ziutex Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Witam!! W jaki sposób zamontować pradnice od maluszka do dniepra w miejsce starej 6V-towej??? Czy moze ktoś mi pomóc i wyjaśnic jak to zrobic i zdobyc potrzebne czesci. pozdrawiam!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 przesledz ten post : http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...t=39373&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Rozumiem że masz dniepra MT9 = K650 Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutex Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Tak. mam Dniepra MT-9. Chcialem zmienic pradnice. Nie wiem jak zamontowac prądnice od maluszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Polecam forum o ruskich motocyklach, Taki temat był już tam opisywany. Ogolnie trzeba przefrezować albo pradnice (wtedy zawsze można wrócic do oryginału) lub karter silnika. No i zmiana biegunowości prądnicy www.forum.redmotorz.studioo.pl Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Polecam forum o ruskich motocyklach' date=' Taki temat był już tam opisywany. Ogolnie trzeba przefrezować albo pradnice (wtedy zawsze można wrócic do oryginału) lub karter silnika. No i zmiana biegunowości prądnicy www.forum.redmotorz.studioo.pl[/quote'] Zmiana biegunowosci jest zbedna... Strata czasu. No chyba ze ktos mi wreszcie uzasadni po co zmieniac biegunowosc skoro pradnice mozna zalozyc szczotkami do przodu tzn zebatke napedowa dac tam gdzie oryginalnie przychodzi kolo pasowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL-13 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Każdy powie swoje plus i minus.Dla mnie napęd z strony dmuchawy jest łatwiejszy w wykonaniu,i w tym przypadku należy zmienić biegunowość.Zresztą niekoniecznie bo można jezdzić z plusem na masie,tak jezdziłem.W drugim silniku mam napęd od strony koła pasowego ,też jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutex Opublikowano 13 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Cześć!!!! miałeś mi przysłac zdjęcia. Czy cos się stało???Pozdrawiam darek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL-13 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Wysłałem zdjecia na priwa 22lutego.Dzisiaj jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.