Skocz do zawartości

zestaw napędowy


Rekomendowane odpowiedzi

A mial juz ktoś ten łańcuch Okinoi?? Jestem ciekawy czy jest dobrej jakości.

 

Ja mam Okinoi O-ring w XT. Powiem tak... Nie jest rewelacyjny, ale i nienajgorszy. Za to nigdy już nie kupię aluminiowej zębatki! Poszła w oczach i teraz jak mocniej odkręcę to lubi przeskoczyć, mimo iż łańcuch nie jest luźny. :?

Aluminiową to do Simsona mogłem sobie założyć. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to ja szukam czegoś dobrego do zx6r. Chodzi o cały naped - myslałem i szukam DIDa. Chce zeby było dobrze i nie musi byc tanio bo jak mam to wymieniac co 2tys to mi sie nie kalkuluje ze oszczedze 200zl a za chcwile bede zbierał czesci z ulicy. Jezdze raczej turystycznie - 500km droga do pracy :lol: To co koledzy proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie ma za darmo kolego adamie !! jak byś dostawał je zadarmo to też byś je promował i mówił ze kozak bo lekkie!! Ale generalnie supersprox dobre zebatki. Zrobiłem rekonesans i okazuje się, że reikon są zajebiste wmiare lekkie i zajebiście odporne. Ja zawsze kupowałem talon a łańcuchy did i byłem zadowolony. Szkoda że już nie przetestuje żadnych więcej ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie- bede niedlugo wymieniac zestaw napedowy.Obecnie mam zebatke przod -13 zebow' date=' tyl-51 zebow.Zastanawialem sie zeby z przodu troche mniejsza zebatke wziac a z tylu wieksza? Czy wogole jest sens?[/quote']

 

znaczy sens jest taki ze bedziesz zrywał wszystko co popadnie pod koło i poprosty bedzie bardziej zrywna lecz bedzie wolniejsza a biegi będziesz zmnieniał jak szalony :P moja rada taka tył zostaw taki jak jest a z przodu zakup sobie 13 i 12 i jak cos to zawsze sobie mozesz zmienić 1 ząbek z przodu to mniej więcej tak jak 3-4 zeby z tyłu

( moge sie mylić poprawcie mnie jak by co ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do siebie zakladam na tyl jak najwieksza i na przod tez w moim przypadku wychodzi to tylna 52 zeby przednia 15 (nominaly to 14 i 49z) dzieki temu dlugo zyja zebatki, no i mam zawsze w zapasie dodatkowo na przod 13 i 14 z tym ze 13 nie uzywam praktycznie wcale dlatego ze jest wtedy skrzynia bardzo krutka to jest dobre na tor wyczynowy ale nie do zabawy po lesie czy piasku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już bawić się przełożeniami, to lepiej tylną zębatką. Zmiana przedniej na mniejszą powoduje większe załamanie łańcucha na niej, zatem większe zuzycie sworznia i rolki wewnętrznej. Ponadto mniej zębów ma mniejszy żywot niż więcej zębów w tym samym miejscu.

 

Mam pytanie do Kolegów: jaka jest różnica w oznaczeniu zębatki PBR wzmocnionej i niewzmocnionej? Chodzi mi o symbole wybite na zębatce a nie na opakowaniu.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Kolegów: jaka jest różnica w oznaczeniu zębatki PBR wzmocnionej i niewzmocnionej? Chodzi mi o symbole wybite na zębatce a nie na opakowaniu.

 

 

na wzmocnionych zebatkach jest bity symbol PBR i nr katalogowy na standardzie nie ma ich znaczka, tylko ilosc zebow, wiekszosc zebatek sprowadzanych do Polski jest w wersji wzmocnionej bardzo malo standardowych zreszta cenowo niewielkia roznica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...