gs chodzi na wolnych obrotach to zegar pokazuje mi 200 obr. normalnie zanim zacząłem "grzebać" w obrotomierzu wskazywał norme 900 do 1000 obr. czy można jakoś ten błąd skorygować?!? Z góry dziekuję za wszelkie pomocne rady... pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 odnosnie dlawienia , to jedyne co przychodzi mi na mysl to tylko regulacja gaznikow. a z obrotomierzem , nie mam pojecia - heh dobrze ze4 to wyszlo u ciebie bo tez mialem zakladac te biale zegary ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panas Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Zwróce uwagę na to co powiedziałeś też myślałem że problem tkwi w regulacji gaźnika... jednak obawiałem się że to może być coś poważniejszego... poczekam jeszcze na dalsze odpowiedzi!!! THX PS. A co do tych białych tarczy... to naprawde fajnie to wygłada - POLECAM (może Tobie się uda ominąć problem który mnie dosięgnął) [ Dopisane: 16-02-2006, 13:25 ]Jescze jedno... podłączając aku pod prostownik (celem jego naładowania) jakie natężenie prądu najlepiej ustawić na urządzeniu ładującym?? :?: Na moim mam do wyboru 2, 3, 4 lub 5A!!! Zawsze ładuje ustawiając 3A... wystarczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Ja bym sprawdziła najprostszą rzecz, a mianowicie linkę od gazu, może podczas wywrotki zachaczyła się o coś lub coś podobnego. Sprawdź przy mocowaniu do rollgazu. Ps. a jak zmieniłeś na białe zegary, a dokładniej chodzi mi o to jak ściągnołeś szybkę z zegarów?? Bo może też się na taki tuning skuszę :banghead: pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 No panowie i w ten sposob rozwiniemy nurtujacy nas temat - jak zalozyc biale zegary do GS :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Zrób tak jak Astarte. Poztym mogł ci się zagiąć wężyk paliwa, zamulić kranik. Sprawdź układ paliwowy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Moj sie dlawi po odpaleniu z powodu, ze nie jest rozgrzany silnik. Dodaje gazu a ten po 2 sek sie wkreca, ale po 5 min jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Witam!!! Na koniec sezonu miałem małą wywrotkę na moim GS-ie......jak dodawałem gazu delikatnie z umiarem to wszystko było ok lecz przy gwałtownym dodaniu gazu moto się dławił i dopiero po 1-2 sek wchodził na wyższe obroty... Ja po wywrotce parkingowej mojej CB900 miałem podobnie. Okazało się, że od uderzenia o glebę zawiesił się pływak w jednym z gaźników. Patrzyłeś czy gdzieś bokiem nie leci benzyna? Objaw w Twoim motku wskazuje na problem z układem zasilania, więc może być to co piszę.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panas Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Dzieki ludziska... nie spodziewałem się tak wielu odpowiedzi zabieram się za gruntowne sprawdzenie wszystkich tropów, przez nocke podładuje aku i jutro będe próbował... :D A co do tych zegarów.. to po prostru maskownica jest najzwyczajniej sprasowana czyli zaciśnieta na plastikowej obudowie... odgiąłem jej brzeg delikatnie tak aby się dała zsunąć i po krzyku!!! Nie będę ukrywał że trochę się z tym bawiłem ale poszło bez żadnych strat w ludziach :D Naprawdę fajny efekt!!!! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 musiałes źle włożyć wskazówkę po prostu trzeba uważać jak diabli aby przy zakładaniu wskazówki na ten wałek-nie wiem jak to nazwać-był on ustawiony w skrajnym położeniu-oczywiści w pozycji zero a wskazówkę musisz tak włożyć aby wskazywała zero na cyferblacie i musi być dobrze -u mnie jest . Mam nadzieję ż mnie zrozumiałeś bo to trochę dziwnie brzmi ale późno jest i spać się chce :DPS: a te tarcze to kupowałeś na allegro?PS2:a założyłeś do białych tarcz kołeczki na których opierają się wskazówkiDziwne bo u mnie po wyminie wszystko gra :lol: 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panas Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Dzięki za odpowiedź... tak kupiłem je na Allegro!!! Te kołeczki też założyłem i wizualnie oraz technicznie wszystko jest ok, no oczywiście poza tym że obrotomierz mi troche świruje... :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 tak jak kolega wczesniej mowił wskazowka od obrotomieza a raczej sprezynka ktora jest pod zegarem jest za słabo nacignieta... musisz zdjac wkzaowke i załozyc ja obracajac ja do gory o milimetr i bedzie gites. A co do zmiany tarcz to puzniej ktos sie moze pultac ze rozbierane zegary bo nie da sie tej ramki zagiac tak zeby nie było widac, wiec ktos moze cie puzniej posadzic ze grzebałes w zegarach i powie ze krecony przebieg... Jak juz mowa o zegarach to chciałem sie spytac moze ktos wmontowywała podswietlanie na LEDach do tych zegarow ? chodzi mi o to konkretnie jakie tam oporniki wstawic i jak to połaczyc moze jakis schemat by ktos narysował:D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Nie wiem czy jeszcze są , ale na allegro było kiedyś dużo żarówek led do zegarów. [ Dopisane: 17-02-2006, 19:56 ]wiec ktos moze cie puzniej posadzic ze grzebałes w zegarach i powie ze krecony przebieg... Znam sposoby kręcenia bez zdejmowania szkła :lol: :D 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Czolem! W gaznikach mogly sie urwac iglice. Motocykl MarianKi mial taki problem przy sprzedazy (wytrzeslo go na przyczepie i sie urwaly). Koszt wymiany 30zl i szafa gra. To podobno calkiem popularna awaria w GSach.Nalezy uwazac, bo urwane iglice moze wciagnac do cylindrow, co moze doprowadzic do niezlej rzezni w silniku :D. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Nie wiem czy jeszcze są ' date=' ale na allegro było kiedyś dużo żarówek led do zegarów. [ [i']Dopisane: 17-02-2006, 19:56[/i] ]wiec ktos moze cie puzniej posadzic ze grzebałes w zegarach i powie ze krecony przebieg... Znam sposoby kręcenia bez zdejmowania szkła :lol: :D 8) takich zarowek nie widziałem widziałem raczej cos takiegohttp://www.gstwin.com/led_gague_lights.htm tylko zastanawiaja mnie tam uzyte oporniki co do kreceneia licznikiem to ja tez znam inne sposoby tylko jak by sie chciał dowalic to ten by była najbardziej błachy i nie podwazalny :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.