Pipcyk Opublikowano 8 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2003 No najprostszym sposobem jest pomiar prądu ładowania i napięcia. Ustawić obroty na około 4000 obr i bez włączonych odbiorników (światła itp. ) napniecie po 1-2 min nie powinno przekroczyć 14,4 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2003 u mnie miernikiem mierzyłem (na klemach akumulatora przy waczonych swiatłach ) było ok 13.8 (przy 4-5 tyś rph) a jak obroty spadały poniżej 3tyś to etka gasła- czyli musze załatwic na początek drugi regulator?? bo sprawdzałem szczotki -są ok, wirnik nie ma bicia i nie trze o alternator,a moze ten spadek łaowania jest zwiazny z tym że końcówki przewodów nie łączą (mogą być zaśniedziałe)??? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2003 Przy wyłączonych światłach i bez naciskania stopu etka powinna chodzić na wolnych obrotach ( 1200) bez akumulatora. Ale przy elektronicznym regulatorze lepiej nie odpinać akumulatora podczas pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2003 a czy elektroniczny regulator od np poloneza bedzie pasował do mz?bo mam taki na zbyciu - tylko sie cykam go podłączyć żeby sobie biedy nie narobić Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.