Martin_RK Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 do DR lepiej lancuch Okinoi i zebatki PBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 21 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 A mial juz ktoś ten łańcuch Okinoi?? Jestem ciekawy czy jest dobrej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 calkiem niezly lancuch wzmocniona plytka boczna wyglada bardzo solidnie i jak narazie niezle sie spisuje w motocyklach typu Enduro , tyle ze naprzyklad w porownaniu do DID jest bardziej masywny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 A mial juz ktoś ten łańcuch Okinoi?? Jestem ciekawy czy jest dobrej jakości. Ja mam Okinoi O-ring w XT. Powiem tak... Nie jest rewelacyjny, ale i nienajgorszy. Za to nigdy już nie kupię aluminiowej zębatki! Poszła w oczach i teraz jak mocniej odkręcę to lubi przeskoczyć, mimo iż łańcuch nie jest luźny. :?Aluminiową to do Simsona mogłem sobie założyć. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 No dobra to ja szukam czegoś dobrego do zx6r. Chodzi o cały naped - myslałem i szukam DIDa. Chce zeby było dobrze i nie musi byc tanio bo jak mam to wymieniac co 2tys to mi sie nie kalkuluje ze oszczedze 200zl a za chcwile bede zbierał czesci z ulicy. Jezdze raczej turystycznie - 500km droga do pracy :lol: To co koledzy proponujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 A co powiecie o zębatkach SuperSprox? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 A co powiecie o zębatkach SuperSprox?Używałem wcześniej ale na koniec sezonu po końcowym przejeździe po asfalcie straciła 11 zębów :] Generalnie wszystkie aluminiowe zębatki sie tak samo szybko zużywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 nic nie ma za darmo kolego adamie !! jak byś dostawał je zadarmo to też byś je promował i mówił ze kozak bo lekkie!! Ale generalnie supersprox dobre zebatki. Zrobiłem rekonesans i okazuje się, że reikon są zajebiste wmiare lekkie i zajebiście odporne. Ja zawsze kupowałem talon a łańcuchy did i byłem zadowolony. Szkoda że już nie przetestuje żadnych więcej ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 do ZX 6 lancuch EK najlepiej X-Ring zebatki PBR w wersji wzmocnionej to samo proponuje do motocykli enduro czy cross wykorzystywanych do bardzo ostrej zabawy, zebatki PBR i Reikon sa najbardziej wytrzymale na zuzycie z tym, ze za Reikona trzeba slono zaplacic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Mam pytanie- bede niedlugo wymieniac zestaw napedowy.Obecnie mam zebatke przod -13 zebow, tyl-51 zebow.Zastanawialem sie zeby z przodu troche mniejsza zebatke wziac a z tylu wieksza? Czy wogole jest sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiu_Yo Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Mam pytanie- bede niedlugo wymieniac zestaw napedowy.Obecnie mam zebatke przod -13 zebow' date=' tyl-51 zebow.Zastanawialem sie zeby z przodu troche mniejsza zebatke wziac a z tylu wieksza? Czy wogole jest sens?[/quote'] znaczy sens jest taki ze bedziesz zrywał wszystko co popadnie pod koło i poprosty bedzie bardziej zrywna lecz bedzie wolniejsza a biegi będziesz zmnieniał jak szalony :P moja rada taka tył zostaw taki jak jest a z przodu zakup sobie 13 i 12 i jak cos to zawsze sobie mozesz zmienić 1 ząbek z przodu to mniej więcej tak jak 3-4 zeby z tyłu ( moge sie mylić poprawcie mnie jak by co ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 ja do siebie zakladam na tyl jak najwieksza i na przod tez w moim przypadku wychodzi to tylna 52 zeby przednia 15 (nominaly to 14 i 49z) dzieki temu dlugo zyja zebatki, no i mam zawsze w zapasie dodatkowo na przod 13 i 14 z tym ze 13 nie uzywam praktycznie wcale dlatego ze jest wtedy skrzynia bardzo krutka to jest dobre na tor wyczynowy ale nie do zabawy po lesie czy piasku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Jeżeli już bawić się przełożeniami, to lepiej tylną zębatką. Zmiana przedniej na mniejszą powoduje większe załamanie łańcucha na niej, zatem większe zuzycie sworznia i rolki wewnętrznej. Ponadto mniej zębów ma mniejszy żywot niż więcej zębów w tym samym miejscu. Mam pytanie do Kolegów: jaka jest różnica w oznaczeniu zębatki PBR wzmocnionej i niewzmocnionej? Chodzi mi o symbole wybite na zębatce a nie na opakowaniu. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Zgadzam sie z przedmowca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Mam pytanie do Kolegów: jaka jest różnica w oznaczeniu zębatki PBR wzmocnionej i niewzmocnionej? Chodzi mi o symbole wybite na zębatce a nie na opakowaniu. na wzmocnionych zebatkach jest bity symbol PBR i nr katalogowy na standardzie nie ma ich znaczka, tylko ilosc zebow, wiekszosc zebatek sprowadzanych do Polski jest w wersji wzmocnionej bardzo malo standardowych zreszta cenowo niewielkia roznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.