Encik Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Nie moglem nic znalesc o polerowaniu i dlatego zakladam nowy temat.. Interesuje mnie czym zeszlifowac srodek felgi? Ranty sa wmiare gladkie ale srodki sa chropowate. Jak sie do tego zabrac. Jakie papiery scierne uzywac? Jak ktos ma foty wypolerowanych kol przy motocyklu to niech zapoda.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojotkurier Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 przez polere juz tez przechodzilem - wiem o co pytasz ,chodzi ci o to ze dalej w glab felga jest porowata!-zgdza sie tak maja zrobione odlewy w japoniach ranty glagkie dalej chropowate .-ja probowalem z tymi preparatami do sciagania farby ,srednio skuteczne !-tak bylo w przypadku moich felg od cebry sc24 z 89roku cholera wie ile tam bylo warst farby .Jedno jest pewne odpuscilem sobie wziolem tefelasie i dalem koledze do wyszkielkowania jak mi oddal to juz je mialem cale chropowate :D papier scierny 180i naprzod potem coraz wyzsza gramatura na finiszu wodny na such i wtedy polerka :lol: -mam pare uzadzen do polerki ale polecam cos co kazdy bez problemu moze miec Masz szlifierke kontowa to masz polowe inwestycji w kieszeni -wez to cudo i idz to zakladu naprawy takich cacek daj im wlacznik z regulacja obrotow od wiertarki zeby zamontowali (wlacznik 15zeta montarz10)zamontuj na tego bosza zep do zepa filc (sa takie w sprzedarzy) paste scierna na poczatek potem polerska i masz glancpowodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 paste scierna na poczatek potem polerska i masz glanc Jak się pisze to wydaje sie rach ciach i masz lustro... w rzeczywistosci jeszcze bedziesz przeklinał tą felge ale warto sie poswiecic!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNT_CB1 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Ja bym sobie opuscil papiery. Lepsze sa chemikalnia. ... i ja do tego samego doszedłem ... Wyciagasz platikowym widelcem scierasz reszte farby. ... no tak nie do końca, bo ładnie zejdzie tam gdzie jest polerowane, a miejsca chropowate w "dołkach" będą miały nadal farbę. Kiedyś pracowałem ze środkiem o nazwie SCANSOL. Moim zdaniem nie zdawał egzaminu. Dzisiaj (także w pracy) używam innego - Eskaten VC-207a. Jakiej jest firmy itd. nie powiem na formu, bo nie będę wciskał niepotrzebnego spamu. Chętnie udzielę więcej info na priv.Środek nie jest tani (ca. 140 PLN / 1 litr) ale za to skuteczny do bólu. W zeszłym tygodniu robiłem koledze felgi właśnie w taki sposób, że całość była odlakierowana, później ranty zabezpieczone specjalną taśmą wysokotemperaturową i dawaj na środki farbę proszkową (koniecznie FASADOWĄ - do zastosowań zewnętrznych. Jeżeli jest ktoś bardziej zainteresowany tematem proponuję priv ([email protected]) albu GG (zazwyczaj ukryty). Pozdrawiam i życzę wytwałości w dopracowywaniu tematu. BTW. Od wczoraj "rzeźbię wydech" potwornie czarny i skorodowany na pięknie pomalowany farbą wysokotemperaturową, a rura tłumika w rurze kwasoodpornej (będzie polerowana) z toczonymi krążkami aluminowymi na początku i końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.