klein512 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Witam!!!Mam simsona. Od kąd go kupiłem jest strasznie mułowaty! Nie chodzi na wolnych obrotach,słaby jest. Co trzeba zrobic zeby tak nie było? Słyszałem że podobno coś z gaznikiem! Ale mój gaznik nie ma wielu regulacji ma tylko jedną regulacje! Prosze odp pod adres [email protected] bądz gg 7648692Prosze o pomoc! Z góry dziękuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 a moze juz przydałby sie szlif ?kompresje ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 1.Sprawdz kompresje2.Sprawdź zapłon3. Przeczyść gaźnik i kranik4.To mniej prawdopodobne ale sprawdź na okoliczność lewego powietrza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Przeczyśc gaźnik i sprawdz zapłon.Ja jak miałęm źle ustawoiny zapłon to jechałem swoim simem tylko 50km/h :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 za duzo paliwa za malo powietrza..lub to co koledzy wymienili wyzej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 wyczysc tlumik z nagaru mialem tak w swoim i kolesia simie oraz w ecie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Wypluty simmering na wale też może być przyczyną.Jednak po stylu wnioskuję (bez urazy) że usunięcie usterki może być poza możliwościami Kolegi. Pomoc kogoś zaprawionego w bojach z dwusuwami będzie potrzebna.W pierwszej kolejności zrobiłbym to co napisał Nitomen - sprawdzić wydech. Czyli odpalić bez tłumika, a jeżeli wystąpi poprawa udrożnić. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Wypluty simmering na wale też może być przyczyną. No niebardzo 8) Jak by mial ,,wypluty" simering od strony prądnicy krecil by mu obroty jak durny i niechcial by z nich zejsc 8) Gdy od strony oleju dymil by z kolei rowniez jak durny 8) Sprawa tkwi w niedomiarze czesgos badź zlym ustawieniu :D Zapchany wydech,zatkane okno wydechowe nagarem,zle ustawiony zaplon,zle dobrana mieszanka paliwowo powietrzna,Najprawdopodobniej cos z gaznikiem badź regulacją 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 a ja mówie że to słaba kompresja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 ja stawiam na zaplon ,jak mialem przestawiony to ciezko palil i nie chcial jezdzic,po ustawieniu miodzio.... lub ktos mogl cos z gaznikiem kombinowac albo poprostu jest brudny Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Wypluty simmering na wale też może być przyczyną. No niebardzo Jak przerobisz połowę tych silników co ja, to pogadamy.Spotkałem dwusuwa który miał wypluty uszczelniacz od strony zapłonu. Odpalał z pychu, lecz mocy nie produkował. Usterka wystąpiła nagle w czasie jazdy. Usunięcie jej zajęło nam ułamek tego czasu który straciliśmy na zlokalizowanie. P.S. Wiedza podwórkowa jest gówno warta, jeżeli nie jest poparta znajomością teorii i praktyką warsztatową. A Ty nawet teorii nie znasz, o ortografii nie wspominając. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 ja mialem zrepsuty gwint na wale i mi sie zaplon przestawial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Tomek ma rację. W romecie kolegi poprostu mocno zużyty i naderwany simmering powodował że simson ledo palił, łapał tyle lewego powietrza że nie wkręcał się na obroty bo nie dawał rady tego przepalić.Ja jednak spróbowałbym na początek wymienić same pierścionki bo to groszowa sprawa. Oczywiście lepiej już cały tłok i szlif. Poprawa gwarantowana bo nie wiesz kiedy w simsonie było coś robione i możliwe że ten tłok już dawno powinien wylądować w śmietniku! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.