Skocz do zawartości

POLEROWANIE


Encik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie moglem nic znalesc o polerowaniu i dlatego zakladam nowy temat..

 

Interesuje mnie czym zeszlifowac srodek felgi? Ranty sa wmiare gladkie ale srodki sa chropowate. Jak sie do tego zabrac. Jakie papiery scierne uzywac? Jak ktos ma foty wypolerowanych kol przy motocyklu to niech zapoda..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez polere juz tez przechodzilem

- wiem o co pytasz ,chodzi ci o to ze dalej w glab felga jest porowata!-

zgdza sie tak maja zrobione odlewy w japoniach ranty glagkie dalej chropowate .

-ja probowalem z tymi preparatami do sciagania farby ,srednio skuteczne !

-tak bylo w przypadku moich felg od cebry sc24 z 89roku cholera wie ile tam bylo warst farby .Jedno jest pewne odpuscilem sobie wziolem tefelasie i dalem koledze do wyszkielkowania jak mi oddal to juz je mialem cale chropowate :D

papier scierny 180i naprzod potem coraz wyzsza gramatura na finiszu wodny na such i wtedy polerka :lol:

-mam pare uzadzen do polerki ale polecam cos co kazdy bez problemu moze miec Masz szlifierke kontowa to masz polowe inwestycji w kieszeni -wez to cudo i idz to zakladu naprawy takich cacek daj im wlacznik z regulacja obrotow od wiertarki zeby zamontowali (wlacznik 15zeta montarz10)zamontuj na tego bosza zep do zepa filc (sa takie w sprzedarzy) paste scierna na poczatek potem polerska i masz glanc

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie opuscil papiery. Lepsze sa chemikalnia.

 

... i ja do tego samego doszedłem ...

 

 

Wyciagasz platikowym widelcem scierasz reszte farby.

 

... no tak nie do końca, bo ładnie zejdzie tam gdzie jest polerowane, a miejsca chropowate w "dołkach" będą miały nadal farbę.

 

Kiedyś pracowałem ze środkiem o nazwie SCANSOL. Moim zdaniem nie zdawał egzaminu. Dzisiaj (także w pracy) używam innego - Eskaten VC-207a. Jakiej jest firmy itd. nie powiem na formu, bo nie będę wciskał niepotrzebnego spamu. Chętnie udzielę więcej info na priv.

Środek nie jest tani (ca. 140 PLN / 1 litr) ale za to skuteczny do bólu. W zeszłym tygodniu robiłem koledze felgi właśnie w taki sposób, że całość była odlakierowana, później ranty zabezpieczone specjalną taśmą wysokotemperaturową i dawaj na środki farbę proszkową (koniecznie FASADOWĄ - do zastosowań zewnętrznych.

 

Jeżeli jest ktoś bardziej zainteresowany tematem proponuję priv ([email protected]) albu GG (zazwyczaj ukryty).

 

Pozdrawiam i życzę wytwałości w dopracowywaniu tematu.

 

BTW. Od wczoraj "rzeźbię wydech" potwornie czarny i skorodowany na pięknie pomalowany farbą wysokotemperaturową, a rura tłumika w rurze kwasoodpornej (będzie polerowana) z toczonymi krążkami aluminowymi na początku i końcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...