Skocz do zawartości

pradnica do dniepra


ziutex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam forum o ruskich motocyklach, Taki temat był już tam opisywany. Ogolnie trzeba przefrezować albo pradnice (wtedy zawsze można wrócic do oryginału) lub karter silnika. No i zmiana biegunowości prądnicy

 

www.forum.redmotorz.studioo.pl

Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam forum o ruskich motocyklach' date=' Taki temat był już tam opisywany. Ogolnie trzeba przefrezować albo pradnice (wtedy zawsze można wrócic do oryginału) lub karter silnika. No i zmiana biegunowości prądnicy

 

www.forum.redmotorz.studioo.pl[/quote']

 

Zmiana biegunowosci jest zbedna... Strata czasu. No chyba ze ktos mi wreszcie uzasadni po co zmieniac biegunowosc skoro pradnice mozna zalozyc szczotkami do przodu tzn zebatke napedowa dac tam gdzie oryginalnie przychodzi kolo pasowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy powie swoje plus i minus.

Dla mnie napęd z strony dmuchawy jest łatwiejszy w wykonaniu,i w tym przypadku należy zmienić biegunowość.Zresztą niekoniecznie bo można jezdzić z plusem na masie,tak jezdziłem.W drugim silniku mam napęd od strony koła pasowego ,też jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...